Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ważne] VCMI
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13 ... 129 - 130 - 131

AmiDaDeer PW
26 września 2012, 15:58
Warmonger:
Dodawanie nowych grafik może nie być jednak takie oczywiste, bo w niektórych miejscach stary kod wciąż oczekuje tylko 8-bitowych obrazów.
I o to właśnie chodzi, by nie eksperymentować z istniejącymi już grafikami, które mogłyby sprawiać problemy, tylko wykorzystywać nowinki techniczne do pojedynczych dziedzin. Byłbym bardzo usatysfakcjonowany, gdybym zobaczył PNG-i pośród czarów czy czegoś na kształt efektów pogodowych (mgła lub śnieg na mapie przygody, anyone? Tylko nie kwadratowy deszcz z WoGa, błagam :P).

Warmonger PW
27 września 2012, 07:51
Dla zainteresowanych:
Wersja 0.89c z obsługą nowych stworzeń. Musimy przetestować nowości i zmiany w ciągu najbliższych kilku dni.

Matheo PW
27 września 2012, 11:50
To jak, kto pomoże w testowaniu? Wystarczy umieć grać i narzekać. Mile widziane osoby mające pojęcie o modowaniu.

witchking PW
27 września 2012, 13:44
Matheo proszę Cię daruj sobie te teksty bo czasem ktoś może powiedzieć Ci coś niemiłego.

Zajrzałem do pliku json i wygląda bardzo przejrzyście. Aż chce się dodawać nowe stworzenia:)

Gra wysypuje się przy próbie rekrutowania jednostek hoty a także gdy te do nas dołączają. Wrzuciłem na bug trackera

TopFunny525 PW
27 września 2012, 15:15
Bardzo miła nowina. Aż chce mi się teraz ściągnąć nowe VCMI i spróbować grzebać w ustawieniach gry :). Dziękuje za ten prezent, już zabieram się do testowania :). Pozdrawiam


BTW. Czytałem, że jest już pomoc przy nowych modach... Czy to oznacza, że będzie można do VCMI wprowadzić m.in.: New Upgrades itp. ? :>

Warmonger PW
27 września 2012, 15:59
Cytat:
Czytałem, że jest już pomoc przy nowych modach
Gdzie to przeczytałeś? W Google translate? :P

Skoro można do gry dodać jeden mod, to można też dodać dowolną ich ilość. Nie wiem, jak działa NU, ale nowe stwory z pewnością można umieścić w grze.

Trith PW
27 września 2012, 16:10
Aż muszę się spytać... Jak wygląda (będzie wyglądać) sprawa dodawania/modyfikowania miast, artefaktów czy też innych elementów?
Będzie to działać podobnie jak dodawanie/podmienianie jednostek którego przykłady zostały tu już podane?

witchking PW
27 września 2012, 16:39
Nie wiem czy to właściwy moment na takie pytania ale bardzo mnie zaiteresował poniższy fragment

Kod::
"abilities" :
[
{
"type" : "FLYING"
},
{
"type" : "WATER_IMMUNITY",
"subtype" : 2
}
],

Jak rozumiem dodajemy tu do jednostki umiejętności. Jak rozumiem "FLYING" to umiejętność zapisana gdzieś w kodzie. Czy możemy w najbliższym czasie liczyć na listę możliwych do wykorzystania umiejętności?

TopFunny525 PW
27 września 2012, 16:51
Warmuś mój koffany:
Gdzie to przeczytałeś? W Google translate? :P

Opis zmian ze strony VCMI:
Support for new creatures added via mods

Tyle w tej kwestii :P. BTW. dopiero co uzyskałem możliwość ściągnięcia VCMI 0.89 Niedługo zainstaluje i się pobawię z tym programem :P. Lecz widać, że postęp w pracy jest ogromny :). Oby tak dalej...

Besides... Wiem, że jestem nazbyt upierdliwy, ale czy strażnik mógłby dodać newsa o nowym VCMI? :>

I jeszcze taka kwestia, jak można grzebać w plikach .json? :> Wydaje mi się, że jakimś edytorem tekstu, lecz sam nie wiem... :)


Warmonger PW
27 września 2012, 16:52
Lista bonusów znajduje się tu. Nie dam głowy, że jest całkowicie aktualna i dokładna - jakby co, zgłaszać poprawki.
Cytat:
Aż muszę się spytać... Jak wygląda (będzie wyglądać) sprawa dodawania/modyfikowania miast, artefaktów czy też innych elementów?
Dodawanie artefaktów powinno przebiegać dokładnie tak samo - prawdę mówiąc, od nich chciałem zacząć, ale projekt poszedł w innym kierunku ;)
Dodawanie miast to skomplikowana sprawa. Ivan twierdzi, że ma jakiś pomysł i nawet się do niego przymierzał, ale to na pewno potrwa. Sądzę, że najpierw będziemy musieli ogarnąć to, co mamy, żeby nie tworzyć modów, które okażą się wybrakowane albo niekompatybilne z kolejnymi wersjami.
Cytat:
czy strażnik mógłby dodać newsa o nowym VCMI? :>
News będzie, jak będzie wersja 0.9. Na razie trzeba upewnić się, że nie ma poważnych błędów (Witchking już jeden zgłosił).

HobbitHobbitAs you wish.

Warmonger PW
30 września 2012, 07:36
...no i gdzie te setki nowych stworzeń? :P

Wersja 0.89d zawiera mnóstwo poprawek, zarówno jeśli chodzi o błędy w grze, jak i brakujące pliki w paczce.
Dodane zostało tez (eksperymentalne) nowe bitewne AI.

Żeby nie było, dodam screeny tych rzeczy, które ostatnio sypały.




Cytat:
Support for new creatures added via mods
Support to nie "pomoc", lecz "wsparcie".
Cytat:
jak można grzebać w plikach .json? :> Wydaje mi się, że jakimś edytorem tekstu
Każdym, najlepiej oczywiście Notepad++. Jest nawet odpowiedni plugin do podglądu plików .json.

Kuririn PW
9 października 2012, 15:46
A ja mam takie pytanko :-) gdzie jest plik ukryty z doświadczeniem jednostek w którym są umiejętności stworów? Nie chodzi mi o plik creatures.json

Warmonger PW
9 października 2012, 16:05
Oryginalne tabele z doświadczeniem jednostek znajduje się w pliku CREXPBON,txt w katalogu Data\. Doświadczenie nowych jednostek jest opisane razem z wszystkimi innymi parametrami (config\mod.json).

Kuririn PW
10 października 2012, 10:24
Jeszcze taką sprawę mam do Ciebie mógłbyś mi powiedzieć co zrobię źle z kopiowaniem umiejętności w creatures.json? Mój przykład to dracolich w którym chce ustawić wyssanie życia itp. Kopiuje owe umiejętności i jest błąd w linijce 1990 i gra się krzaczy. Używam notatnika którego wymieniłeś wyżej. Dzięki z góry :-) a zapomniałbym nie wyświetla mi się w grze umiejętności drainlive. Bmp jest puste pole.

Warmonger PW
10 października 2012, 12:55
Cytat:
Jeszcze taką sprawę mam do Ciebie mógłbyś mi powiedzieć co zrobię źle z kopiowaniem umiejętności w creatures.json?
Moje zdolności czytania w myślach są ograniczone. Skoro ląduje w linijce 1990, to na pewno jest błąd składniowy. Sprawdź, czy przecinki i nawiasy się zgadzają.

Kuririn PW
10 października 2012, 13:00
Wszystko jest jak należy. Sam myślałem że coś jest brak ale niestety nie. Jest wszyst ok. Edit: już naprawiłem. Pytanie następne przepraszam że tak marudzę ale wessało mnie to cale Vcmi :-) chodzi o to jak dodać strzelanie dracolichowi i że jest on jednostką umarłą.

Warmonger PW
10 października 2012, 14:19
Hmm, no tak, jednostki z WoGa wciąż nie mają swych oryginalnych umiejętności :P

Ponownie odsyłam do listy bonusów. Wszystko, co można dodać jednostce (i nie tylko) powinno być tam opisane.

Kuririn PW
10 października 2012, 16:03
Hmm a czy jest umiejętności ducha z woga który przywołuje poległe jednostki. Jak jest to powiedz jaka to umiejętności bo ja nie znalazłem. vcmi to cudo :-)

Warmonger PW
10 października 2012, 17:04
Umiejętność ducha nie jest zaimplementowana, jak i kilka innych występujących tylko w WoG.
Cytat:
vcmi to cudo :-)
No ba. Teraz tylko trzaskać nowe stwory :)

Irhak PW
10 października 2012, 17:08
Cytat:
Cytat:
vcmi to cudo :-)

No ba. Teraz tylko trzaskać nowe stwory :)

To kiedy można przekształcać już AR i NIM pod VCMI? :P
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13 ... 129 - 130 - 131
temat: [ważne] VCMI

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel