Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Dwór komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 5 - 6 - 7 ... 20 - 21 - 22 | |
Trith |
Andruids: Pytam na wypadek gdyby ktoś miał jakieś lepsze pomysły. W dodatku wszystkich wymyślonych propozycji w mieście nie zmieszczę, gdyż każda frakcja ma około 3 unikalne budynki.nie rozumiem jakich sugestii jeszcze potrzebujesz Andruids: Tak, właśnie podczas oblężenia. Inną opcją byłoby uczynienie z tego premii globalnej na gracza i sumowanie odporności za każdy posiadany budynek. To byłyby jedyne opcje przy których budowanie tego budynku w (prawie) każdym mieście by się opłacało.Ta odporność też tyczyłaby się oblężenia? Andruids: Tak. Bohater musi zostać w mieście na noc żeby odnowić punkty magii. Fontanna by odnawiała natomiast każdemu odwiedzającemu (oczywiście tylko raz dziennie), żeby bohater nie musiał spać w bramie miejskiej.Bohater odnawia wszystkie punkty magii po zostaniu tury w dowolnym mieście z wybudowaną gildią magii. Andruids: Właśnie dla takich pomysłów wyszedłem tutaj z pytaniem. Wiem że zaprogramowanie mojej wersji graniczyłoby z obłędem, a na rozwiązanie z jednodniowym lataniem sam bym nie wpadł, a jest ono dosyć ładne.A może żeby nie kombinować, budynek sprawiałby, że bohater pozostawiony turę w mieście, byłby przez następną pod działaniem zaklęcia lot? Nie ma co ukrywać, że twoja propozycja brzmi dużo bardziej bombowo, ale próby zakodowania mogą okazać się karkołomne na platformie ERA, a co dopiero VCMI. EDIT: --------- Dobra, skoro nikt się nie wypowiada bez szczególnego zaproszenia i usilnej namowy to macie, oglądajcie sobie takie niegotowe. Może teraz przynajmniej ktoś się udzieli w dyskusji. Brakuje tak z 1-2 budynków. |
zeryss |
Super when it is visible in the game version |
Drwal |
Tło jest obłędne i nadaje super klimat. Mam trochę uwag co do budynków - wydaje mi się, że nie są idealnie wklejone do podłoża (mogę się tu mylić). Druga sprawa (i tu jestem niemal pewny) to ich zbytne podobieństwo do siebie. Rozumiem, że chciałeś zachować jeden styl, ale chyba przegiąłeś. Budynki są tak podobne, że wyglądają jakby to były domki po wybudowaniu ratusza czy Kapitolu, a nie siedliska czy inne specjalnie konstrukcje. Oczywiście nie mowię tu o wszystkich. Lewa strona ekranu jest przez to dużo ciekawsza. Jeszcze jedna rzecz to sporo wolnego miejsca. Oryginalne miasta czy to Hoty są zagęszczone niczym mak w cieście. Jeśli to jeszcze nie do końca rozbudowane miasto, to nie ma sprawy.* I ostatnia pierdoła - ta fontanna na dole nie jest zbyt podobna to siedliska żywiołaków wody? Na koniec pytanie - dalej chcesz robić miasto "pół-poważnie"? Czy jest to koncepcja pełnoprawnego miasta do Heroes III? * Nie doczytałem zdania pod obrazkiem. |
zeryss |
Special building Tower of Oblivion For 2000 gold you can remove any hero skill once a day |
MinosKing |
Drwal: ta fontanna na dole nie jest zbyt podobna to siedliska żywiołaków wody? Drwalu odniosłem podobne wrażenie. :D Do złudzenia przypomina mi ona budynek do najmu żywiołaków wody. Jaką będzie pełniła funkcję w mieście? Jako budynek specjalny czy ozdoba? Drwal: Druga sprawa (i tu jestem niemal pewny) to ich zbytnie podobieństwo do siebie. Zgadzam się z tym, budynki są zbyt podobne do siebie co psuje cały efekt wizualny tego miasta. ;/ Ale to tylko i wyłącznie moje własne odczucie i nie koniecznie musisz się z nim zgadzać. |
zeryss |
i really like it. The game can look much better than the photo |
witchking |
Nie mogę się zgodzić z moimi przedmówcami, zachowanie jednego stylu budynków moim zdaniem na plus. Nie mam problemów z odróżnienie budynków właściwych od domków. Mam za to uwagi do zamku, moim zdaniem trzeba by go trochę rozbudować w lewo i prawo, odrobinę poszerzyć, uwidocznić trochę boczny mur i może z tyłu dać jakąś dodatkową wieżę obronną. Obecnie wygląda za mało okazale. Podobnie budynek z kopułą po prawej moim zdaniem powinien zajmować więcej przestrzeni, dodaj może w koło niego jakiś plac z fontannami albo park z drzewami, takie dodatki wpiszą go lepiej w tło oraz zajmą trochę przestrzeni której jest aż za dużo wolnej w tamtym rejonie. |
Trith |
zeryss: It will take time. Townscreen will be (probably) improved based on recent comments, but also there are no hero portraits or siege screen yet.Super when it is visible in the game version Cytat: Interesting idea, but not sure if it would fit general concept of this town.Special building Tower of Oblivion For 2000 gold you can remove any hero skill once a day Drwal: Może rzeczywiście miejscami nie jest idealnie, ale chyba nie będę tego poprawiał uznając że nie ma tu sytuacji rażących. Jest lepiej niż miejscami Conflux.wydaje mi się, że nie są idealnie wklejone do podłoża (mogę się tu mylić) Cytat: Z dwa budynki jeszcze tutaj dojdą. Jakieś dekoracje też można upchnąć jeszcze gdzieniegdzie.Jeszcze jedna rzecz to sporo wolnego miejsca. Cytat: No tak, jest dosyć podobna. Jest to budynek specjalny który może zostać zmieniony/usunięty.ta fontanna na dole nie jest zbyt podobna to siedliska żywiołaków wody Z początku myślałem że to nie będzie aż taki problem, skoro niektóre budynki się powtarzają wizualnie między miastami (karczma między Zamkiem a Inferno, kuźnia na linii Inferno-Loch, sprzedawca artefaktów Forteca-Loch), jednak rzeczywiście ten element może lepiej zastąpić czymś mniej mylącym. Cytat: Druga sprawa (i tu jestem niemal pewny) to ich zbytnie podobieństwo do siebie. Witchking: W razie niejednolitych opinii autor zastrzega sobie prawo do wybrania tych, które mu się bardziej podobają.Nie mogę się zgodzić z moimi przedmówcami, zachowanie jednego stylu budynków moim zdaniem na plus. Nie mam problemów z odróżnienie budynków właściwych od domków. Raczej nie zmienię tego. W wielkiej ewentualności może wprowadzę jakieś drobne zmiany do budynków. Może. Witchking: Akurat zamek i tak już jest wciśnięty tak między góry jak i budynki. Bez kombinowania, przesuwania i przestawiania pozostałych elementów łatwo nie rozbuduję tego zamku na boki. Co więcej nie uznaję tego za konieczne. Są zamki które nie zabierają dużo przestrzeni poziomej (Forteca, Inferno), czy są nie są specjalnie okazałe (Bastion, Loch, Twierdza, Conflux).Mam za to uwagi do zamku, moim zdaniem trzeba by go trochę rozbudować w lewo i prawo, odrobinę poszerzyć, uwidocznić trochę boczny mur i może z tyłu dać jakąś dodatkową wieżę obronną. Najprędzej co zrobię to dodam do tego jakąś fosę, ale najpewniej będzie dosyć niestandardowa w wyglądzie z racji że zamek zapędziłem w tym ekranie w takie miejsce. Cytat: To akurat ratusz jest. Może go powiększę. I może dodam jakieś drzewa czy inne ozdobniki.Podobnie budynek z kopułą po prawej moim zdaniem powinien zajmować więcej przestrzeni EDIT: przez przypadek pominąłem jedno z pytań: Drwal: Jakość wykonania będzie jak najbardziej poważna. Jak ekran miasta wygląda każdy widzi. Jednostki pokażę do opinii publicznej już niedługo to sami ocenicie na ile poważnie wyglądają. Jest nawet gotowe zaplecze fabularne na ewentualną kampanię, kiedy VCMI pozwoli.
Na koniec pytanie - dalej chcesz robić miasto "pół-poważnie"? Czy jest to koncepcja pełnoprawnego miasta do Heroes III? |
Andruids |
Trith: Ceglane budyneczki są ładne, więc może chociaż zmienić kolor dachów (tych budynków, które są to dekoracji)? Może czerwień, brąz, albo może całkiem bez?
Raczej nie zmienię tego. W wielkiej ewentualności może wprowadzę jakieś drobne zmiany do budynków. Może. |
Kastore |
Fontanna za bardzo przypomina ołtarz wody. |
J. M. Sower |
Fontanna zdecydowanie do wymiany. Od razu skojarzyła mi się z Confluxem. Czarny fort po lewej jest jakiś taki banalny. Powiększyłbym ratusz (to po prawe to ratusz?) i może trochę schował za krawędź ekranu. Poza tym jest całkiem dobrze. Może jeszcze popracowałbym na twoim miejscu z kolorystyką budowli. Jest coś w tych zielono-bordowych domkach co sprawia, że wyglądają trochę jak z gliny, czy plasteliny. Może to kwestia oświetlenia. W każdym razie, nie sądzę aby domki jakoś zbyt mocno mieszały się z budynkami funkcjonalnymi w tej kolorystyce. |
Trith |
Wziąwszy pod uwagę wszelkie obiekcje, to to oto to: Fontanna nieco zmieniona, napchane drzew, zamek i ratusz powiększone, dwa budynki dodane. To teraz znowu słuchanie zastrzeżeń. |
Kastore |
Promień z zamku wygląda over the top, chyba, że to budynek Graala. |
Trith |
To nie jest budynek Graala. Czyli zredukować. Budynek Graala to ten trochę bardziej na prawo, taki rozwalony i majaczący w tle. Zdjęcie podmienione wersją z nieco subtelniejszym promieniem. |
Nephretes |
Bardzo udany ekran miasta. Kilka uwag ode mnie, możliwe, że się już powtórzyły: 1) Nie całkiem przekonuje mnie budynek po lewej stronie. Szare toto i klockowate. 2) Promień z zamku moim zdaniem nie pasuje 3) Myślę, że dodanie jakiś pierdółek w stylu "kamyczki" na dróżkach zwiększyłoby walory estetyczne tła. Krzaczki z pewnością działają już na korzyść 4) Z tego co kojarzę, tematem miasta jest "alchemia". Miasto jest spójne stylistycznie, ale brakuje mi trochę akcentów rozwijających tematykę. Dla przykładu zamiast figury dodo (I see you) dałbym jakieś flaszki/kolby z których powstają homunkulusy. Może jaki budynek specjalny? Gral jest świetny. So props to ya, mama |
avatar |
Gral - super. Fajna animacja promienia z zamku też może swoje zrobić. Natomiast nie podoba mi się nawierzchnia ziemi. W H3 podłoże było bardziej realistyczne - tu wygląda na dość sztuczne i toporne. |
Warmonger |
Zamek po lewej nie pasuje stylistycznie, głównie ze względu na kolor. Bajery alchemiczne to świetny pomysł - pozwolą trochę rozbić monotonię czerwonych budynków z cegły. |
Drwal |
avatar: Natomiast nie podoba mi się nawierzchnia ziemi. W H3 podłoże było bardziej realistyczne - tu wygląda na dość sztuczne i toporne. Podpisuję się pod tym. Nie jest bardzo daleko od innych zamków pod tym względem, ale pewna rezerwa jest. |
Trith |
Nephretes: Promień z zamku moim zdaniem nie pasuje avatar: Może to zostawię, może wywalę. ten promień to raczej szkic na szybko, bo ekran miasta zapchałem krzakami i nie ma miejsca na dodatkowy budynek.Fajna animacja promienia z zamku też może swoje zrobić Cytat: jakieś flaszki/kolby z których powstają homunkulusy. Może jaki budynek specjalny? Cytat: Tak, to jest jakiś pomysł, jednak wpierw muszę to gdzieś zmieścić. Będzie konieczne przemeblowanie.Bajery alchemiczne to świetny pomysł - pozwolą trochę rozbić monotonię czerwonych budynków z cegły. Cytat: Nie całkiem przekonuje mnie budynek po lewej stronie. Szare toto i klockowate. Cytat: Ten zamek to byłoby akurat siedlisko homunkulusów. Chciałem do tego tematu podejść nieco inaczej. Budynek, który byłby bardziej podejrzany przez stylistykę, coś co by pasowało bardziej do Niebiańskiej Kuźni, gdyż wyobrażam sobie proces tworzenia homunkulusów jako coś co by wymagało bardziej nowoczesnych metod niż domowa alchemia z paleniska, garnka i słoika.
Zamek po lewej nie pasuje stylistycznie |
J. M. Sower |
Jeśli chodzi o ziemię, to polecam nanieść na nią nieco jakichś kamieni itp. w 2D, korzystając z jakichś zdjęć z neta. Teraz to chyba ona najbardziej razi w oczy... no i ten wspomniany, czarny zamek. ;) Edit: Pobawiłem się chwilę w Photoshopie. Może w jakiś sposób cię zainspiruję. ;) Dodałem miejscami nieco cienia, zmniejszyłem trochę nasycenie budynków i trochę wyostrzyłem całość. Na koniec dodałem blask zachodzącego słońca. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 5 - 6 - 7 ... 20 - 21 - 22 |
temat: [VCMI/projekt] Dwór | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel