Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 42 - 43 - 44 ... 200 - 201 - 202

Drwal PW
22 grudnia 2013, 22:07
Używaj znaków przystankowych, bo naprawdę ciężko zrozumieć co piszesz.

Rozumiem, że to są grzyby. W sumie niezły pomysł, natomiast nie wiem jak inny, dla mnie średnio wyglądają jak grzyby. Myślałem na początku że to jakieś kwiaty lub świetliki. Niemniej Kuririn ma pewnie jakąś lepszą wersję.:)

Kuririn PW
22 grudnia 2013, 22:13
@mitlandy, to zupełnie nie pasuje do Lochów.

@Drwalu, lochów jeszcze nie zaczepiałem...

mitlandy PW
22 grudnia 2013, 22:20
Tak masz rację, to się nie sprawdzi w lochach. Przetestowałem to w zamku, jak to wygląda... Tragicznie ując to jednym słowem.

AmiDaDeer PW
22 grudnia 2013, 22:27
Przede wszystkim za bardzo się rzucają w oczy, przez co wyglądają jak światła. No i są nieco za małe.

Kuririn PW
18 stycznia 2014, 12:53
Conflux:

screen:



A poniżej inne siedlisko portalu lodu:



Edit:

Zapomniałem (z góry przepraszam, siedlisko Świętych Feniksów zrobił - MISTRZ Trith, za co bardzo dziękuje).

Zrobione siedliska: Lvl - 1, 3, 4, 6 i 7.

Matheo PW
18 stycznia 2014, 14:32
Genialna robota :) Jakich jednostek masz zamiar użyć w modzie?

Pointer PW
18 stycznia 2014, 17:45
Majstersztyk :) Jak widzę ująłeś Hotowski budynek hordy dla Feniksów. Super!

Kuririn PW
19 stycznia 2014, 14:12
Matheo:
Jakich jednostek masz zamiar użyć w modzie?

Na obecną chwilę do dyspozycji mam cały bank stworów. Stety niestety... Próbowałem coś dłubać w blenderze, lecz nie wychodzi mi nic :( Obracam dobrze tylko kostką :P

jarojj10 PW
19 stycznia 2014, 14:27
Ładnie wyszły siedliska Feniksów i Żywiołaków Ognia. Portal Wody i siedlisko Nimf wyglądają raczej kiepsko a w reszcie siedlisk nie widzę zbyt dużej różnicy. Cieszę się że prace nad projektem wciąż trwają i czekam z niecierpliwością :)

Grz240 PW
24 stycznia 2014, 23:35
Można prosić o link do moda z innego serwisu niż speedy-share?
wywala mi tam że potrzebuje konta premium aby pobrać plik a mod wygląda świetnie

Kuririn PW
25 stycznia 2014, 20:21
Można prosić o link ;)

Edit: Uaktualnienie na wersje 0.94c

Edit2: Nowe ulepszenia wymagają zainstalowanego WOGa, i nie działają poprawnie z modem "Hota Balans".

Grz240 PW
26 stycznia 2014, 14:23
Po wrzuceniu moda gra crashuje mi sie na starcie (podcza animacji 3DO) w vcmi mam komunikat
Data in castle is invalid
At /town/buildings/dwellingLvl1/requires/0
Error: Type mismatch!
At /town/buildings/dwellingLvl1/requires/1
Error: Type mismatch!
itd.
Ma ktoś jakieś pomysły jak naprawić?

witchking PW
26 stycznia 2014, 14:25
A jaką masz wersje VCMI?

Grz240 PW
26 stycznia 2014, 14:41
0.94

Kuririn PW
26 stycznia 2014, 14:43
Mod jest przepisany na wersje 0.94b, z góry przepraszam ze nie napisałem ...

Edit:


Grz240 PW
27 stycznia 2014, 17:36
ok dzięki już działa
chociaż moim zdaniem 1250 golda za nową wersje szkieleta to trochę dużo biorąc pod uwagę że jedyna zmiana to zdolność strzelania

Kuririn PW
27 stycznia 2014, 17:44
Zauważ że, mod nie jest JESZCZE skończony :)
Powtórzę raz jeszcze, co najważniejsze budynki ==> później jednostki i najgorsze balans.

witchking PW
27 stycznia 2014, 17:51
Siedlisko wampirów prezentuje się teraz bardzo ładnie. Zastanawiam się czy nie warto teraz wywalić tego nietoperza z dachu bo moim zdaniem psuje trochę efekt. Co do balansu to myślę, że autor zajmie się tym na koniec. Sam bym tak zrobił.

MinosKing PW
27 stycznia 2014, 20:09
To wygląda niesamowicie Kuririnie :O

Serd PW
27 stycznia 2014, 21:02
Kuririn, ten link który dałeś kilka postów temu, już nie działa... :(
strona: 1 - 2 - 3 ... 42 - 43 - 44 ... 200 - 201 - 202
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel