Witaj Nieznajomy!
|
temat: [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 56 - 57 - 58 ... 83 - 84 - 85 | |
Serd |
Dobrze wiedzieć że HOTA Team wciąż istnieje i wciąż pracuje nad Factory i Hotą, mimo śmierci lidera... |
Ursus |
Jestem pod wrażeniem, że mają zamiar użyć Motion Capture do cutscenek. Ciekawi mnie również ta zamieszczona grafika: Twórcy wspominają, że namiastki Factory można było już ujrzeć w SoD. Mam teorię, że mogą tym nawiązywać do Kryształowych Smoków - w końcu one są konstruktami, a dodatkowo na kadrze z cutscenki widać kryształy, które do produkcji tych smoków były wykorzystywane. |
Begrezen |
kryształowe smoki to akurat bardziej w AB występowały niż w sod :P |
Ursus |
@Begrezen Rzeczywiście, mój błąd :) Jakoś cały czas Dracon mi się bardziej kojarzy z SoD aniżeli z AB :P |
Kastore |
Wow, ale klimatyczna grafika. Ursus: Ja też. Zdarzyło mi się chwilę pracować ze sprzętem do Motion Capture i ciekawe jest to uczucie, że jak coś zepsuję, to będę musiał sprzedać wszystko co mam, żeby to spłacić. ^^
Jestem pod wrażeniem, że mają zamiar użyć Motion Capture do cutscenek. |
Tomcio333 |
Z innej beczki - ciekawe, że umiejętnością niziołków będzie obniżanie obrony, a nie zdejmowanie kontry (mimo wcześniejszych innych przecieków). |
voncur |
xD https://www.komputerswiat.pl/gamezilla/aktualnosci/heroes-of-might-and-magic-iii-horn-of-the-abyss-tworcy-o-postepach-prac-nad-nowym/51n78f1 |
Kastore |
Dlaczego xD? |
kubawaleczny |
Ale że onet XD |
Fandor |
Ktoś streści/zrobi screeny? Nie będę dla nich adblocka wyłączać. |
kubawaleczny |
Nic ciekawego tak w skrócie. Coś tam mówili, że gra żywa, ostatnio nowe wieści od hota itd |
Kastore |
Przetłumaczyli post z Heroes Community na polski. A tak w ogóle, to proszę szanować Onet, bo to jedne z niewielu wolnych mediów w Polsce, które piszą to, co chcą, nie patrząc np. na ograniczenia stanu faktycznego. |
kubawaleczny |
Nie ubliżam im sam czytam wiadomości na onecie czasem |
voncur |
Fandor, adblock jest przeżytkiem, polecam ublock. Działa nawet na mobilnym ff i nie miał białych list. Tzn. Wykupionych reklam w adbloku, które zawsze się pojawia XD |
Droopy |
Lazy właśnie na Forum DF2 opublikował że nie ma sensu czekać na wydanie fabryczne w nowym roku. |
Kastore |
A to ktoś ważny? |
Droopy |
Tak |
Kammer |
Link? |
Anarion |
Przetłumaczone z DF2 forum przez www.DeepL.com/Translator: "Moi drodzy, nie ma absolutnie żadnego sensu czekać na fabrykę do nowego roku 2021-2022. Zespół dopiero wraca na właściwe tory po wakacyjnej przerwie, a przed nim jeszcze wiele pracy. Gotowość testów graficznych = gotowość miasta. Owszem, czasami jest to najbardziej czasochłonna i pracochłonna część, ale nie oznacza to, że gdy grafika jest już gotowa, miasto jest gotowe do wydania. Zadania projektowania dźwięku, kodu, rozgrywki i gotowości kampanii nie usuwają grafiki. Może gdyby prace nad kodem, kampanią i całą resztą szły w parze z grafiką od razu od 2018 roku, wszystko byłoby gotowe, ale takie jest życie, jakie jest. A uczestnicy projektu mają tak samo jak gracze, więc czasem nawet prosta rzecz może trwać długo, tylko dlatego, że ktoś ma kilka miesięcy z rzędu, żeby się nią nie zajmować. Czy miasto pojawiłoby się wcześniej, gdyby był z nami Docent? Absolutnie nie. I nawet nie mogę sobie wyobrazić, co by to było w tym momencie. Sam Docent w 2020 r. już nie mógł się doczekać, by miasto wyjechało i przystąpiło do nowego projektu, podając zbyt optymistyczne szacunki co do zakresu i tempa pozostałych prac. Na "nowy projekt" nie warto czekać, nikt nad nim nie pracuje i w zasadzie nie ma nad czym pracować - są tylko dyskusje, bez rozpoczęcia minimalnych prac przygotowawczych. Co do konkretnego terminu - Jak będzie zrobione, to nie mam nic więcej do powiedzenia. Prace trwają i nie ma żadnych problemów ani przeszkód. Wszystko, co jest potrzebne, to czas. Ja osobiście mam szczerą nadzieję, że nie potrwa to do 2023 roku." |
avatar |
W poprzednich podobnych wpisach również zapewniano, że prace trwają w najlepsze, choć teraz dowiadujemy się że to była długa przerwa wakacyjna. Cóż, chyba rok 2023 jest bardziej realny niż 2022 ^^ |
strona: 1 - 2 - 3 ... 56 - 57 - 58 ... 83 - 84 - 85 |
temat: [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel