Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 ... 162 - 163 - 164 | |
AmiDaDeer |
A skąd weźmiesz sprite'y leszego i dziada borowego? Ja jakoś nie widzę żadnych sprite'ów do wykorzystania. I przy okazji: Coś mi tu śmierdzi rosyjskim King's Bounty, i to czymś, co śmierdziało także na Heroes Community :D. |
vinius |
Hehe. To będzie nowa jednostka, a wykorzystam do niej kilka innych sprite'ów. A czym zasmierdziało na Heroes Community? Tym, co zamierzam zrobić :) . |
Koshi |
HAHAHA! Chyba najlepszy ten Voidnought. Jak on wygląda. Takie coś nawet w Forge to już przesada.:) |
Qui |
Hahihahohehe. Stanowczo domagam się zaprzestania smrodzenia na innych stronach o HoMM. Na tej zresztą też. Smrodzić to sobie można w toalecie. To takie pomieszczenie. Sugeruję się zapoznać. Naprawdę warto. |
avatar |
Vinus: poszczególne klatki z animowanych gifów rozdziela każdy lepszy program graficzny. np. program dołączony do ACDSea. Ale fakt, każdą klatkę trzeba obrobić osobno. Gdzie przeczytałeś, że robienie jednostek jest lekkie, łatwe i przyjemne? Bardzom tego ciekaw... |
AmiDaDeer |
Dla mnie najlepszy jest ten Stinger/dowódca z Forge ;D. |
vinius |
A któż tak powiedział? Nic nie mówiłem, że będzie łatwo. Ale w montowania sprite'ów mam pewne doświadczenie (kiedyś byłem w tym dobry...). Tylko jak się zwie taki program? Bo pragnę wyciągnąć całe animacje jednostek z gry... mam Resedita, tam da się coś zrobić, ale nie wiem, jak przekonwertowac takie cóż do gifa czy czegoś podobnego. Aha - smrodził to mój Dziad Borowy, a nie ja. |
avatar |
ModHomm wyciąga ładnie z defów wszystkie klatki i zapisuje je od razu jako *.bmp. Właściwie to inaczej nie umie robić :) Animowane gify robi mnóstwo programów np. Advanced gif animator, bądź Animation Shop (plugin do Paint Shop Pro). Defy robi wyłącznie defmaker - ale to już wiesz sam... |
vinius |
A czy posiada ktoś link do Mod HoMM (lub ma tyle serca, by wysłać biednemu Viniusowi) :) ? Bo na razie jest problem ze Skarbcem Jaskini. |
Koshi |
@Vinius- jak chcesz to mogę ci podesłać tego ModHoMMa, chyba go gdzieś mam na dysku. |
vinius |
Wielkie dzięki - mój mail sgsman@poczta.fm . |
avatar |
Co prawda jest na tym forum temat poświęcony temu programowi, wraz z linkami do strony, gdzie sa opisane jego możliwości, ale jest jeden problem - trzeba tego szukać... |
vinius |
Fakt... posty do skasowania. Wina moja. |
RebeliaMuppet |
Mam pomysł na jednostkę. Nazywa się pradawny smok. Tu można oglądnąć :-) . http://img502.imageshack.us/my.php?image=pradawnysmok5uz.png |
MCaleb |
Masz też resztę animacji? Z tego, co widzę, to tylko obrazek :P EDIT: Mi on przypomina Megasmoka z H4. |
RebeliaMuppet |
Właśnie nad nią pracuję. PS: zrobiłem animację jednostki (nie starożytnego smoka), mam ją w pliku .def. Jak mam ją wprowadzić do gry? EDIT: mam pewne problemy, zrobiłem wszystkie klatki animacji, ale nie mogę z nich zrobić ani animacji(mam za słabego kompa), ani defa (nie działa mi defmaker), więc na razie pradawnego smoka nie będzie :-( . |
vinius |
A mógłbyś tą animację zrobić na gif :) ? Z miłą chęcią obejrzymy! Co do pradawnego smoka - usuń jakos te kwadraty łączące głowę smoka i resztę ciała (masz może photoshopa? To ułatwi sprawę.). No i wygląda jak... żmij! EDIT: dlaczego nie ma już linku do smoka? Dla innych: http://img502.imageshack.us/my.php?image=pradawnysmok5uz.png |
Lord SM |
Moim pomysłem jest jednostka o nazwie Mage of the Absolute. Dane itp. wpiszę póżniej. EDIT: Oto dane: Zdr: 70 Obrż: 5-8 At: 15 Obrn: 17 Szb: 7 Koszt: 2100 i 1 klejnot Przyrost: 2 Poz: 6 Przynależność: Tower Siedlisko: Wieża Legend Zdol: Walczy czarami (wzór po biografii) Biografia: Niektórym wydaje się, że Brakada to bardzo spokojne państwo, w którym jest znacznie mniej wojen, niż w innych miejscach na Antagrichu. Nawet jeśli to prawda, nie zawsze tak było. Gdy sytuacja jest krytyczna, Arcymagowie powołują wśród siebie tzw. Magów Absolutu, którzy znają wszystkie żywioły. I macie jeden z powodów, dlaczego w Brakadzie jest tak spokojnie :) . Gdy magów jest MAŁO, rzucają Magiczną Strzałę (20 obr za maga). Gdy PARĘ lub GRUPA, rzucają Strzałę(50%), Lodowy Pocisk (30%,30 obr za maga) lub Błyskawicę (20%,35 obr.za maga). Gdy MNÓSTWO, rzucają Strzałę (25%), Pocisk(30%), Błyskawicę(25%),Kulę Ognia (10%,25 obr.za maga)i Krąg Zimna(10%,25 obr. za maga).Gdy HORDA,rzucają Pocisk(25%),Błyskawicę(25%),Kulę(15%),Krąg(15%),Deszcz Meteorów(10%,50 obr.za maga)i Inferno(10%,30 obr.za maga).A gdy WATAHA lub więcej,to rzucają Kulę(25%),Krąg(25%),Deszcz(15%),Inferno(15%),Łańcuch Piorunów(10%,65 do 8obr.za maga)i Implożję(10%,175 obr.za maga). Proszę was o komentarze i propozycje na temat mego maga. PS. Czy kogoś interesuje, że mogę zrobic solucję do 1 map kampanii: In The Wake Of Gods, Samaritanin i Evil Way Home?!?!?!?!? Edit PS: 1.Fajny leszy,ale: 1a:Faktycznie,daj troche koloru 1b:Proszę,napisz jego dane. 2.Jeśli solucje są,to dlaczego nie mogę sie tam dostać? |
avatar |
Solucje do tych kampanii są już napisane. Ale jeśli chcesz po swojemu ... to czemu nie? |
vinius |
Proszę, rzeknijcie: czy mój leszy (dziad borowy) aby nie nazbyt podobny do zwykłego czarodzieja? http://img155.imageshack.us/my.php?image=leszy0ws.gif Za to będzie ciekawie chodził :) . |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel