Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 ... 162 - 163 - 164 | |
avatar |
Nazbyt podobny do zwykłego czarodzieja i zbyt jednolity kolorystycznie. |
MCaleb |
Zielone szaty, napierśnik z brązu - lekko nadrdzewiały i ewentualnie przemalowanie czarów na inny kolor, i o wiele lepiej by wyglądał. To tyle o walory kolorystyczne, reszty nie bedę się czepiał, bo nie bawiłem się tym jeszcze (a co do przemalowań, to i owszem, ale nie jednostek). |
vinius |
Co do napierśnika, to słuszna uwaga, ale szaty... Hmmm, myślę, że Dziad Borowy powinien pasować do Grove :) . EDIT: jak kogoś to zainteresowało: 1. uzupełniona animacja czaru 2. animacja ataku |
Acid Dragon |
Jednokolorowy, nudny, kopia czarodzieja udająca inną jednostkę... Przykro mi. |
vinius |
Trudno, to mój pierwszy raz. Ukończyłem w końcu. Dla porównania Dziad Borowy z KB2: stary leszy... i mój: ...i nowy Leszy :) . |
MCaleb |
Niby dziad, a napierśnik mu się błyszczy, jak z odzysku :P . Poza tym czasami mu coś pobłyskuje na szacie i nie wiem, czy to efekt zamierzony, czy też sknocony. :P |
Lord SM |
Plz skomentujcie mego maga |
Acid Dragon |
Nie ma czego komentować. Statystyki są NAJMNIEJ ważne w procesie tworzenia jednostek. Liczy się grafika. |
Draq |
Ja teraz robie Kryształową Ważkę albo Kryształowego Oślizga :P powiedzcie co lepsze :D Historia I : Smok w porze godowej nie mógł znaleźć partnerki i nadleciał WAŻEK i ....... no wiecie no i urodziła sie kryształowa ważka :D Historia II : Była sobie ważka i wpadła do groty kryształowego smoka i zamienił ją w kryształową :D . Jutro albo pojutrze (wtorek lub środa) zamieszczę :P . |
Lazurowy Żmij |
Vinius , dobrze bybyło gdyby ten dziad bororwy (nowy) , miałby zieloną skórę i jakieś porosty na płaszczu :p A tak przy okazji on przypomina mi mój własny twór na sesjach , a powiem Ci , że o KB dowiedziałem się dopiero jak tu dotarłem. |
MakO |
a mógłby ktoś napisac poradnik jak zrobic animacje? szukałem i znalazłem tylko to: link i to: link. Mimo wnikliwej lektury, TOTALNIE NIE WIEM, JAK ZROBIĆ ANIMACJE! Pomożecie? |
avatar |
Przede wszystkim: Musisz umieć malować, czyli być zdolnym grafikiem. Sprowadza się to do tego, że musisz namalować własnoręcznie ok. 60 klatek ruchu danego stworzenia. Stać cię na to? |
vinius |
...a jak strzelająca to nawet i 80. EDIT: próbowałem z pnączami na szacie już wcześniej, ale kicha. no, na tym etapie zbroi zardzewić też nie mogę, a zielony płąszcz wygląda okropnie... ale cóś się wymyśli :) EDIT 2: a to już oczyszczony Leszy: Dziad Borowy |
AmiDaDeer |
Vinius, ten dziad borowy jest trochę zbyt magiczny. Powinien obrastać pokrzywami oraz bluszczem oraz trzymać laskę owiniętą w węża. I przy okazji - można by było także leszego z KB2 przetłumaczyć z rosyjskiego inaczej. "Lieszy" to po rosyjsku także "dziwak". Ale to tylko ciekawostka. |
TeHniK |
Leszy to taki Maszkarnik (Zielony Wędrowiec) z książki Grahama Mastertona pt. "Ciało i krew". Warto przeczytać :) . |
Kaazam |
Wszystko jest bardzo ciekawe. Co do Leszego, można mu zmienić nazwę i inaczej podkolorować i może być Mag mrozu, albo Lodożwir [idiotycznie brzmi, co nie]. |
Hubertus |
Też uważam że wszystko jest bardzo ciekawe, a nawet bardziej niż bardzo. Leszego to w ogóle można by nawet zamienić w jaszczurkę, fabuła by na tym na pewno nie straciła ;p Ale skoro ma być dziadem i to do tego borowym (a może BORowym?), to powinien być w płaszczu zlepionym z wodorostów w hełmie z liścmi dębu i okularami przeciwsłonecznymi umazanymi w błocie, będzie i dziad i borowy, a nawet BORowy ;p |
ogas |
Witam wszystkich bardzo serdecznie... A oto kilka moich potworków: http://img206.imageshack.us/my.php?image=newunits0zc.png Chciałbym, abyście wypowiedzieli się na ich temat... |
vinius |
Hmmm... naprawdę ładnie wykonane! Kiedy zrobiłeś te jednostki? Dużo czasu Ci to zajęło? |
Trang Oul |
Bardzo ładne jednostki. Mnie najbardziej podoba się Anioł Śmierci, Nekromanta i Półsmok. Robiłeś może animacje tych jednostek. |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel