Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nowe artefakty komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8 | |
Kreator |
Jako, że dziś mam wolny dzień, a w Grocie nic się nie dzieje, wymyśliłem dla Was parę artefaktów. Tutaj dodam, że nie mam pojęcia czy będzie można wprowadzić "w życie" te pomysły. Jednakże jeśli będzie można, i komuś moje "dzieło" się spodoba, to proszę bardzo niech ktoś sobie wykorzysta mój pomysł, nie będę się czepiał praw autorskich. A oto one: "Trująca tarcza", atak i obrona +3, jeśli jednostka się broni, a mimo to zostanie zaatakowana, jednostka atakująca zostaje zatruta (działanie jak po zatruciu ulepszonej wiwerny w H3). "Złoty obrok", ruch na mapie +2, oddziały typu pegaz czy unicorn, zasięg na placu boju +1. "Skrzat zazdrości" (pierścień), jeśli dana jednostka została zaatakowana przez jednostkę ze szczęściem, to atakująca jednostka dostaje pecha, a atakowana jednostka przejmuje szczęście na jeden atak. Dodaje 250 złota dziennie. "Miecz paladyna", atak +3, regeneracja 10 punktów many dziennie, regeneracja many podczas walki +1 na turę. "Zbroja osłabień", obrona +4, 30% szans na rzucenie czaru osłabienie na atakowaną jednostkę (z uwzględnieniem oczywiście jednostek odpornych na magię). Tenże czar nie zadziała na właściciela. "Łuk nekromanty", 30% szans na rzucenie czaru klątwa przy strzale z łuku, 10% szans na podwójny strzał. "Bystry jastrząb", pole widzenia zwiększone o 1, możliwość rzucenia czaru View Air. "Puszka zarazy", czar działa jak trucizna na losowe oddziały podczas walki, z uwzględnieniem jednostek odpornych na magię i oddziały nekromantów. "Hełm dowódcy", morale +2, szybkość jednostek +1, 10% mniej złota przy zakupie jednostek w zamku. "Diamentowa kolia", możliwość przywołania diamentowych golemów, analogicznie do mocy bohatera, klejnoty +5 tygodniowo. PS. Wam pozostawiam (ewentualnie), szeregowanie tych artefaktów. Tylko proszę bez komentarzy w stylu, "ten artefakt fajny, a ten do bani". Jeśli komuś podobają się moje pomysły, to zapraszam prawdziwych twórców (Wog'a), do korespondencji, mogę "stworzyć" jeszcze kilka artefaktów. |
tymolord |
Może dodać dodatkowe miejsce na broń, np. na kolczuge. W średniowieczu rycerze nosili kolczugi, a na nie zbroje płytowe i tunikę. Fajnie by było. Trang: Jak zdobędziesz kod źródłowy, to dodamy. Mam propozycje: święty pancerz (holy plate)_- Na rzut oka wygląda to jak zwykła, ale ładna i błyszcząca srebrna kolczuga. Ale ten święty artefakt jest o wiele potężniejszy. Był kuty odpowiednimi metodami z czystej i doskonałej nierdzewnej stali. Nie dość tego był poświęcony i jest chroniony odpowiednimi zaklęciami. +10 obrony, +5 mocy, +3_wytrzymałości dla jednostek, i dodatkowo zaklęcia "tarcza" i "błogosławieństwo" na poz. mistrzowskim. Zaiste, potężny przedmiot. http://img316.imageshack.us/img316/4527/mieczbd7.png |
Ginden |
* Potęga maga - tworzony z źródła maga i pierścienia maga dawałby zaklęcia poziomów 1-3 (4?) i umiejętność jak szkoły magii na ekspercie. |
Micki |
Mam zamiar dołączyć do WoGa zbroje i bronie z Might and Magic. Jak to zrobić? Które pliki DEF zmienić? Jaką muszą mieć rozdzielczość? Możecie tu rozmawiać też o dołączaniu innych elementów. |
tymolord |
Ciekawe. Chciałbym dołączyć artefakt który zrobiłem. EDIT: Jak zrobisz jakiś artefakt który Ci się uda wprowadzić to daj go ściągnąć. |
Cichy |
Jest taki plik DEF (podam nazwę, jak znajdę), w którym zapisane są grafiki WSZYTSKICH artefaktów. Jedyna opcja to zamienić dany obrazek. |
Micki |
To wiem, lecz w H3sprite są też inne defy. zaczynają się na AVA, np. AVA0008. Zdaje mi się, że odpowiada za grafikę artefaktu na mapie. Czy są jakieś inne? @Tymlord: Pokaż ten swój artefakt. może Ci z nim pomogę. P.S. Znalazłem pozostałe (dla Złotej Edycji): H3ab_spr.lod: Artifact.def, ArtifBon.def; h3abp_sp.lod: Artifact.def. |
Tichondrius |
Ave. Wystarczy mały pliczek "Podmien.exe" i sformułowany def ;P. Tymolord skontaktuj się ze mną na gg. Ostatnio sporo się dowiedziałe na temat robienia def'ów, i zrobiłem malutki program podmieniający je (Zrobiony z pliku *.bat). Nie wiem czy działa, ale interfejs podmienia. |
Micki |
Tylko jak utworzyć takiego defa? Defa do jednostki umiem (już to robiłem). Ale tego nie... Próbuję Defmakerem. ________________________________________________________________________________ @Altair: Tą grafikę na mapie (AVAxxxx.def) mogę zrobić Def Toolem, ale pozostałych nie. Który to typ defa? A tak w ogóle, to do czego służy plik artifact.def? |
Altair |
Ludzie (i nieludzie też)! Proponuje, aby czytać newsy w Kwasowej Grocie. Niedawno pisałem tam o programie do tworzenia defów (Deftool), który pojawił się na nowej oficjalnej stronie WoGa. Jest o wiele prostszy w obsłudze niż Defmaker. |
tymolord |
Niestety nie mogę ci go tak po prostu pokazać ;( Wejdź w temat "Artefakty" i jeśli masz ustawione na 20 postów to wejdź na 5-tą strone. |
Micki |
Pokazuję, co zrobiłem:,, ., . Pierwsze to chyba typ 43. A pozostałe to jaki? |
tymolord |
Wow, piękniutki ten twój artefakt :) Widziałeś mój? |
Mrozek |
Witam! Jestem tu nowy i totalnie nie znam się na ERM... :/ Chciałbym żeby 10 'pustych' artefaktów w mojej grze posiadało jakieś właściwości. Nie chce grzebać w skryptach bo jak pisałem nie znam się na tym. Mógłbym prosić o linki do gotowych skryptów (tak żeby można było pobrać i wkleić do gry lub zainstalować)? Z góry dziękuję! =) |
Nemomon |
Drogi Mrozku. Ale powiesz Ty nam, jak chcesz by były one zapełnione? Powinieneś się spytać w tym temacie i w miarę możliwości, co byś chciał, aby dawały. |
witchking |
Choć temat trochę umarł zdaje mi się najodpowiedniejszy. Gdyby strażnik miał inne zdanie to proszę o przeniesienie. Ostatnio przeszukałem parę gier i znalazłem sporo grafik nadających się na artefakty. Prosiłbym o komentarze które się nadają a które lepiej odrzucić. Wszelkie sugestie co do ich właściwości też będą mile wskazane. W najbliższym czasie przedstawię więcej grafik. W gwoli ścisłości obecnie są one tylko wklejone w gimpie a nie dodane w grze. Na koniec dorzucam link do kilku naszych koncepcji: http://www.kuznia.pun.pl/viewtopic.php?id=21 |
Irhak |
Przedmioty powinny być widoczne w całości, więc te wszystkie 'części' odrzuć od razu. |
witchking |
Spójrz na oryginalne przedmioty z homm. Większość mieczy jest ściętych. Np |
Irhak |
W H3 są tylko 3 "ścięte" miecze. Dwa mają tylko koniuszek przycięty (Ognisty Język i Rycerza Śmierci), a trzeci chowa się w ogniu piekielnym. Żaden jednak nie jest ucinany jakieś 5-6 cm (rzeczywistego rozmiaru) za rękojeścią. |
Warmonger |
Artefakty z ostatniego obrazka wyglądają jakby gorzej. Większość jest szarobura i dość niewyraźna. Tym niemniej temat mi się podoba, zapowiada się naprawdę spory wysyp artefaktów w przyszłym roku ;) |
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8 |
temat: [H3/różne] Nowe artefakty | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel