Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] Horn of the Abyss - archiwum komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 15 - 16 - 17 ... 34 - 35 - 36 | |
Dragonar |
Niestety, mało screenów jakoś ostatnio... Dorwałem tylko trzy nowe obrazki z przynależnościami jednostek: I dwa miniaturowe fragmenty miasta: |
nicolas |
Dobre i to, a z tego co widać to prezentuje się to nieźle. Szkoda tylko, że nie udostępniają chociaż nawet wersji beta dla szerszego grona. Wciąż czekamy, czekamy... :P |
Mitabrin |
Ja tam nie narzekam że musimy czekać, aktualnie przy dodatku FU znakomicie się bawię. |
nicolas |
Ja też, ale nowe jednostki z nowym miastem jeszcze bardziej by umiliły grę. :) |
Shin0bi |
Znalazłem to to na rosyjskim forum. Jest to gotowa animacja ruchu pirata/ korsarza. Nie wiem czy już to widzieliście, ale w razie gdyby nie to pokazuje ;P |
Dragonar |
Nie, ja miałem pierwszy pokazać te obrazki! ;P Mam nadzieję, że mają skończone pliki *.def, a nie tylko te animacje ruchu i obrazki z Fotoszopy. :P |
Mitabrin |
Czy tylko mi się wydaje, czy prawa ręka korsarza przechodzi przez jego kurtkę? |
vinius |
Masz rację, widać dzięki temu, że jednostki są robione z modeli 3d (i krzywo animacja im wyszła tak, że model ręki wchodzi z ubranie). |
Zombie |
Bardzo fajnie są zrobione te jednostki... oby w grze też były takie. |
Klekot |
No jednostki prezentują się świetnie ; DDD tylko czekać aż będzie można pograc ; ] |
Acid Dragon |
Przejrzałem dziś nieco na temat HotA. I nie doszedłem do wielu nowych wniosków ;P. Jednakże muszę stwierdzić, że jest to najdalej posunięty i zaplanowany *projekt*, jaki powstał przez te lata modyfikacji H3, a powstawało ich wiele. Od "projektu" do "dodatku" jednak jest daleka droga. Nie ruszają mnie naprawdę screeny i grafiki, bo tych widziałem już wiele - chociażby z projektu Forge, czy Bastionu (miasta egipskiego). Grafiki to naprawdę połowa zabawy. Oba wspomniane projekty (jak na razie) rozbiły się o technikalia. Więc najbardziej mnie interesuje to, czego NIE widać, a więc jak to ma wszystko działać. Szczególnie interesuje mnie techniczne rozwiązanie problemu dodania nowego miasta, układu budynków i dodawania jednostek ponad limit 255. A tu napotkałem ledwie kilka zdań. Ciekaw jestem też jak zdolni muszą być ci ludzie, aby dodać faktycznie m.in. 150 nowych, unikalnych artefaktów...ja miałem spore problemy z oskryptowaniem 7, a pewnie dalej są w nich błędy. Informacje podane przez Docenta mówią, że mają m.in. kilku profesjonalnych grafików 3D, którzy tworzą jednostki z trójwymiarowych modeli. Sądząc po screenach, byłbym nawet w stanie w to uwierzyć, ale zastanawia mnie fakt, gdzie oni wszyscy byli wcześniej? W WoG Teamie nie pojawił się nigdy ani jeden grafik 3D. Czy WoG - w okresie swej świetności - nie był polem do popisu dla takich grafików? Wystarczyłoby, żeby pokazali jedną jednostkę swojego autorstwa i na 100% byliby w Teamie. W HotA nagle znalazło się ich aż kilku, a także m.in. profesjonalny kompozytor tworzący ścieżki dźwiękowe oraz programista najwyraźniej zdolniejszy od Slavy, potrafiący dokonać to, czego on nie potrafił. W skrócie więc: Wszelkie informacje oficjalnie wydane przez twórców brzmią wszak fantastycznie: będziemy mieli 3 nowe miasta bez zastępowania czegokolwiek, dowódców i system jednostek, jednak w znacznie ulepszonej wersji, nie będzie już żadnych przekolorowanych, ani poskładanych jednostek, 150 nowych artefaktów, wiele obiektów, nowe ścieżki dźwiękowe, a wszystko to tworzą profesjonaliści. WoG przy tym naprawdę może się schować - jego era minęła. Mam tylko jedno "ale". Scenę fanowską H3 obserwuję już 7 lat. Przez te 7 lat przekonałem się jak niewielu fanów (w skali światowej) jest w stanie podjąć trud wykonania czegokolwiek w związku z modyfikowaniem H3. Przez te 7 lat liznąłem też nieco grafiki i informatyki i wiem jak ciężkim kawałkiem chleba jest tworzenie w pełni poprawnej grafiki do gry opartej na modelu 3D, czy napisanie w pełni poprawnie działającego skryptu lub kawałka kodu, który z niczym by się nie "kłócił" i byłby odporny na wszelkie głupie pomysły użytkowników ;), że nie wspomnę już o modyfikowaniu kodu maszynowego metodami reverse engineering (to jest czarna magia niejednokrotnie nawet dla osób z tytułami profesora informatyki!). Wiem, że aby to było dobrze wykonane, to najczęściej nie wystarczą umiejętności nabyte nawet na studiach informatycznych. I przez te 7 lat takich ludzi była naprawdę garstka i to oni stworzyli WoGa, tudzież takie programy jak modhomm, czy def edit. Przez 7 lat nie spotkałem grafika 3D, który za darmo, dla fanów zrobiłby jednostkę do H3 taką, jakie tworzyło NWC. I teraz projekt HotA każe mi uwierzyć, że tacy ludzie pojawili się jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki w liczbie mnogiej - profesjonalni programiści, graficy 3D, kompozytor, i wszyscy pobiegli do nowego pomysłu na zestaw miast w H3, których przecież było bez liku. Co ich przekonało? Dlaczego właśnie ten projekt? Czy Bastion/Forge/Grove nie były ciekawszymi pomysłami od jakiegoś miasta germańskich krasnoludów? I przede wszystkim - gdzie oni wszyscy byli i dlaczego nie pokazali swych talentów wcześniej? Projektowi HotA życzę wszystkiego najlepszego, ale do czasu premiery czegokolwiek - powstrzymam swój entuzjazm. Zbyt wiele screenów i obietnic widziałem, aby teraz wierzyć na słowo. EDIT: PS. Żeby było jasne, proszę doczytać się między wierszami odpowiedniej dawki ironii w powyższym poście. |
Dragonar |
Jeżeli naprawdę mają profesjonalistów to projekt ma duże szanse... Może za czasów WoGa, oni po prostu H3 nie znali? Choć to trochę dziwne, że wszyscy nagle poznali i ruszyli do modyfikowania. Zawsze myślałem, że większego geniusza od Slavy Slanikova nie ma i jeśli ktoś ma dodać miasto to tylko on. Jak widać (a raczej jeszcze nie widać) się pomyliłem... Sam nie wiem, czy chcę, aby HotA się ukazała. To oznacza koniec ery WoGa, a jednocześnie - wszystkie projekty, które są do WoGa tworzone staną się niepotrzebne. Nikt już nie będzie grał w WoGa, tylko HotA będzie się liczyła... :/ |
Nie_mam_nicka |
Acidzie, muszę się zgodzić z większością rzeczy które wypisałeś (I swoim postem zmusiłeś mnie do napisania mego). Powiem tak - NIE WIERZĘ w HoTA, od początku projekt wydawał mi się sprytnie wytworzoną propagandą, podejrzewam że wiele grafik to RIPY (Stary siódmy poziom Cove/Harbour, Czarodziejka i Sand Demon na pewno), a nie całkowicie nową grafika (A ripów z innych gier niż M&M nie dość że nie cierpię, to nie toleruję). Jeśli ktoś tutaj (A wątpię w to) jest na tyle głupi, by uwierzyć że ten projekt nie jest prowokacją (A po bardzo śmiesznym "rzarcie" z linkiem do HoTY, czy przesuwaną w nieskończoność premierą jest chyba oczywiste, że takową jest) niczym ogłupieni ludzie z HC, czy CH to cóż... Pogratulować. Autorzy obnoszą się wielką pychą, sądząc że mogą pobić Slavę, w ogóle wymyślają cuda niewidy, jacy to oni genialni są i co potrafią zrobić, BEZ JAKIEJKOLWIEK REALIZACJI (Chociażby w postaci filmów). Projekt ten doprowadził do idiotycznego wyścigu szczurów z WoG 3.59, co mi się bardzo nie podoba, wątpię by WoG 3.59 wyszedł kiedykolwiek... Grafika nie jest dla mnie imponująca, większość jednostek jest zbyt plastelinowa i bajkowa, stylem podpadając pod Heroes IV, niźli Heroes III (I tu wyjątkiem może być tylko Cove), praktycznie większość profesjonalnych "wycinanek i sklejanek" wygląda o niebo lepiej (Jako przykłady podam cuda Kallena i MaFFeja, czy prace Forge i Grove Teamu). Projekty na nowe miasta wydają mi się ŻAŁOSNE - Kronverk - Zerżnięcie krasnoludków z Fakeroesa V i rasy Frostlingów z Age of Wonders 2 (Która notabene jest tutaj jednostką), NAJGORSZEGO miasta w historii gier (Słusznie, lub nie) mieniących się Heroes of Might and Magic (Które jest żywcem zerżnięte z Disciples II). Po co komu kolejne krasnoludki i giganci?! Pomysł na Nordyckie miasto jest i owszem dobry, ALE NIE W TAKIEJ FORMIE. Cathedral - Drugie miasto ludzi, a po jaką ch****?! Pomijam już że samo miasto jest bardzo mocno inspirowane "alternatywnymi ulepszeniami" miasta ludzi z Fakeroesa V. Jednostki w tym mieście są strasznie plastelinowe, właściwie to tylko Chimera się dobrze prezentuje. Istnienie tego miasta koło Castle uważam za czysty bezsens. Ze wszystkich miast tylko Cove mogłoby znaleźć się w WoGu, bo nie jest jednorasówką (Pobija Storm, ale jest IMO gorsze od Regny/Kolonii). Shin0bi: Słyszałeś o Star Wars: Krypta? Jeśli nie, radzę się zaznajomić ;]. Wierzę też że grafiki to w dużej mierze ripy, a takowe "zrobić" to żaden problem.A czy nie wydaje ci się, że jeśli nie znali by sposobu na wrzucenie miasta do gry to by się za nie w ogóle nie zabierali? Po co mieli by robić już tyle grafiki i animacji z Cove, jeśli na końcu miałoby się okazać, że nie są w stanie zamieścić swych prac w grze? Dragonar: Bo nie ma, bynajmniej - Dopóki ktoś tego nie udowodni ;].Zawsze myślałem, że większego geniusza od Slavy Slanikova nie ma i jeśli ktoś ma dodać miasto to tylko on.] Acid Dragon: A ja nie ;P Dopóki nie pokażą grafiki w wyższej rozdzielczości nie udowodnią, że ich grafiki nie są ripami z jakiejś innej gry (A NWC tak właśnie robiło). A co do pobytu - Może w więzieniu? oOInformacje podane przez Docenta mówią, że mają m.in. kilku profesjonalnych grafików 3D, którzy tworzą jednostki z trójwymiarowych modeli. Sądząc po screenach, byłbym nawet w stanie w to uwierzyć, ale zastanawia mnie fakt, gdzie oni wszyscy byli wcześniej? Acid Dragon: Potwierdzam, osobiście siedzę od 2005. Chyba ostatnim tak głośnym projektem był Quicksilver, co opublikowali - Chyba każdy (?) widział.Scenę fanowską H3 obserwuję już 7 lat. Przez te 7 lat przekonałem się jak niewielu fanów (w skali światowej) jest w stanie podjąć trud wykonania czegokolwiek w związku z modyfikowaniem H3. Acid Dragon: Metalpiss? Gościu stworzył jakiegoś Kosmitę i "Mrocznego Ifryta". Wszystko dostępne w Defach.Przez 7 lat nie spotkałem grafika 3D, który za darmo, dla fanów zrobiłby jednostkę do H3 taką, jakie tworzyło NWC. Acid Dragon: W planach mieli nawet czwarte, podniebne miasto w stylu Rzymskim (Wedle informacji z HC).będziemy mieli 3 nowe miasta bez zastępowania czegokolwiek Alamar: Racja! oO "Greko-Rzymska" nacja Archontów może to przypominać ;].Chyba zainstaluję sobie ponowie Age of Wonders 2, bo jakbym już gdzieś widział koncepcje podobnych miast. ;P Nadzieję w przyszłości Heroesów widzę tylko w VCMI, nie w "tym czymś", ani nie w WoGu 3.59, który zapewne nigdy nie wyjdzie. Nie życzę powodzenia bo i wiem iż ten projekt nigdy nie ujrzy światła dziennego, zepsułby całkowicie Heroes III i to co obecnie powstaje pod WoGa. |
Alamar |
Ilekroć widzę jakiś "nius" o tym projekcie (zwłaszcza nie od autorów), to aż chce mi się zacytować tytuł ostatniego niusa ze strony głównej Groty (ten z 20.VI.2009). ;P Smok: Jesli dobrze pamiętam, to pokazywali zdjęcia jakichś 20 artefaktów, a nie 150. Chyba, że coś przegapiłem (pomijam "gadanie" różnych osobników - chodzi mi o same screeny).Ciekaw jestem też jak zdolni muszą być ci ludzie, aby dodać faktycznie m.in. 150 nowych, unikalnych artefaktów...ja miałem spore problemy z oskryptowaniem 7, a pewnie dalej są w nich błędy. Choć akurat informacji o tym projekcie za bardzo nie śledzę. NMN: Chyba zainstaluję sobie ponowie Age of Wonders 2, bo jakbym już gdzieś widział koncepcje podobnych miast. ;P
W planach mieli nawet czwarte, podniebne miasto w stylu Rzymskim (Wedle informacji z HC). |
Acid Dragon |
Alamar: Jesli dobrze pamiętam, to pokazywali zdjęcia jakichś 20 artefaktów, a nie 150. Chyba, że coś przegapiłem (pomijam "gadanie" różnych osobników - chodzi mi o same screeny). Choć akurat informacji o tym projekcie za bardzo nie śledzę. Docent Picolan, pierwszy post w temacie HotA na Round Table: 4) New artifacts In the first three versions we are going to have up to 150 new artifacts with unique qualities and appearance. To every artifact class (Treasure, Relic etc) we will add the same number of new ones. Some artifacts will be part of new artifact combinations. Żeby mnie źle nie zrozumiano - nie mam aż tak drastycznego zdania jak NMN (choć miałem jakieś kilka miesięcy temu). Nie oceniam tego zero-jedynkowo w kategorii 'wierzę - nie wierzę'. Ja dopuszczam do siebie możliwość, że to będzie ukończone. Podobnie jak dopuszczałem taką możliwość w przypadku Forge, Bastionu, Grove, czy nawet Two Islands. Dopuszczam do siebie możliwość, że właśnie dla tego projektu zebrała się grupa profesjonalistów, która zrobi profesjonalny dodatek lepszy od AB i SoD razem wziętych, a przecież zrobionych przez NWC (zauważcie to porównanie!), że już o WoGu nie wspomnę. Naprawdę. Bez cienia ironii. Jestem przekonany, że w przypadku istot ludzkich wszystko jest możliwe. Tylko że wszystkie znaki na niebie i ziemi, moje doświadczenie i wiedza mówią mi, że to naprawdę mało prawdopodobne. Ale ponownie - życzę wszystkiego najlepszego, obym się mylił i obyśmy wszyscy otrzymali najlepszy dodatek do H3 w historii. Bo, że to wszystko oszustwo też nie wierzę. Co najwyżej kolejne przeliczenie się z własnymi siłami i wyolbrzymianie. |
Klekot |
A ja tam się wciąż możne i łudzę ze to wyjdzie ale łudzę bo trzeba mieć ta mała nadzieje ze są geniuszami i im się uda ja tam bym w to chętnie pograł ; ]. A co do miasta z AoW2 to mówicie o rasie Archonow czyż nie tak ? ; D |
Shin0bi |
NMN...JEŻELI HotA WoGóle wyjdzie i nie jest mistyfikacją, to w tej chwili bez sensu jest krytykować wykonanie jednostek z Kronverk i Cathedral, bo według tego co mówi HotA team po wydaniu wersji 1.0 z Cove trzeba będzie poczekać kilka(naście) miesięcy aż te miasta zostaną zrealizowane. Więc nie są one ich priorytetem i na chwilę obecną zajmują się głównie Cove a reszta jest pokazana tylko po to, by poinformować, że ich plany sięgają dalej niż dodanie "tylko" jednego miasta i gdy przyjdzie czas z pewnością jednostki te zostaną całkowicie zmienione lub -przynajmniej- poprawione. Zgodzić się mogę jedynie, że Kronverk jako pomysł jest kiepskie (jak dla mnie mogliby zamiast tego posiedzieć nad Forge :P), natomiast Cathedral w moim mniemaniu jest dość dobrym pomysłem, a ich jednostki nie są aż tak podobne do tych z H5, żeby jakoś fatalnie wpłynęło to na ogólne wrażenie z gry. |
Dragonar |
Cove - według mnie pomysł na miasto piratów i stworzeń morskich jest idealny - piratów zawsze brakowało mi w grze. Zresztą to nie ich pomysł, bo pierwsza była Regna z TI. ;] Kronverk - OKROPNOŚĆ. Wzorowane na FoMMV, za dużo jednostek z jednej rasy, krasnoludy są już w Bastionie, Szkoci w spódniczkach w kratkę. Gdy popatrzymy na screeny, wyglądają po prostu komicznie. Cathedral - po co w grze więcej ludzi? O Cathedral mało wiemy, więc nie warto za bardzo tego komentować. W każdym razie pomysł trochę lepszy od Kronverk, ale i tak do niczego. :P |
Shin0bi |
Animacja ataku pirata z Cove. |
ziomal121 |
Yyy to po co temu piratowi pistolet?;P Tak WoGóle to wątpie aby ten projekt ujrzał światło dzienne(ekhm...w jaskini to może i ciemno jest ale....), ponieważ wszystko jest takie świetne(jak dla kogo -_-) Co do miast to żadne mi się nie podoba.Wolałbym żeby w tym projekcie był Forge(czy jak to się tam pisze). |
strona: 1 - 2 - 3 ... 15 - 16 - 17 ... 34 - 35 - 36 |
temat: [ważne] Horn of the Abyss - archiwum | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel