Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 42 - 43 - 44 ... 200 - 201 - 202 | |
Drwal |
Używaj znaków przystankowych, bo naprawdę ciężko zrozumieć co piszesz. Rozumiem, że to są grzyby. W sumie niezły pomysł, natomiast nie wiem jak inny, dla mnie średnio wyglądają jak grzyby. Myślałem na początku że to jakieś kwiaty lub świetliki. Niemniej Kuririn ma pewnie jakąś lepszą wersję.:) |
Kuririn |
@mitlandy, to zupełnie nie pasuje do Lochów. @Drwalu, lochów jeszcze nie zaczepiałem... |
mitlandy |
Tak masz rację, to się nie sprawdzi w lochach. Przetestowałem to w zamku, jak to wygląda... Tragicznie ując to jednym słowem. |
AmiDaDeer |
Przede wszystkim za bardzo się rzucają w oczy, przez co wyglądają jak światła. No i są nieco za małe. |
Kuririn |
Conflux: screen: A poniżej inne siedlisko portalu lodu: Edit: Zapomniałem (z góry przepraszam, siedlisko Świętych Feniksów zrobił - MISTRZ Trith, za co bardzo dziękuje). Zrobione siedliska: Lvl - 1, 3, 4, 6 i 7. |
Matheo |
Genialna robota :) Jakich jednostek masz zamiar użyć w modzie? |
Pointer |
Majstersztyk :) Jak widzę ująłeś Hotowski budynek hordy dla Feniksów. Super! |
Kuririn |
Matheo: Jakich jednostek masz zamiar użyć w modzie? Na obecną chwilę do dyspozycji mam cały bank stworów. Stety niestety... Próbowałem coś dłubać w blenderze, lecz nie wychodzi mi nic :( Obracam dobrze tylko kostką :P |
jarojj10 |
Ładnie wyszły siedliska Feniksów i Żywiołaków Ognia. Portal Wody i siedlisko Nimf wyglądają raczej kiepsko a w reszcie siedlisk nie widzę zbyt dużej różnicy. Cieszę się że prace nad projektem wciąż trwają i czekam z niecierpliwością :) |
Grz240 |
Można prosić o link do moda z innego serwisu niż speedy-share? wywala mi tam że potrzebuje konta premium aby pobrać plik a mod wygląda świetnie |
Kuririn |
Można prosić o link ;) Edit: Uaktualnienie na wersje 0.94c Edit2: Nowe ulepszenia wymagają zainstalowanego WOGa, i nie działają poprawnie z modem "Hota Balans". |
Grz240 |
Po wrzuceniu moda gra crashuje mi sie na starcie (podcza animacji 3DO) w vcmi mam komunikat Data in castle is invalid At /town/buildings/dwellingLvl1/requires/0 Error: Type mismatch! At /town/buildings/dwellingLvl1/requires/1 Error: Type mismatch! itd. Ma ktoś jakieś pomysły jak naprawić? |
witchking |
A jaką masz wersje VCMI? |
Grz240 |
0.94 |
Kuririn |
Mod jest przepisany na wersje 0.94b, z góry przepraszam ze nie napisałem ... Edit: |
Grz240 |
ok dzięki już działa chociaż moim zdaniem 1250 golda za nową wersje szkieleta to trochę dużo biorąc pod uwagę że jedyna zmiana to zdolność strzelania |
Kuririn |
Zauważ że, mod nie jest JESZCZE skończony :) Powtórzę raz jeszcze, co najważniejsze budynki ==> później jednostki i najgorsze balans. |
witchking |
Siedlisko wampirów prezentuje się teraz bardzo ładnie. Zastanawiam się czy nie warto teraz wywalić tego nietoperza z dachu bo moim zdaniem psuje trochę efekt. Co do balansu to myślę, że autor zajmie się tym na koniec. Sam bym tak zrobił. |
MinosKing |
To wygląda niesamowicie Kuririnie :O |
Serd |
Kuririn, ten link który dałeś kilka postów temu, już nie działa... :( |
strona: 1 - 2 - 3 ... 42 - 43 - 44 ... 200 - 201 - 202 |
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel