Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 94 - 95 - 96 ... 162 - 163 - 164 | |
AmiDaDeer |
Ustawienie przyjdzie czas komentować zapewne kiedy indziej, teraz zalecę Ci jeszcze, żebyś cień zostawił, ale spróbował pokombinować tak, by nie był taki ciemny. Powinno wyglądać lepiej. |
witchking |
w trakcie poprawiania |
satyr64 |
No już lepiej. A czy mógłbyś pomniejszyć obrazek ? |
AmiDaDeer |
Dalej cień jest trochę za ciemny... Może będzie lepiej wyglądać w formie defa... |
witchking |
Ciągle z nim eksperymentuje. Wynika to trochę z mojego ciągłego poznawania blendera. A jak tekstura i szpony? |
vinius |
Lepiej, lepiej. Tekstura zdaje mi się być w miarę dobra, ale najlepiej stestować to najlepiej nakładając na screen pola walki. Co do cienia - wg mnie dobry. Co do szponów - trochę lepiej. Ale powinieneś chyba po prostu rzucić okiem, jak zostało to rozwiązane przez grafików gdy tworzyli smoki do gry. I jeszcze - to samo tyczy się kolców/wypustek wzdłuż grzbietu: Czy to wszystko (tj. te elementy typu pazury) nie powinno być dużo mniejsze? |
fishkebab |
Jak zmieniasz intensywność cieni(z czarnego na szary), to wyskakuje chwilowo tabelka, taka jak od zmiany koloru, w jej górnej części powinno być miejsce na liczby, jak je znajdziesz, to zobacz co się stanie jak wpiszesz: 797979. U mnie jest w tedy mniej intensywny cień, który wydaje mi się bardziej pasujący do Heroesa. |
Jeddite |
@kuririn01 ad. 1: Rozumiem do mometnu: "Wpisuję w wyszukiwarce programu nazwę pliku def. i obok tej nazwy (w ciągu binarnym rzecz jasna) widnieje czteroliterowa fraza odpowiadająca za przypisanie określonego dźwięku." Mi nie widnieje żadna fraza. Jaki plik exe mam edytować? h3wog.exe? ad. 3: Gdzie jest plik ZCRGN1.TXT??? |
Kuririn |
Jeddite... Do pierwszego pyt. to owszem ten co podałeś :) Do pyt. 2 plik H3bitmap.lod ;) tam znajdziesz plik którego szukasz :D Sorki ze nie napisałem wcześniej, lecz dawno się tym tak nie bawiłem pisałem z pamięci :P |
Jeddite |
Dzięki po raz drugi! Już obczaiłem, ale nie widzę tego kodu. Znalazło linijkę z tym defem (Crogue.def) ale nigdzie nie ma frazy. |
Kuririn |
Jeddite Crogue.def - Rozbójnik, właśnie jako jedyna jednostka która nie ma tego kodu. Jest on w grze lecz nie można go zmienić. Możliwe ze ktoś to już rozkminił ten bug. Nie jestem na bieżąco z tym :) |
Jeddite |
Ale trafiłem! Fakt! Teraz widzę, że obok innych są! Jeszcze raz wielkie dzięki! :) |
witchking |
Poprawiłem część, no i dobrałem lepsza teksturę. Obrazek jest duży by było widać szczegóły. Pracuje teraz nad wielkością i wpasowaniem go w kratki gry. Oraz nad animacją. A o to wersja na polu bitwy Na razie wklejona w blenderze. Co sam widzę trzeba trochę poskładać skrzydła bo obecnie zajmuje trzy pola. Wybaczcie niedokładność wycięcia, mam nadzieje że w celach pokazowych to nie przeszkadza. |
AmiDaDeer |
Pozostaje jeszcze kwestia ustawienia i ewentualnej korekcji kolorów (wygląda jednocześnie zbyt jaskrawo i zbyt blado :P, zapewne kwestia nasycenia i kontrastu) i zobaczymy, jak to wyjdzie. Na razie wygląda obiecująco. |
Alistair |
Sam pomysł jednostki jest całkiem niezły. Wymaga dopracowania technicznego, ale nie przypomina innych jednostek. |
Lyokoheros |
Jednostka faktycznie bardzo obiecująca - model wygląda pięknie. Co prawda na polu bitwy wygląda rzeczywiście nieco gorzej, ale to jest jak najbardziej do dopracowania. Oby tak dalej! |
The Doom |
Ja ostatnio bawię się w animowanie tego słynnego Mrocznego Kosiarza, jednak praca z wiadomych względów toczy się powoli… A co do bazyliszka, to godnie się zapowiada, tylko pozostają jeszcze te wszystkie animacje. @Edit: Może ktoś wie, jak wrzucić animację na ImageShacka? @Hobbit - I właśnie tak robię od początku :P Aczkolwiek w każdym razie dziękuję za pomoc :) A co do Mrocznego Kosiarza... Animacja ruchu: http://i44.tinypic.com/2u7wxhf.gif Animacja ataku: http://i42.tinypic.com/2rmw2dt.gif Animacja śmierci: http://i44.tinypic.com/246onqr.gif I to tak jakby na razie tyle. Proszę o konstruktywne komentarze (a nie samą bezpodstawną krytykę), tak, bym wiedział, co jeszcze mogę poprawić :) Jednostka jest oczywiście "wyciągnięta" z Kwasowej Groty, z rozdziału o Wog'u. PS Zamierzone jest to, że jednostka nie ma cienia, jak też to, że po śmierci "nic z niej nie zostaje", poprzez co nie da się jej wskrzesić, czy też ożywić. |
witchking |
Patrze na to już od wczoraj i myślę co by Ci napisać. Moim zdaniem musiałbyś poprawić animacje ataku. Bardziej na miejscu było by cięcie kosa, ale zdaje sobie sprawę z tego, że nie łatwo to zrobić. No chyba, że to atak na odległość;). To taka moja sugestia. Alex Ander troszkę nas rozpuścił grafiką 3d i to chyba największa wada tej jednostki;) |
Kuririn |
Ma ktoś może tego defa? lub klatki animacji? |
Irhak |
A gdzieś mi się chyba szwenda ten smok na kompie ;) EDIT - a nie... pomyliło mi się z smokiem w dziale o nich. Chyba nie było do niego jednak defu. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 94 - 95 - 96 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel