Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 94 - 95 - 96 ... 162 - 163 - 164

AmiDaDeer PW
22 listopada 2011, 17:30
Ustawienie przyjdzie czas komentować zapewne kiedy indziej, teraz zalecę Ci jeszcze, żebyś cień zostawił, ale spróbował pokombinować tak, by nie był taki ciemny. Powinno wyglądać lepiej.

witchking PW
23 listopada 2011, 20:08


w trakcie poprawiania

satyr64 PW
23 listopada 2011, 20:34
No już lepiej. A czy mógłbyś pomniejszyć obrazek ?

AmiDaDeer PW
23 listopada 2011, 20:47
Dalej cień jest trochę za ciemny... Może będzie lepiej wyglądać w formie defa...

witchking PW
23 listopada 2011, 20:59
Ciągle z nim eksperymentuje. Wynika to trochę z mojego ciągłego poznawania blendera. A jak tekstura i szpony?

vinius PW
23 listopada 2011, 22:51
Lepiej, lepiej. Tekstura zdaje mi się być w miarę dobra, ale najlepiej stestować to najlepiej nakładając na screen pola walki. Co do cienia - wg mnie dobry.
Co do szponów - trochę lepiej. Ale powinieneś chyba po prostu rzucić okiem, jak zostało to rozwiązane przez grafików gdy tworzyli smoki do gry.
I jeszcze - to samo tyczy się kolców/wypustek wzdłuż grzbietu:
Czy to wszystko (tj. te elementy typu pazury) nie powinno być dużo mniejsze?

fishkebab PW
24 listopada 2011, 09:09
Jak zmieniasz intensywność cieni(z czarnego na szary), to wyskakuje chwilowo tabelka, taka jak od zmiany koloru, w jej górnej części powinno być miejsce na liczby, jak je znajdziesz, to zobacz co się stanie jak wpiszesz: 797979. U mnie jest w tedy mniej intensywny cień, który wydaje mi się bardziej pasujący do Heroesa.

Jeddite PW
24 listopada 2011, 19:44
@kuririn01

ad. 1: Rozumiem do mometnu:
"Wpisuję w wyszukiwarce programu nazwę pliku
def. i obok tej nazwy (w ciągu binarnym rzecz jasna) widnieje
czteroliterowa fraza odpowiadająca za przypisanie określonego dźwięku."
Mi nie widnieje żadna fraza. Jaki plik exe mam edytować? h3wog.exe?

ad. 3: Gdzie jest plik ZCRGN1.TXT???

Kuririn PW
24 listopada 2011, 20:12
Jeddite...

Do pierwszego pyt. to owszem ten co podałeś :)

Do pyt. 2 plik H3bitmap.lod ;) tam znajdziesz plik którego szukasz :D

Sorki ze nie napisałem wcześniej, lecz dawno się tym tak nie bawiłem pisałem z pamięci :P

Jeddite PW
24 listopada 2011, 21:29
Dzięki po raz drugi!
Już obczaiłem, ale nie widzę tego kodu. Znalazło linijkę z tym defem (Crogue.def) ale nigdzie nie ma frazy.

Kuririn PW
24 listopada 2011, 21:43
Jeddite

Crogue.def - Rozbójnik, właśnie jako jedyna jednostka która nie ma tego kodu. Jest on w grze lecz nie można go zmienić. Możliwe ze ktoś to już rozkminił ten bug. Nie jestem na bieżąco z tym :)

Jeddite PW
24 listopada 2011, 21:50
Ale trafiłem! Fakt! Teraz widzę, że obok innych są! Jeszcze raz wielkie dzięki! :)

witchking PW
5 grudnia 2011, 13:58


Poprawiłem część, no i dobrałem lepsza teksturę. Obrazek jest duży by było widać szczegóły. Pracuje teraz nad wielkością i wpasowaniem go w kratki gry. Oraz nad animacją.

A o to wersja na polu bitwy


Na razie wklejona w blenderze. Co sam widzę trzeba trochę poskładać skrzydła bo obecnie zajmuje trzy pola. Wybaczcie niedokładność wycięcia, mam nadzieje że w celach pokazowych to nie przeszkadza.

AmiDaDeer PW
5 grudnia 2011, 16:01
Pozostaje jeszcze kwestia ustawienia i ewentualnej korekcji kolorów (wygląda jednocześnie zbyt jaskrawo i zbyt blado :P, zapewne kwestia nasycenia i kontrastu) i zobaczymy, jak to wyjdzie. Na razie wygląda obiecująco.

Alistair PW
5 grudnia 2011, 22:41
Sam pomysł jednostki jest całkiem niezły. Wymaga dopracowania technicznego, ale nie przypomina innych jednostek.

Lyokoheros PW
6 grudnia 2011, 21:57
Jednostka faktycznie bardzo obiecująca - model wygląda pięknie. Co prawda na polu bitwy wygląda rzeczywiście nieco gorzej, ale to jest jak najbardziej do dopracowania. Oby tak dalej!

The Doom PW
8 grudnia 2011, 08:48
Ja ostatnio bawię się w animowanie tego słynnego Mrocznego Kosiarza, jednak praca z wiadomych względów toczy się powoli… A co do bazyliszka, to godnie się zapowiada, tylko pozostają jeszcze te wszystkie animacje.

@Edit: Może ktoś wie, jak wrzucić animację na ImageShacka?

HobbitHobbitWchodzisz tu, klikasz "Browse", szukasz swojego pliku, wybierasz go, dajesz "Otwórz" (lub "Open", zależy od ustawień twojego komputera), po czym klikasz na ten niebieski przycisk poniżej (powinno tam być "Prześlij teraz"). Następnie dostaniesz stos linków, które możesz wykorzystać do zamieszczenia animacji na forum.

Ciekawe skąd u mnie taki dobry humor, że pomagam. :P


@Hobbit - I właśnie tak robię od początku :P Aczkolwiek w każdym razie dziękuję za pomoc :)
A co do Mrocznego Kosiarza...
Animacja ruchu: http://i44.tinypic.com/2u7wxhf.gif
Animacja ataku: http://i42.tinypic.com/2rmw2dt.gif
Animacja śmierci: http://i44.tinypic.com/246onqr.gif
I to tak jakby na razie tyle. Proszę o konstruktywne komentarze (a nie samą bezpodstawną krytykę), tak, bym wiedział, co jeszcze mogę poprawić :) Jednostka jest oczywiście "wyciągnięta" z Kwasowej Groty, z rozdziału o Wog'u.
PS Zamierzone jest to, że jednostka nie ma cienia, jak też to, że po śmierci "nic z niej nie zostaje", poprzez co nie da się jej wskrzesić, czy też ożywić.

witchking PW
12 grudnia 2011, 11:39
Patrze na to już od wczoraj i myślę co by Ci napisać. Moim zdaniem musiałbyś poprawić animacje ataku. Bardziej na miejscu było by cięcie kosa, ale zdaje sobie sprawę z tego, że nie łatwo to zrobić. No chyba, że to atak na odległość;).

To taka moja sugestia.

Alex Ander troszkę nas rozpuścił grafiką 3d i to chyba największa wada tej jednostki;)

Kuririn PW
14 grudnia 2011, 17:18
Ma ktoś może tego defa? lub klatki animacji?

Irhak PW
14 grudnia 2011, 17:25
A gdzieś mi się chyba szwenda ten smok na kompie ;)
EDIT - a nie... pomyliło mi się z smokiem w dziale o nich. Chyba nie było do niego jednak defu.
strona: 1 - 2 - 3 ... 94 - 95 - 96 ... 162 - 163 - 164
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel