Witaj Nieznajomy!
|
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 33 - 34 - 35 ... 81 - 82 - 83 | |
Phoenix |
??? A ja ja se w jarmarku czasu usuwam umiejętności, bo od sokolego wzroku i nauki czarów mi przychodzą bzdurne czary 1 i 2 poziomu... Ok, dzięki... |
BUS |
Czy wiecie może jak można usunąć właściwości skrzyni ze skarbami? Stworzyłem skrypt, ale koliduje on z normalnymi właściwościami skrzyni. |
Altair |
Jeśli chodzi o usuwanie właściwości skrzyni ze skarbami to osobiście stosuje następujący skrypt: ZVSE !#UN:B6/1; !?OBtyp/podtyp; **treść skryptu. !!OB998:T101 U6; Jak widać usuwa on standardowe właściwości beczce. Następnie możemy to wykorzystać do dowolnych skrzyń, artefaktów i innych "znikających obiektów", którym chcemy usunąć normalne właściwości. |
Nemomon |
Tak sobie pomyślałem, czy jest jakaś możliwość, by na Pchlim Targu lub w innym miejscu, nawet na mapie, wymieniać Mithril na inne surowce lub złoto? Ewentualnie w drugą stronę także. Po pewnym czasie Mithrilu ma się dosyć dużo, a z resztą surowców różnie. |
Altair |
Z pewnością jest. Trzeba napisać ERM dodający do targowiska możliwości wymiany mithrilu. Mam już w planach stworzenie takiego skryptu. (Nie pamiętam czy nie istnieje coś takiego już Wogifikacji). |
AmiDaDeer |
Czy możliwe jest napisanie skryptu, który by dodawał dla jakiegokolwiek bohatera pewien % za każdy poziom doświadczenia do: - efektu dowolnego czaru - efektu dowolnej umiejętności? Wiem, coś takiego załatwiają specjalności, ale np. czar "Trzęsienie ziemi", niestety, nie działa. |
AmiDaDeer |
Ponawiam jeszcze raz pytanie, które zadałem wyżej (specjalnie nie edytowałem). Czy to możliwe? Aha - i prosiłbym o sam skrypt. :P |
Altair |
Hobbit: - efektu dowolnego czaru - efektu dowolnej umiejętności? Może jeszcze dla dowolnej gry, w dowolnej rzeczywistości? ;P A tak na poważnie to trzeba by napisać skrypt z praktycznie oddzielną funkcją dla każdego zaklęcia co z pewnością przekroczy tysiąc linijek kodu. (Oczywiście teoretycznie). Niestety ja dysponuje ograniczoną ilością czasu, więc napisanie go zajełoby mi pewnie z miesiąc. A za miesiąc już nawet nie będziesz pamiętać o tym skrypcie Hobbicie. :P |
AmiDaDeer |
Altairze, już minął miesiąc. Nawet dwa. ;P W dodatku - ten skrypt jest prawie że gotowy. Muszę tylko znaleźć czas na dokończenie (oraz dowiedzieć się, czemu niektóre elementy nie działają :P). EDIT: ...a "prawie" robi wielką różnicę, wiem. :P PS. Głupi słownik... tam pisało "znaleść", przysięgam! :P PS2. Szkoda, że nie można dodawać tekstu pod tagiem MOD. Tak wygląda nieładnie. :( |
Olorin |
Widze ze tu temat skryptow bardziej w praktyce jest stosowany, wiec napomkne moze i tu o mojej propozycji z tematu "Pomyslow i Propozycji" - czy ktos podjal by sie napisania skryptu tego Ulepszonego Banku? Wiesc sie po swiecie niesie ze mozna tu spotkac nie byle giermka w tym temacie :) |
Altair |
Tak skrypt na ulepszony Bank z pewnością zbyt trudny do napisania nie jest. Proszę tylko uściślić czy ma on być napisany do polskiej czy angielskiej wersji WoGifikacji, do standardowej wersji 3.58F czy ostatniej aktualizacji. |
Olorin |
Dzięki za zainteresowanie. Co do wersji myślę, że angielska byłaby bardziej uniwersalna. Sam co prawda posiadam polska Złotą Edycję, ale zaraz po nałożeniu na nia WoG'a "zangielszczam" ją i myślę ze nie jestem w tym odosobniony. Jeśli zaś chodzi o sam Bank to sugerowal bym "lokaty" zamrażające zasoby na określony czas i zależne od tego procenty. |
Altair |
Dwa tygodnie minęły i w końcu znalazłem czas na napisanie skryptu na ulepszony bank. Jest on póki co w polskiej wersji językowej. Do pobrania tutaj. Tak jak w założeniu można w nim odtąd deponować złoto i zasoby. Do wyboru 4 rodzaje kont. Oczywiście wpłacając na konto nie tracimy premii związanych ze skarbcem w Bastionie. Czekam na uwagi i pytania odnośnie tego skryptu. EDIT: Pliki należy przekopiować do katalogu: katalog_h3/Data/s. |
Ptakuba |
A gdzie to trzeba wypakować? Bo zbyt bystry to w tych sprawach nie jestem... W Update, czy gdzie? |
Nemomon |
\Death\data\s Tutaj. EDIT: Ja u siebie mam zainstalowane jako Death, ale masz rację. |
Ptakuba |
Dziękuję za pomoc :) |
Olorin |
Zatem do testowania marsz :) |
tymolord |
Jak przypisywać nazwy wielu (pustym) obiektom na jednej mapie? |
Altair |
Jak rozumiem tego samego typu i podtypu? ZVSE !#VRz200:S^Nazwa obiektu^; !#HTtyp/podtyp:T200; http://www.forum.acidcave.net/post.php?pid=10789 Dla innych typów i podtypów wystarczy zmienić numer zmiennej. |
tymolord |
Może jestem badziewarzem w ERM, ale sprawa jest chyba bardziej skomplikowana; napisałem pewien skrypt, ale oba te skrypty się wykluczają. Oto i one: Mój skrypt ZVSE !#VRz200:S^Kowal Doaran^; !#HT63/5:T200; !!HT63/5:Tx; !?OB63/5; !!IF:Q2/8/162/2^Wchodzisz do niewielkiej kuźni. Widzisz starego, brodatego kowala. On do ciebie mówi: -Czy chcesz tu kupić miecz? Zakup miecza (+3 Atak) kosztuje 500 sztuk złota.^; !!IF&2:M^Nie będziesz żałować mój panie! Ten miecz jest dobrej jakości.^; !!HE-1&2:A4/162; !!OW-1&2:R-1/6/d-500; Skrypt na nazwę ZVSE !#VRz200:S^Monolit^; !#HT63/63:T200; Zmienne wcześniej podmieniłem, ale nic to nie dało. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 33 - 34 - 35 ... 81 - 82 - 83 |
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel