Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Kronverk komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 14 - 15 - 16 ... 26 - 27 - 28 | |
Nerevar |
Matheo, a przeczytaj sobie początek sekcji Toughness http://en.wikipedia.org/wiki/Material_properties_of_diamond |
AmiDaDeer |
Pointer: Owszem łatwiejsza, ale tylko z Bracadą. Uzależnianie się ekonomiczne od jednego państwa nie wyszłoby krasnalom na dobre - w końcu akademie równie dobrze same mogłyby wtedy posiadać te kopalnie. Wystarczy że wymuszą najniższe ceny i krasnoludy są na straconej pozycji - do Erathii czy Nighonu daleko, a jak magom zamarzy się zbrojne przejęcie kopalni, to kurduple są otoczone i nie ma co po nich zbierać. Zresztą najlepszych przykład to Górny Śląsk. Popatrz na zagęszczenie zabudowy na powierzchni i na ilość kopalni w tym rejonie. Ok, zdarzają się tąpnięcia, ale znowu nie aż tak często, poza tym pamiętajmy, że Ślązacy nie dysponują magią, a tu jednak mamy do czynienia ze specjalistami od magii ziemi i drążenia w niej potężnych korytarzy (krasnoludy) oraz specjalistami od każdej właściwie magii (magowie), więc myślę, że nie byłoby to aż tak niebezpieczne. Za to bliższa i łatwiejsza wymiana handlowa :) Co prawda fabularnie Tower to frakcja dobra, ale Gavin Magnus wcale takim sympatycznym kolesiem nie jest. Lepiej byłoby więc się odsunąć od centrum Bracady i utrzymać wydobycie tam, gdzie już się zaczęło - na północy. I oryginalniej, i sensowniej. |
zeryss |
Kiedy będzie można grać za kronvek vcmi? |
Pointer |
Jak będzie gotowy ekran miasta i poprawiony zostanie balans jednostek. O ile w przypadku balansu myślę, że jest to kwestia kilku dni, maksymalnie tygodnia, to już ekran miasta jest w mniejszym stopniu zaawansowania prac. Poza tym tworzenie ekranu miasta nie zależy tylko ode mnie, dlatego trudno mi w tej chwili odpowiedzieć na to pytanie. Stlife, który zajmuje się grafikami budynków ma teraz sesję na studiach, więc zapewne prace ruszą za jakieś 2 tygodnie. |
zeryss |
Большое спасибо.Буду ждать выхода кронвека.Удачи и побольше свободного времени и вдохновлений на новые проекты |
Daractive |
Здраствуй! Widzę że role się odwracają i koledzy z Rosji zaczynają myszkować po naszych forach :D A co do zamku, chyba na razie wszystko zostało powiedziane. Jedna mała uwaga (w pełni subiektywna tak gwoli ścisłości): nie zmieniaj robali. Wiem że są problemy w stylu "jak można kopać na statku" ale ja osobiście uważam że można spokojnie pozwolić sobie na takie ustępstwo (w sumie jakby nie patrzyć gra nie pozwala na dodanie dwóch różnych animacji ruch). W końcu jak np. można upchnąć 100 smoków na jednym okręcie ;) EDIT A co jeśli to zmutowane korniki :v |
AmiDaDeer |
Daractive: Wystarczy że statek będzie ogromny. Wydaje mi się to być mniejszym problemem niż przekopywanie się przez pokład. :P
W końcu jak np. można upchnąć 100 smoków na jednym okręcie ;) |
mitlandy |
@Daractive "Gwoli" a nie woli ? Edit: To bardzo przepraszam nie wiedziałem. |
zeryss |
Герои по карте будут стандартно передвигаться на лошади ??? |
Pointer |
Przynajmniej w obecnej wersji miasta, tak. Myślałem nad zmianą wierzchowca na coś bardziej krasnoludzkiego, ale nie wiem czy nie wzbudzi to zbyt dużych kontrowersji w graczach dbających o czystość formy heroes3 (np. Hobbita). Bo jak dotąd jedyne miasto, które wyłamało się z tego standardu to Abyss i też wzbudziło mieszane uczucia. |
Warmonger |
Ileż można męczyć te konie. Żywiołak ognia na normalnych wierzchowcu wygląda już wystarczająco groteskowo, czas na coś nowego. |
Trith |
Cytat: Tak, pora zastąpić tego żywiołaka ognia! :DŻywiołak ognia na normalnych wierzchowcu wygląda już wystarczająco groteskowo, czas na coś nowego. A przy okazji, to nie jest normalny koń, tam pod nim. Ten koń jest zrobiony ze spękania gruntu oraz marcherek. |
Darkem |
Wierzchowce inne niż konie kompletnie nie pasują do trzeciej części gry. Nie dość, że są swojego rodzaju tradycją to wprowadzenie "wodnych potworów", baranów, żab i tak dalej, tylko zniszczy spójność stylistyczną gry. Proponuję sięgnięcie po najzwyklejszego rumaka o odpowiedniej barwie, a w przypadku miasta podwodnego skorzystałbym w ładnie zrealizowanej w H6 "kelpi" (nie jestem pewny odmiany/pisowni/etc.). http://www.h6.acidcave.net/galeria_szkice.html# Koń na którym jeździ wspomniany bohater wrót żywiołów to nie zwykłe zwierze, ale prawdopodobny prototyp Zmory - ognistego, a nie demonicznego konia, która pojawił się w następnej części gry. Doskonale widać to po jego ognistej grzywie. |
AmiDaDeer |
Warmonger: Ileż można męczyć te Heroesy. Grafika w trzeciej części wygląda już wystarczająco groteskowo, czas na coś nowego.Ileż można męczyć te konie. Żywiołak ognia na normalnych wierzchowcu wygląda już wystarczająco groteskowo, czas na coś nowego. :P |
Kammer |
Nie znacie się. Ten koń to impregnowany koń. Niezapalalny. Za wierzchowca z Kronverku widziałby niedźwiedzia. Albo coś innego futrzanego i dobrze zbudowanego. |
AmiDaDeer |
|
Kammer |
|
Aayren |
Przyznam, że o ile o wiele bardziej podoba mi się pomysł z H5 z różnorodnością wierzchowców, o tyle nieco mąci to schemat zbudowany przez H3. Mąci na tyle, że wolałbym standardowo jakiegoś konika. Pomysł podrzucony przez Hobbita popieram w całej rozciągłości. |
zeryss |
Będę Kronverk na vcmi 0.957 |
Pointer |
Jak juz bedzie gotowy, to bedzie kompatybilny z najnowsza aktualna wersja VCMI. Na razie nadal nie jest gotowy ekran miasta. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 14 - 15 - 16 ... 26 - 27 - 28 |
temat: [VCMI/projekt] Kronverk | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel