Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt] Kronverk
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 14 - 15 - 16 ... 26 - 27 - 28

Nerevar PW
25 stycznia 2014, 13:41
Matheo, a przeczytaj sobie początek sekcji Toughness http://en.wikipedia.org/wiki/Material_properties_of_diamond

AmiDaDeer PW
25 stycznia 2014, 14:23
Pointer:
Zresztą najlepszych przykład to Górny Śląsk. Popatrz na zagęszczenie zabudowy na powierzchni i na ilość kopalni w tym rejonie. Ok, zdarzają się tąpnięcia, ale znowu nie aż tak często, poza tym pamiętajmy, że Ślązacy nie dysponują magią, a tu jednak mamy do czynienia ze specjalistami od magii ziemi i drążenia w niej potężnych korytarzy (krasnoludy) oraz specjalistami od każdej właściwie magii (magowie), więc myślę, że nie byłoby to aż tak niebezpieczne. Za to bliższa i łatwiejsza wymiana handlowa :)
Owszem łatwiejsza, ale tylko z Bracadą. Uzależnianie się ekonomiczne od jednego państwa nie wyszłoby krasnalom na dobre - w końcu akademie równie dobrze same mogłyby wtedy posiadać te kopalnie. Wystarczy że wymuszą najniższe ceny i krasnoludy są na straconej pozycji - do Erathii czy Nighonu daleko, a jak magom zamarzy się zbrojne przejęcie kopalni, to kurduple są otoczone i nie ma co po nich zbierać.

Co prawda fabularnie Tower to frakcja dobra, ale Gavin Magnus wcale takim sympatycznym kolesiem nie jest. Lepiej byłoby więc się odsunąć od centrum Bracady i utrzymać wydobycie tam, gdzie już się zaczęło - na północy. I oryginalniej, i sensowniej.

zeryss PW
28 stycznia 2014, 22:03
Kiedy będzie można grać za kronvek vcmi?

Pointer PW
29 stycznia 2014, 11:55
Jak będzie gotowy ekran miasta i poprawiony zostanie balans jednostek. O ile w przypadku balansu myślę, że jest to kwestia kilku dni, maksymalnie tygodnia, to już ekran miasta jest w mniejszym stopniu zaawansowania prac. Poza tym tworzenie ekranu miasta nie zależy tylko ode mnie, dlatego trudno mi w tej chwili odpowiedzieć na to pytanie. Stlife, który zajmuje się grafikami budynków ma teraz sesję na studiach, więc zapewne prace ruszą za jakieś 2 tygodnie.

zeryss PW
29 stycznia 2014, 14:42
Большое спасибо.Буду ждать выхода кронвека.Удачи и побольше свободного времени и вдохновлений на новые проекты

HobbitHobbitWielkie dzięki. Będę czekał na Kronverk. Życzę powodzenia oraz więcej [wolnego] czasu na nowe projekty.

Daractive PW
29 stycznia 2014, 15:58
Здраствуй! Widzę że role się odwracają i koledzy z Rosji zaczynają myszkować po naszych forach :D A co do zamku, chyba na razie wszystko zostało powiedziane. Jedna mała uwaga (w pełni subiektywna tak gwoli ścisłości): nie zmieniaj robali. Wiem że są problemy w stylu "jak można kopać na statku" ale ja osobiście uważam że można spokojnie pozwolić sobie na takie ustępstwo (w sumie jakby nie patrzyć gra nie pozwala na dodanie dwóch różnych animacji ruch). W końcu jak np. można upchnąć 100 smoków na jednym okręcie ;)

EDIT A co jeśli to zmutowane korniki :v

AmiDaDeer PW
29 stycznia 2014, 16:01
Daractive:
W końcu jak np. można upchnąć 100 smoków na jednym okręcie ;)
Wystarczy że statek będzie ogromny. Wydaje mi się to być mniejszym problemem niż przekopywanie się przez pokład. :P

mitlandy PW
29 stycznia 2014, 16:18
@Daractive "Gwoli" a nie woli ?
Edit: To bardzo przepraszam nie wiedziałem.

HobbitHobbitNie.

zeryss PW
8 lutego 2014, 19:25
Герои по карте будут стандартно передвигаться на лошади ???

Pointer PW
10 lutego 2014, 09:57
Przynajmniej w obecnej wersji miasta, tak. Myślałem nad zmianą wierzchowca na coś bardziej krasnoludzkiego, ale nie wiem czy nie wzbudzi to zbyt dużych kontrowersji w graczach dbających o czystość formy heroes3 (np. Hobbita). Bo jak dotąd jedyne miasto, które wyłamało się z tego standardu to Abyss i też wzbudziło mieszane uczucia.

Warmonger PW
10 lutego 2014, 12:53
Ileż można męczyć te konie. Żywiołak ognia na normalnych wierzchowcu wygląda już wystarczająco groteskowo, czas na coś nowego.

Trith PW
10 lutego 2014, 13:43
Cytat:
Żywiołak ognia na normalnych wierzchowcu wygląda już wystarczająco groteskowo, czas na coś nowego.
Tak, pora zastąpić tego żywiołaka ognia! :D
A przy okazji, to nie jest normalny koń, tam pod nim. Ten koń jest zrobiony ze spękania gruntu oraz marcherek.

Darkem PW
10 lutego 2014, 14:21
Wierzchowce inne niż konie kompletnie nie pasują do trzeciej części gry. Nie dość, że są swojego rodzaju tradycją to wprowadzenie "wodnych potworów", baranów, żab i tak dalej, tylko zniszczy spójność stylistyczną gry. Proponuję sięgnięcie po najzwyklejszego rumaka o odpowiedniej barwie, a w przypadku miasta podwodnego skorzystałbym w ładnie zrealizowanej w H6 "kelpi" (nie jestem pewny odmiany/pisowni/etc.).
http://www.h6.acidcave.net/galeria_szkice.html#

Koń na którym jeździ wspomniany bohater wrót żywiołów to nie zwykłe zwierze, ale prawdopodobny prototyp Zmory - ognistego, a nie demonicznego konia, która pojawił się w następnej części gry. Doskonale widać to po jego ognistej grzywie.

AmiDaDeer PW
10 lutego 2014, 18:30
Warmonger:
Ileż można męczyć te konie. Żywiołak ognia na normalnych wierzchowcu wygląda już wystarczająco groteskowo, czas na coś nowego.
Ileż można męczyć te Heroesy. Grafika w trzeciej części wygląda już wystarczająco groteskowo, czas na coś nowego.

:P

Kammer PW
10 lutego 2014, 18:51
Nie znacie się. Ten koń to impregnowany koń. Niezapalalny.

Za wierzchowca z Kronverku widziałby niedźwiedzia. Albo coś innego futrzanego i dobrze zbudowanego.

AmiDaDeer PW
10 lutego 2014, 21:18

Kammer PW
10 lutego 2014, 21:40

Aayren PW
10 lutego 2014, 22:45
Przyznam, że o ile o wiele bardziej podoba mi się pomysł z H5 z różnorodnością wierzchowców, o tyle nieco mąci to schemat zbudowany przez H3. Mąci na tyle, że wolałbym standardowo jakiegoś konika. Pomysł podrzucony przez Hobbita popieram w całej rozciągłości.

zeryss PW
3 marca 2014, 09:12
Będę Kronverk na vcmi 0.957

Pointer PW
3 marca 2014, 09:40
Jak juz bedzie gotowy, to bedzie kompatybilny z najnowsza aktualna wersja VCMI. Na razie nadal nie jest gotowy ekran miasta.
strona: 1 - 2 - 3 ... 14 - 15 - 16 ... 26 - 27 - 28
temat: [VCMI/projekt] Kronverk

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel