Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ważne] Horn of the Abyss - archiwum
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 15 - 16 - 17 ... 34 - 35 - 36

Dragonar PW
16 czerwca 2009, 12:56
Niestety, mało screenów jakoś ostatnio...
Dorwałem tylko trzy nowe obrazki z przynależnościami jednostek:



I dwa miniaturowe fragmenty miasta:




nicolas PW
16 czerwca 2009, 14:56
Dobre i to, a z tego co widać to prezentuje się to nieźle. Szkoda tylko, że nie udostępniają chociaż nawet wersji beta dla szerszego grona. Wciąż czekamy, czekamy... :P

Mitabrin PW
16 czerwca 2009, 18:02
Ja tam nie narzekam że musimy czekać, aktualnie przy dodatku FU znakomicie się bawię.

nicolas PW
17 czerwca 2009, 06:42
Ja też, ale nowe jednostki z nowym miastem jeszcze bardziej by umiliły grę. :)

Shin0bi PW
17 czerwca 2009, 16:23







Znalazłem to to na rosyjskim forum. Jest to gotowa animacja ruchu pirata/ korsarza. Nie wiem czy już to widzieliście, ale w razie gdyby nie to pokazuje ;P

Dragonar PW
17 czerwca 2009, 16:34
Nie, ja miałem pierwszy pokazać te obrazki! ;P
Mam nadzieję, że mają skończone pliki *.def, a nie tylko te animacje ruchu i obrazki z Fotoszopy. :P

Mitabrin PW
17 czerwca 2009, 19:01
Czy tylko mi się wydaje, czy prawa ręka korsarza przechodzi przez jego kurtkę?

vinius PW
17 czerwca 2009, 20:03
Masz rację, widać dzięki temu, że jednostki są robione z modeli 3d (i krzywo animacja im wyszła tak, że model ręki wchodzi z ubranie).

Zombie PW
18 czerwca 2009, 09:11
Bardzo fajnie są zrobione te jednostki... oby w grze też były takie.

Klekot PW
18 czerwca 2009, 09:58
No jednostki prezentują się świetnie ; DDD tylko czekać aż będzie można pograc ; ]

Acid Dragon PW
27 czerwca 2009, 19:01
Przejrzałem dziś nieco na temat HotA.

I nie doszedłem do wielu nowych wniosków ;P. Jednakże muszę stwierdzić, że jest to najdalej posunięty i zaplanowany *projekt*, jaki powstał przez te lata modyfikacji H3, a powstawało ich wiele. Od "projektu" do "dodatku" jednak jest daleka droga.

Nie ruszają mnie naprawdę screeny i grafiki, bo tych widziałem już wiele - chociażby z projektu Forge, czy Bastionu (miasta egipskiego). Grafiki to naprawdę połowa zabawy. Oba wspomniane projekty (jak na razie) rozbiły się o technikalia. Więc najbardziej mnie interesuje to, czego NIE widać, a więc jak to ma wszystko działać.
Szczególnie interesuje mnie techniczne rozwiązanie problemu dodania nowego miasta, układu budynków i dodawania jednostek ponad limit 255. A tu napotkałem ledwie kilka zdań. Ciekaw jestem też jak zdolni muszą być ci ludzie, aby dodać faktycznie m.in. 150 nowych, unikalnych artefaktów...ja miałem spore problemy z oskryptowaniem 7, a pewnie dalej są w nich błędy.

Informacje podane przez Docenta mówią, że mają m.in. kilku profesjonalnych grafików 3D, którzy tworzą jednostki z trójwymiarowych modeli. Sądząc po screenach, byłbym nawet w stanie w to uwierzyć, ale zastanawia mnie fakt, gdzie oni wszyscy byli wcześniej? W WoG Teamie nie pojawił się nigdy ani jeden grafik 3D. Czy WoG - w okresie swej świetności - nie był polem do popisu dla takich grafików? Wystarczyłoby, żeby pokazali jedną jednostkę swojego autorstwa i na 100% byliby w Teamie.

W HotA nagle znalazło się ich aż kilku, a także m.in. profesjonalny kompozytor tworzący ścieżki dźwiękowe oraz programista najwyraźniej zdolniejszy od Slavy, potrafiący dokonać to, czego on nie potrafił.

W skrócie więc:
Wszelkie informacje oficjalnie wydane przez twórców brzmią wszak fantastycznie: będziemy mieli 3 nowe miasta bez zastępowania czegokolwiek, dowódców i system jednostek, jednak w znacznie ulepszonej wersji, nie będzie już żadnych przekolorowanych, ani poskładanych jednostek, 150 nowych artefaktów, wiele obiektów, nowe ścieżki dźwiękowe, a wszystko to tworzą profesjonaliści. WoG przy tym naprawdę może się schować - jego era minęła.

Mam tylko jedno "ale". Scenę fanowską H3 obserwuję już 7 lat. Przez te 7 lat przekonałem się jak niewielu fanów (w skali światowej) jest w stanie podjąć trud wykonania czegokolwiek w związku z modyfikowaniem H3. Przez te 7 lat liznąłem też nieco grafiki i informatyki i wiem jak ciężkim kawałkiem chleba jest tworzenie w pełni poprawnej grafiki do gry opartej na modelu 3D, czy napisanie w pełni poprawnie działającego skryptu lub kawałka kodu, który z niczym by się nie "kłócił" i byłby odporny na wszelkie głupie pomysły użytkowników ;), że nie wspomnę już o modyfikowaniu kodu maszynowego metodami reverse engineering (to jest czarna magia niejednokrotnie nawet dla osób z tytułami profesora informatyki!). Wiem, że aby to było dobrze wykonane, to najczęściej nie wystarczą umiejętności nabyte nawet na studiach informatycznych. I przez te 7 lat takich ludzi była naprawdę garstka i to oni stworzyli WoGa, tudzież takie programy jak modhomm, czy def edit. Przez 7 lat nie spotkałem grafika 3D, który za darmo, dla fanów zrobiłby jednostkę do H3 taką, jakie tworzyło NWC.

I teraz projekt HotA każe mi uwierzyć, że tacy ludzie pojawili się jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki w liczbie mnogiej - profesjonalni programiści, graficy 3D, kompozytor, i wszyscy pobiegli do nowego pomysłu na zestaw miast w H3, których przecież było bez liku.

Co ich przekonało? Dlaczego właśnie ten projekt? Czy Bastion/Forge/Grove nie były ciekawszymi pomysłami od jakiegoś miasta germańskich krasnoludów? I przede wszystkim - gdzie oni wszyscy byli i dlaczego nie pokazali swych talentów wcześniej?

Projektowi HotA życzę wszystkiego najlepszego, ale do czasu premiery czegokolwiek - powstrzymam swój entuzjazm. Zbyt wiele screenów i obietnic widziałem, aby teraz wierzyć na słowo.

EDIT: PS. Żeby było jasne, proszę doczytać się między wierszami odpowiedniej dawki ironii w powyższym poście.

Dragonar PW
27 czerwca 2009, 20:27
Jeżeli naprawdę mają profesjonalistów to projekt ma duże szanse... Może za czasów WoGa, oni po prostu H3 nie znali? Choć to trochę dziwne, że wszyscy nagle poznali i ruszyli do modyfikowania. Zawsze myślałem, że większego geniusza od Slavy Slanikova nie ma i jeśli ktoś ma dodać miasto to tylko on. Jak widać (a raczej jeszcze nie widać) się pomyliłem... Sam nie wiem, czy chcę, aby HotA się ukazała. To oznacza koniec ery WoGa, a jednocześnie - wszystkie projekty, które są do WoGa tworzone staną się niepotrzebne. Nikt już nie będzie grał w WoGa, tylko HotA będzie się liczyła... :/

Nie_mam_nicka PW
27 czerwca 2009, 22:06
Acidzie, muszę się zgodzić z większością rzeczy które wypisałeś (I swoim postem zmusiłeś mnie do napisania mego). Powiem tak - NIE WIERZĘ w HoTA, od początku projekt wydawał mi się sprytnie wytworzoną propagandą, podejrzewam że wiele grafik to RIPY (Stary siódmy poziom Cove/Harbour, Czarodziejka i Sand Demon na pewno), a nie całkowicie nową grafika (A ripów z innych gier niż M&M nie dość że nie cierpię, to nie toleruję). Jeśli ktoś tutaj (A wątpię w to) jest na tyle głupi, by uwierzyć że ten projekt nie jest prowokacją (A po bardzo śmiesznym "rzarcie" z linkiem do HoTY, czy przesuwaną w nieskończoność premierą jest chyba oczywiste, że takową jest) niczym ogłupieni ludzie z HC, czy CH to cóż... Pogratulować. Autorzy obnoszą się wielką pychą, sądząc że mogą pobić Slavę, w ogóle wymyślają cuda niewidy, jacy to oni genialni są i co potrafią zrobić, BEZ JAKIEJKOLWIEK REALIZACJI (Chociażby w postaci filmów). Projekt ten doprowadził do idiotycznego wyścigu szczurów z WoG 3.59, co mi się bardzo nie podoba, wątpię by WoG 3.59 wyszedł kiedykolwiek... Grafika nie jest dla mnie imponująca, większość jednostek jest zbyt plastelinowa i bajkowa, stylem podpadając pod Heroes IV, niźli Heroes III (I tu wyjątkiem może być tylko Cove), praktycznie większość profesjonalnych "wycinanek i sklejanek" wygląda o niebo lepiej (Jako przykłady podam cuda Kallena i MaFFeja, czy prace Forge i Grove Teamu). Projekty na nowe miasta wydają mi się ŻAŁOSNE - Kronverk - Zerżnięcie krasnoludków z Fakeroesa V i rasy Frostlingów z Age of Wonders 2 (Która notabene jest tutaj jednostką), NAJGORSZEGO miasta w historii gier (Słusznie, lub nie) mieniących się Heroes of Might and Magic (Które jest żywcem zerżnięte z Disciples II). Po co komu kolejne krasnoludki i giganci?! Pomysł na Nordyckie miasto jest i owszem dobry, ALE NIE W TAKIEJ FORMIE. Cathedral - Drugie miasto ludzi, a po jaką ch****?! Pomijam już że samo miasto jest bardzo mocno inspirowane "alternatywnymi ulepszeniami" miasta ludzi z Fakeroesa V. Jednostki w tym mieście są strasznie plastelinowe, właściwie to tylko Chimera się dobrze prezentuje. Istnienie tego miasta koło Castle uważam za czysty bezsens. Ze wszystkich miast tylko Cove mogłoby znaleźć się w WoGu, bo nie jest jednorasówką (Pobija Storm, ale jest IMO gorsze od Regny/Kolonii).

Shin0bi:
A czy nie wydaje ci się, że jeśli nie znali by sposobu na wrzucenie miasta do gry to by się za nie w ogóle nie zabierali? Po co mieli by robić już tyle grafiki i animacji z Cove, jeśli na końcu miałoby się okazać, że nie są w stanie zamieścić swych prac w grze?
Słyszałeś o Star Wars: Krypta? Jeśli nie, radzę się zaznajomić ;]. Wierzę też że grafiki to w dużej mierze ripy, a takowe "zrobić" to żaden problem.

Dragonar:
Zawsze myślałem, że większego geniusza od Slavy Slanikova nie ma i jeśli ktoś ma dodać miasto to tylko on.]
Bo nie ma, bynajmniej - Dopóki ktoś tego nie udowodni ;].

Acid Dragon:
Informacje podane przez Docenta mówią, że mają m.in. kilku profesjonalnych grafików 3D, którzy tworzą jednostki z trójwymiarowych modeli. Sądząc po screenach, byłbym nawet w stanie w to uwierzyć, ale zastanawia mnie fakt, gdzie oni wszyscy byli wcześniej?
A ja nie ;P Dopóki nie pokażą grafiki w wyższej rozdzielczości nie udowodnią, że ich grafiki nie są ripami z jakiejś innej gry (A NWC tak właśnie robiło). A co do pobytu - Może w więzieniu? oO

Acid Dragon:
Scenę fanowską H3 obserwuję już 7 lat. Przez te 7 lat przekonałem się jak niewielu fanów (w skali światowej) jest w stanie podjąć trud wykonania czegokolwiek w związku z modyfikowaniem H3.
Potwierdzam, osobiście siedzę od 2005. Chyba ostatnim tak głośnym projektem był Quicksilver, co opublikowali - Chyba każdy (?) widział.

Acid Dragon:
Przez 7 lat nie spotkałem grafika 3D, który za darmo, dla fanów zrobiłby jednostkę do H3 taką, jakie tworzyło NWC.
Metalpiss? Gościu stworzył jakiegoś Kosmitę i "Mrocznego Ifryta". Wszystko dostępne w Defach.

Acid Dragon:
będziemy mieli 3 nowe miasta bez zastępowania czegokolwiek
W planach mieli nawet czwarte, podniebne miasto w stylu Rzymskim (Wedle informacji z HC).

Alamar:
Chyba zainstaluję sobie ponowie Age of Wonders 2, bo jakbym już gdzieś widział koncepcje podobnych miast. ;P
Racja! oO "Greko-Rzymska" nacja Archontów może to przypominać ;].

Nadzieję w przyszłości Heroesów widzę tylko w VCMI, nie w "tym czymś", ani nie w WoGu 3.59, który zapewne nigdy nie wyjdzie. Nie życzę powodzenia bo i wiem iż ten projekt nigdy nie ujrzy światła dziennego, zepsułby całkowicie Heroes III i to co obecnie powstaje pod WoGa.

Alamar PW
27 czerwca 2009, 22:12
Ilekroć widzę jakiś "nius" o tym projekcie (zwłaszcza nie od autorów), to aż chce mi się zacytować tytuł ostatniego niusa ze strony głównej Groty (ten z 20.VI.2009). ;P

Smok:
Ciekaw jestem też jak zdolni muszą być ci ludzie, aby dodać faktycznie m.in. 150 nowych, unikalnych artefaktów...ja miałem spore problemy z oskryptowaniem 7, a pewnie dalej są w nich błędy.
Jesli dobrze pamiętam, to pokazywali zdjęcia jakichś 20 artefaktów, a nie 150. Chyba, że coś przegapiłem (pomijam "gadanie" różnych osobników - chodzi mi o same screeny).
Choć akurat informacji o tym projekcie za bardzo nie śledzę.

NMN:
W planach mieli nawet czwarte, podniebne miasto w stylu Rzymskim (Wedle informacji z HC).
Chyba zainstaluję sobie ponowie Age of Wonders 2, bo jakbym już gdzieś widział koncepcje podobnych miast. ;P

Acid Dragon PW
27 czerwca 2009, 23:04
Alamar:
Jesli dobrze pamiętam, to pokazywali zdjęcia jakichś 20 artefaktów, a nie 150. Chyba, że coś przegapiłem (pomijam "gadanie" różnych osobników - chodzi mi o same screeny).
Choć akurat informacji o tym projekcie za bardzo nie śledzę.

Docent Picolan, pierwszy post w temacie HotA na Round Table:
4) New artifacts
In the first three versions we are going to have up to 150 new artifacts with unique qualities and appearance. To every artifact class (Treasure, Relic etc) we will add the same number of new ones. Some artifacts will be part of new artifact combinations.

Żeby mnie źle nie zrozumiano - nie mam aż tak drastycznego zdania jak NMN (choć miałem jakieś kilka miesięcy temu). Nie oceniam tego zero-jedynkowo w kategorii 'wierzę - nie wierzę'. Ja dopuszczam do siebie możliwość, że to będzie ukończone. Podobnie jak dopuszczałem taką możliwość w przypadku Forge, Bastionu, Grove, czy nawet Two Islands.

Dopuszczam do siebie możliwość, że właśnie dla tego projektu zebrała się grupa profesjonalistów, która zrobi profesjonalny dodatek lepszy od AB i SoD razem wziętych, a przecież zrobionych przez NWC (zauważcie to porównanie!), że już o WoGu nie wspomnę.

Naprawdę. Bez cienia ironii.
Jestem przekonany, że w przypadku istot ludzkich wszystko jest możliwe.

Tylko że wszystkie znaki na niebie i ziemi, moje doświadczenie i wiedza mówią mi, że to naprawdę mało prawdopodobne.

Ale ponownie - życzę wszystkiego najlepszego, obym się mylił i obyśmy wszyscy otrzymali najlepszy dodatek do H3 w historii. Bo, że to wszystko oszustwo też nie wierzę. Co najwyżej kolejne przeliczenie się z własnymi siłami i wyolbrzymianie.

Klekot PW
27 czerwca 2009, 23:11
A ja tam się wciąż możne i łudzę ze to wyjdzie ale łudzę bo trzeba mieć ta mała nadzieje ze są geniuszami i im się uda ja tam bym w to chętnie pograł ; ]. A co do miasta z AoW2 to mówicie o rasie Archonow czyż nie tak ? ; D

Shin0bi PW
28 czerwca 2009, 13:55
NMN...JEŻELI HotA WoGóle wyjdzie i nie jest mistyfikacją, to w tej chwili bez sensu jest krytykować wykonanie jednostek z Kronverk i Cathedral, bo według tego co mówi HotA team po wydaniu wersji 1.0 z Cove trzeba będzie poczekać kilka(naście) miesięcy aż te miasta zostaną zrealizowane. Więc nie są one ich priorytetem i na chwilę obecną zajmują się głównie Cove a reszta jest pokazana tylko po to, by poinformować, że ich plany sięgają dalej niż dodanie "tylko" jednego miasta i gdy przyjdzie czas z pewnością jednostki te zostaną całkowicie zmienione lub -przynajmniej- poprawione. Zgodzić się mogę jedynie, że Kronverk jako pomysł jest kiepskie (jak dla mnie mogliby zamiast tego posiedzieć nad Forge :P), natomiast Cathedral w moim mniemaniu jest dość dobrym pomysłem, a ich jednostki nie są aż tak podobne do tych z H5, żeby jakoś fatalnie wpłynęło to na ogólne wrażenie z gry.

Dragonar PW
28 czerwca 2009, 14:10
Cove - według mnie pomysł na miasto piratów i stworzeń morskich jest idealny - piratów zawsze brakowało mi w grze. Zresztą to nie ich pomysł, bo pierwsza była Regna z TI. ;]
Kronverk - OKROPNOŚĆ. Wzorowane na FoMMV, za dużo jednostek z jednej rasy, krasnoludy są już w Bastionie, Szkoci w spódniczkach w kratkę. Gdy popatrzymy na screeny, wyglądają po prostu komicznie.
Cathedral - po co w grze więcej ludzi? O Cathedral mało wiemy, więc nie warto za bardzo tego komentować. W każdym razie pomysł trochę lepszy od Kronverk, ale i tak do niczego. :P

Shin0bi PW
28 czerwca 2009, 17:00


Animacja ataku pirata z Cove.

ziomal121 PW
28 czerwca 2009, 19:00
Yyy to po co temu piratowi pistolet?;P
Tak WoGóle to wątpie aby ten projekt ujrzał światło dzienne(ekhm...w jaskini to może i ciemno jest ale....), ponieważ wszystko jest takie świetne(jak dla kogo -_-)
Co do miast to żadne mi się nie podoba.Wolałbym żeby w tym projekcie był Forge(czy jak to się tam pisze).
strona: 1 - 2 - 3 ... 15 - 16 - 17 ... 34 - 35 - 36
temat: [ważne] Horn of the Abyss - archiwum

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel