Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] VCMI komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13 ... 129 - 130 - 131 | |
AmiDaDeer |
Warmonger: I o to właśnie chodzi, by nie eksperymentować z istniejącymi już grafikami, które mogłyby sprawiać problemy, tylko wykorzystywać nowinki techniczne do pojedynczych dziedzin. Byłbym bardzo usatysfakcjonowany, gdybym zobaczył PNG-i pośród czarów czy czegoś na kształt efektów pogodowych (mgła lub śnieg na mapie przygody, anyone? Tylko nie kwadratowy deszcz z WoGa, błagam :P).
Dodawanie nowych grafik może nie być jednak takie oczywiste, bo w niektórych miejscach stary kod wciąż oczekuje tylko 8-bitowych obrazów. |
Warmonger |
Dla zainteresowanych: Wersja 0.89c z obsługą nowych stworzeń. Musimy przetestować nowości i zmiany w ciągu najbliższych kilku dni. |
Matheo |
To jak, kto pomoże w testowaniu? Wystarczy umieć grać i narzekać. Mile widziane osoby mające pojęcie o modowaniu. |
witchking |
Matheo proszę Cię daruj sobie te teksty bo czasem ktoś może powiedzieć Ci coś niemiłego. Zajrzałem do pliku json i wygląda bardzo przejrzyście. Aż chce się dodawać nowe stworzenia:) Gra wysypuje się przy próbie rekrutowania jednostek hoty a także gdy te do nas dołączają. Wrzuciłem na bug trackera |
TopFunny525 |
Bardzo miła nowina. Aż chce mi się teraz ściągnąć nowe VCMI i spróbować grzebać w ustawieniach gry :). Dziękuje za ten prezent, już zabieram się do testowania :). Pozdrawiam BTW. Czytałem, że jest już pomoc przy nowych modach... Czy to oznacza, że będzie można do VCMI wprowadzić m.in.: New Upgrades itp. ? :> |
Warmonger |
Cytat: Gdzie to przeczytałeś? W Google translate? :PCzytałem, że jest już pomoc przy nowych modach Skoro można do gry dodać jeden mod, to można też dodać dowolną ich ilość. Nie wiem, jak działa NU, ale nowe stwory z pewnością można umieścić w grze. |
Trith |
Aż muszę się spytać... Jak wygląda (będzie wyglądać) sprawa dodawania/modyfikowania miast, artefaktów czy też innych elementów? Będzie to działać podobnie jak dodawanie/podmienianie jednostek którego przykłady zostały tu już podane? |
witchking |
Nie wiem czy to właściwy moment na takie pytania ale bardzo mnie zaiteresował poniższy fragment Kod:: "abilities" : [ { "type" : "FLYING" }, { "type" : "WATER_IMMUNITY", "subtype" : 2 } ], Jak rozumiem dodajemy tu do jednostki umiejętności. Jak rozumiem "FLYING" to umiejętność zapisana gdzieś w kodzie. Czy możemy w najbliższym czasie liczyć na listę możliwych do wykorzystania umiejętności? |
TopFunny525 |
Warmuś mój koffany: Gdzie to przeczytałeś? W Google translate? :P Opis zmian ze strony VCMI: Support for new creatures added via mods Tyle w tej kwestii :P. BTW. dopiero co uzyskałem możliwość ściągnięcia VCMI 0.89 Niedługo zainstaluje i się pobawię z tym programem :P. Lecz widać, że postęp w pracy jest ogromny :). Oby tak dalej... Besides... Wiem, że jestem nazbyt upierdliwy, ale czy strażnik mógłby dodać newsa o nowym VCMI? :> I jeszcze taka kwestia, jak można grzebać w plikach .json? :> Wydaje mi się, że jakimś edytorem tekstu, lecz sam nie wiem... :) |
Warmonger |
Lista bonusów znajduje się tu. Nie dam głowy, że jest całkowicie aktualna i dokładna - jakby co, zgłaszać poprawki. Cytat: Dodawanie artefaktów powinno przebiegać dokładnie tak samo - prawdę mówiąc, od nich chciałem zacząć, ale projekt poszedł w innym kierunku ;)Aż muszę się spytać... Jak wygląda (będzie wyglądać) sprawa dodawania/modyfikowania miast, artefaktów czy też innych elementów? Dodawanie miast to skomplikowana sprawa. Ivan twierdzi, że ma jakiś pomysł i nawet się do niego przymierzał, ale to na pewno potrwa. Sądzę, że najpierw będziemy musieli ogarnąć to, co mamy, żeby nie tworzyć modów, które okażą się wybrakowane albo niekompatybilne z kolejnymi wersjami. Cytat: News będzie, jak będzie wersja 0.9. Na razie trzeba upewnić się, że nie ma poważnych błędów (Witchking już jeden zgłosił).czy strażnik mógłby dodać newsa o nowym VCMI? :> |
Warmonger |
...no i gdzie te setki nowych stworzeń? :P Wersja 0.89d zawiera mnóstwo poprawek, zarówno jeśli chodzi o błędy w grze, jak i brakujące pliki w paczce. Dodane zostało tez (eksperymentalne) nowe bitewne AI. Żeby nie było, dodam screeny tych rzeczy, które ostatnio sypały. Cytat: Support to nie "pomoc", lecz "wsparcie".Support for new creatures added via mods Cytat: Każdym, najlepiej oczywiście Notepad++. Jest nawet odpowiedni plugin do podglądu plików .json.
jak można grzebać w plikach .json? :> Wydaje mi się, że jakimś edytorem tekstu |
Kuririn |
A ja mam takie pytanko :-) gdzie jest plik ukryty z doświadczeniem jednostek w którym są umiejętności stworów? Nie chodzi mi o plik creatures.json |
Warmonger |
Oryginalne tabele z doświadczeniem jednostek znajduje się w pliku CREXPBON,txt w katalogu Data\. Doświadczenie nowych jednostek jest opisane razem z wszystkimi innymi parametrami (config\mod.json). |
Kuririn |
Jeszcze taką sprawę mam do Ciebie mógłbyś mi powiedzieć co zrobię źle z kopiowaniem umiejętności w creatures.json? Mój przykład to dracolich w którym chce ustawić wyssanie życia itp. Kopiuje owe umiejętności i jest błąd w linijce 1990 i gra się krzaczy. Używam notatnika którego wymieniłeś wyżej. Dzięki z góry :-) a zapomniałbym nie wyświetla mi się w grze umiejętności drainlive. Bmp jest puste pole. |
Warmonger |
Cytat: Moje zdolności czytania w myślach są ograniczone. Skoro ląduje w linijce 1990, to na pewno jest błąd składniowy. Sprawdź, czy przecinki i nawiasy się zgadzają.
Jeszcze taką sprawę mam do Ciebie mógłbyś mi powiedzieć co zrobię źle z kopiowaniem umiejętności w creatures.json? |
Kuririn |
Wszystko jest jak należy. Sam myślałem że coś jest brak ale niestety nie. Jest wszyst ok. Edit: już naprawiłem. Pytanie następne przepraszam że tak marudzę ale wessało mnie to cale Vcmi :-) chodzi o to jak dodać strzelanie dracolichowi i że jest on jednostką umarłą. |
Warmonger |
Hmm, no tak, jednostki z WoGa wciąż nie mają swych oryginalnych umiejętności :P Ponownie odsyłam do listy bonusów. Wszystko, co można dodać jednostce (i nie tylko) powinno być tam opisane. |
Kuririn |
Hmm a czy jest umiejętności ducha z woga który przywołuje poległe jednostki. Jak jest to powiedz jaka to umiejętności bo ja nie znalazłem. vcmi to cudo :-) |
Warmonger |
Umiejętność ducha nie jest zaimplementowana, jak i kilka innych występujących tylko w WoG. Cytat: No ba. Teraz tylko trzaskać nowe stwory :)
vcmi to cudo :-) |
Irhak |
Cytat: Cytat: vcmi to cudo :-) No ba. Teraz tylko trzaskać nowe stwory :) To kiedy można przekształcać już AR i NIM pod VCMI? :P |
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13 ... 129 - 130 - 131 |
temat: [ważne] VCMI | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel