Witaj Nieznajomy!
|
temat: [mod] M&M8 - Rebirth komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13 ... 16 - 17 - 18 | |
J. M. Sower |
Z czasem może uda mi się w dużo większym stopniu wpłynąć na techniczne aspekty klas. Kto wie. Każda sensowna propozycja może mi jakoś pomóc, więc proszę się nie krępować. ;) Ps. Tylko prosiłbym nie robić w moim temacie offtopu. ;P |
Sir Galuf |
Mam jeszcze jeden pomysł na postać, tym razem na miejsce wampira. ŁOWCA CZAROWNIC. Mogłaby być to mieszanka rycerza i kleryka, z dostępem do zbroji płytowej, ale już nie mogąca korzystać z tarczy. Bronią główną byłby miecz. Mógłby mieć też dostęp do kilku czarów wampira, z wyjątkiem wysuwania krwi. Fabularnie, można by ich było umieścić w Świątyni Gwiazd (Z tego co słyszałem, były trzy kościoły: Słońca, Księżyca i Gwiazd). Ich umiejętności można by w tedy nazwać szarą magią. Pasowałoby to do Karigoru? |
J. M. Sower |
Mam dobrą nowinę. Rodril z CH wrzucił dwa nowe skrypty (aczkolwiek póki co, do drugiego podał zły link ;P). Po pierwsze można odtąd dodawać niezliczoną liczbę nowych wizerunków postaci i specyficznych wyglądów dla samych ras. Myślę, że wykorzystam to do dodania kobiecych wersji Wilkołaków i Gnomów. Kolejna możliwość to dodawanie całkiem nowych klas postaci. Myślę że może wykorzystam to przynajmniej w ramach postaci unikalnych (epizodycznych). Wciąż rozważam dodanie postaci barbarzyńcy/goblina (z Krewlod), ale teraz nie będzie musiał zastępować smoków, które w sumie może jednak pozostawię. Sprawa jest rozwojowa. ;) |
J. M. Sower |
Coby podnieść oczekujących na duchu ukazuję kolejną nową kreaturę - Wilkołaka (występującą także jako klasa postaci, choć nie w takim samym wyglądzie jak ten poniżej). ;) |
Andruids |
Prześliczna kreatura. |
Alistair |
Piękny, choć nie wiem czy nie powinien być bardziej pochylony. |
Kuririn |
Uv mapy czy procedura? Sweet! |
J. M. Sower |
Lepiej. Przerobiłem model ze Skyrima. xD Dzięki temu całość powstała w dwa popołudnia. ;) Tylko animacji jeszcze brak, a z tym zawsze dużo roboty. |
avatar |
Cytat: A mi się podoba właśnie dostojność w postawie Wilkołaka, świadcząca o inteligencji, a nie czystej zwierzęcości.
Piękny, choć nie wiem czy nie powinien być bardziej pochylony. |
J. M. Sower |
Ja zawsze sobie wyobrażałem Wilkołaki jako całkiem rozumne istoty, o dumnej postawie, a nie jako zwykłe bestie. |
Kuririn |
A może tak by... takiego rodem z diablo2 odtworzyć :D i dać mu atak furii 5x :D |
Sir Galuf |
Bardzo udany stwór! Jestem przeszczęśliwy, że ta modyfikacja nie umarła :-D |
Tarnoob |
Bardzo nieźle, nawet lepiej niż w MM6. :-3 Mjut – czekam na animację. Pasuje do ponurego klimatu MM8 i być może jeszcze mroczniejszego klimatu moda. |
mervell |
Miło widzieć, że wciąż się coś w kwestii tego moda dzieje. :) Wilkołak świetny. Czekam na więcej. |
J. M. Sower |
Co powiecie na nowe tło do menu? (Niestety w grze może wypadać nieco gorzej gdyż po drodze ucieka jakość obrazu). Sam smok jest zapożyczony od niejakiego Bruno Balixa (co z resztą widać po podpisie), za zgodą twórcy. |
Sir Galuf |
Smok wygląda fajnie. Ale mam wrażenie, że poprzednie tło jakoś bardziej pasowało. W oryginalnym M&M 8 tło stanowiła jedna z lokacji z gry. Dlatego myślę, że pierwotne tło powinno zostać. |
Kastore |
Sir Galuf: bo...poprzednie tło jakoś bardziej pasowało Sir Galuf: Aha.W oryginalnym M&M 8 tło stanowiła jedna z lokacji IMO smok bardzo ładny. |
Szaman |
MM VIII był robiony po kosztach. Stąd menu z screenem z gry. Mi tło wręcz się podoba i niczego więcej bym nie zmieniał. |
Shael |
Bardzo ładnie, daję okiejkie. |
Tarnoob |
Tutaj też okejka. MM8 było chyba jedyną częścią, która w menu miała lokację. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13 ... 16 - 17 - 18 |
temat: [mod] M&M8 - Rebirth | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel