Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt] Dwór
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 5 - 6 - 7 ... 20 - 21 - 22

Trith PW
18 czerwca 2017, 17:30
Andruids:
nie rozumiem jakich sugestii jeszcze potrzebujesz
Pytam na wypadek gdyby ktoś miał jakieś lepsze pomysły. W dodatku wszystkich wymyślonych propozycji w mieście nie zmieszczę, gdyż każda frakcja ma około 3 unikalne budynki.

Andruids:
Ta odporność też tyczyłaby się oblężenia?
Tak, właśnie podczas oblężenia. Inną opcją byłoby uczynienie z tego premii globalnej na gracza i sumowanie odporności za każdy posiadany budynek. To byłyby jedyne opcje przy których budowanie tego budynku w (prawie) każdym mieście by się opłacało.

Andruids:
Bohater odnawia wszystkie punkty magii po zostaniu tury w dowolnym mieście z wybudowaną gildią magii.
Tak. Bohater musi zostać w mieście na noc żeby odnowić punkty magii. Fontanna by odnawiała natomiast każdemu odwiedzającemu (oczywiście tylko raz dziennie), żeby bohater nie musiał spać w bramie miejskiej.

Andruids:
A może żeby nie kombinować, budynek sprawiałby, że bohater pozostawiony turę w mieście, byłby przez następną pod działaniem zaklęcia lot? Nie ma co ukrywać, że twoja propozycja brzmi dużo bardziej bombowo, ale próby zakodowania mogą okazać się karkołomne na platformie ERA, a co dopiero VCMI.
Właśnie dla takich pomysłów wyszedłem tutaj z pytaniem. Wiem że zaprogramowanie mojej wersji graniczyłoby z obłędem, a na rozwiązanie z jednodniowym lataniem sam bym nie wpadł, a jest ono dosyć ładne.

EDIT: ---------

Dobra, skoro nikt się nie wypowiada bez szczególnego zaproszenia i usilnej namowy to macie, oglądajcie sobie takie niegotowe. Może teraz przynajmniej ktoś się udzieli w dyskusji.

Brakuje tak z 1-2 budynków.

zeryss PW
20 czerwca 2017, 18:03
Super when it is visible in the game version

Drwal PW
20 czerwca 2017, 18:14
Tło jest obłędne i nadaje super klimat. Mam trochę uwag co do budynków - wydaje mi się, że nie są idealnie wklejone do podłoża (mogę się tu mylić).

Druga sprawa (i tu jestem niemal pewny) to ich zbytne podobieństwo do siebie. Rozumiem, że chciałeś zachować jeden styl, ale chyba przegiąłeś. Budynki są tak podobne, że wyglądają jakby to były domki po wybudowaniu ratusza czy Kapitolu, a nie siedliska czy inne specjalnie konstrukcje. Oczywiście nie mowię tu o wszystkich. Lewa strona ekranu jest przez to dużo ciekawsza.

Jeszcze jedna rzecz to sporo wolnego miejsca. Oryginalne miasta czy to Hoty są zagęszczone niczym mak w cieście. Jeśli to jeszcze nie do końca rozbudowane miasto, to nie ma sprawy.*

I ostatnia pierdoła - ta fontanna na dole nie jest zbyt podobna to siedliska żywiołaków wody?

Na koniec pytanie - dalej chcesz robić miasto "pół-poważnie"? Czy jest to koncepcja pełnoprawnego miasta do Heroes III?

* Nie doczytałem zdania pod obrazkiem.

zeryss PW
20 czerwca 2017, 18:15
Special building Tower of Oblivion For 2000 gold you can remove any hero skill once a day

MinosKing PW
20 czerwca 2017, 18:27
Drwal:
ta fontanna na dole nie jest zbyt podobna to siedliska żywiołaków wody?

Drwalu odniosłem podobne wrażenie. :D Do złudzenia przypomina mi ona budynek do najmu żywiołaków wody. Jaką będzie pełniła funkcję w mieście? Jako budynek specjalny czy ozdoba?

Drwal:
Druga sprawa (i tu jestem niemal pewny) to ich zbytnie podobieństwo do siebie.

Zgadzam się z tym, budynki są zbyt podobne do siebie co psuje cały efekt wizualny tego miasta. ;/ Ale to tylko i wyłącznie moje własne odczucie i nie koniecznie musisz się z nim zgadzać.

zeryss PW
20 czerwca 2017, 18:33
i really like it.
The game can look much better than the photo

witchking PW
20 czerwca 2017, 19:04
Nie mogę się zgodzić z moimi przedmówcami, zachowanie jednego stylu budynków moim zdaniem na plus. Nie mam problemów z odróżnienie budynków właściwych od domków.

Mam za to uwagi do zamku, moim zdaniem trzeba by go trochę rozbudować w lewo i prawo, odrobinę poszerzyć, uwidocznić trochę boczny mur i może z tyłu dać jakąś dodatkową wieżę obronną. Obecnie wygląda za mało okazale. Podobnie budynek z kopułą po prawej moim zdaniem powinien zajmować więcej przestrzeni, dodaj może w koło niego jakiś plac z fontannami albo park z drzewami, takie dodatki wpiszą go lepiej w tło oraz zajmą trochę przestrzeni której jest aż za dużo wolnej w tamtym rejonie.

Trith PW
20 czerwca 2017, 21:09
zeryss:
Super when it is visible in the game version
It will take time. Townscreen will be (probably) improved based on recent comments, but also there are no hero portraits or siege screen yet.

Cytat:
Special building Tower of Oblivion For 2000 gold you can remove any hero skill once a day
Interesting idea, but not sure if it would fit general concept of this town.

Drwal:
wydaje mi się, że nie są idealnie wklejone do podłoża (mogę się tu mylić)
Może rzeczywiście miejscami nie jest idealnie, ale chyba nie będę tego poprawiał uznając że nie ma tu sytuacji rażących. Jest lepiej niż miejscami Conflux.

Cytat:
Jeszcze jedna rzecz to sporo wolnego miejsca.
Z dwa budynki jeszcze tutaj dojdą. Jakieś dekoracje też można upchnąć jeszcze gdzieniegdzie.

Cytat:
ta fontanna na dole nie jest zbyt podobna to siedliska żywiołaków wody
No tak, jest dosyć podobna. Jest to budynek specjalny który może zostać zmieniony/usunięty.
Z początku myślałem że to nie będzie aż taki problem, skoro niektóre budynki się powtarzają wizualnie między miastami (karczma między Zamkiem a Inferno, kuźnia na linii Inferno-Loch, sprzedawca artefaktów Forteca-Loch), jednak rzeczywiście ten element może lepiej zastąpić czymś mniej mylącym.

Cytat:
Druga sprawa (i tu jestem niemal pewny) to ich zbytnie podobieństwo do siebie.
Witchking:
Nie mogę się zgodzić z moimi przedmówcami, zachowanie jednego stylu budynków moim zdaniem na plus. Nie mam problemów z odróżnienie budynków właściwych od domków.
W razie niejednolitych opinii autor zastrzega sobie prawo do wybrania tych, które mu się bardziej podobają.
Raczej nie zmienię tego. W wielkiej ewentualności może wprowadzę jakieś drobne zmiany do budynków. Może.

Witchking:
Mam za to uwagi do zamku, moim zdaniem trzeba by go trochę rozbudować w lewo i prawo, odrobinę poszerzyć, uwidocznić trochę boczny mur i może z tyłu dać jakąś dodatkową wieżę obronną.
Akurat zamek i tak już jest wciśnięty tak między góry jak i budynki. Bez kombinowania, przesuwania i przestawiania pozostałych elementów łatwo nie rozbuduję tego zamku na boki. Co więcej nie uznaję tego za konieczne. Są zamki które nie zabierają dużo przestrzeni poziomej (Forteca, Inferno), czy są nie są specjalnie okazałe (Bastion, Loch, Twierdza, Conflux).
Najprędzej co zrobię to dodam do tego jakąś fosę, ale najpewniej będzie dosyć niestandardowa w wyglądzie z racji że zamek zapędziłem w tym ekranie w takie miejsce.

Cytat:
Podobnie budynek z kopułą po prawej moim zdaniem powinien zajmować więcej przestrzeni
To akurat ratusz jest. Może go powiększę. I może dodam jakieś drzewa czy inne ozdobniki.

EDIT: przez przypadek pominąłem jedno z pytań:
Drwal:
Na koniec pytanie - dalej chcesz robić miasto "pół-poważnie"? Czy jest to koncepcja pełnoprawnego miasta do Heroes III?
Jakość wykonania będzie jak najbardziej poważna. Jak ekran miasta wygląda każdy widzi. Jednostki pokażę do opinii publicznej już niedługo to sami ocenicie na ile poważnie wyglądają. Jest nawet gotowe zaplecze fabularne na ewentualną kampanię, kiedy VCMI pozwoli.

Andruids PW
20 czerwca 2017, 23:32
Trith:
Raczej nie zmienię tego. W wielkiej ewentualności może wprowadzę jakieś drobne zmiany do budynków. Może.
Ceglane budyneczki są ładne, więc może chociaż zmienić kolor dachów (tych budynków, które są to dekoracji)? Może czerwień, brąz, albo może całkiem bez?

Kastore PW
20 czerwca 2017, 23:50
Fontanna za bardzo przypomina ołtarz wody.

J. M. Sower PW
21 czerwca 2017, 08:54
Fontanna zdecydowanie do wymiany. Od razu skojarzyła mi się z Confluxem. Czarny fort po lewej jest jakiś taki banalny. Powiększyłbym ratusz (to po prawe to ratusz?) i może trochę schował za krawędź ekranu. Poza tym jest całkiem dobrze.

Może jeszcze popracowałbym na twoim miejscu z kolorystyką budowli. Jest coś w tych zielono-bordowych domkach co sprawia, że wyglądają trochę jak z gliny, czy plasteliny. Może to kwestia oświetlenia. W każdym razie, nie sądzę aby domki jakoś zbyt mocno mieszały się z budynkami funkcjonalnymi w tej kolorystyce.

Trith PW
22 czerwca 2017, 00:17
Wziąwszy pod uwagę wszelkie obiekcje, to to oto to:

Fontanna nieco zmieniona, napchane drzew, zamek i ratusz powiększone, dwa budynki dodane. To teraz znowu słuchanie zastrzeżeń.

Kastore PW
22 czerwca 2017, 00:21
Promień z zamku wygląda over the top, chyba, że to budynek Graala.

Trith PW
22 czerwca 2017, 00:23
To nie jest budynek Graala. Czyli zredukować. Budynek Graala to ten trochę bardziej na prawo, taki rozwalony i majaczący w tle.
Zdjęcie podmienione wersją z nieco subtelniejszym promieniem.

Nephretes PW
22 czerwca 2017, 03:23
Bardzo udany ekran miasta. Kilka uwag ode mnie, możliwe, że się już powtórzyły:

1) Nie całkiem przekonuje mnie budynek po lewej stronie. Szare toto i klockowate.
2) Promień z zamku moim zdaniem nie pasuje
3) Myślę, że dodanie jakiś pierdółek w stylu "kamyczki" na dróżkach zwiększyłoby walory estetyczne tła. Krzaczki z pewnością działają już na korzyść
4) Z tego co kojarzę, tematem miasta jest "alchemia". Miasto jest spójne stylistycznie, ale brakuje mi trochę akcentów rozwijających tematykę. Dla przykładu zamiast figury dodo (I see you) dałbym jakieś flaszki/kolby z których powstają homunkulusy. Może jaki budynek specjalny?



Gral jest świetny. So props to ya, mama

avatar PW
22 czerwca 2017, 08:39
Gral - super. Fajna animacja promienia z zamku też może swoje zrobić. Natomiast nie podoba mi się nawierzchnia ziemi. W H3 podłoże było bardziej realistyczne - tu wygląda na dość sztuczne i toporne.

Warmonger PW
22 czerwca 2017, 11:25
Zamek po lewej nie pasuje stylistycznie, głównie ze względu na kolor.

Bajery alchemiczne to świetny pomysł - pozwolą trochę rozbić monotonię czerwonych budynków z cegły.

Drwal PW
22 czerwca 2017, 11:32
avatar:
Natomiast nie podoba mi się nawierzchnia ziemi. W H3 podłoże było bardziej realistyczne - tu wygląda na dość sztuczne i toporne.

Podpisuję się pod tym. Nie jest bardzo daleko od innych zamków pod tym względem, ale pewna rezerwa jest.

Trith PW
22 czerwca 2017, 14:42
Nephretes:
Promień z zamku moim zdaniem nie pasuje
avatar:
Fajna animacja promienia z zamku też może swoje zrobić
Może to zostawię, może wywalę. ten promień to raczej szkic na szybko, bo ekran miasta zapchałem krzakami i nie ma miejsca na dodatkowy budynek.

Cytat:
jakieś flaszki/kolby z których powstają homunkulusy. Może jaki budynek specjalny?
Cytat:
Bajery alchemiczne to świetny pomysł - pozwolą trochę rozbić monotonię czerwonych budynków z cegły.
Tak, to jest jakiś pomysł, jednak wpierw muszę to gdzieś zmieścić. Będzie konieczne przemeblowanie.

Cytat:
Nie całkiem przekonuje mnie budynek po lewej stronie. Szare toto i klockowate.
Cytat:
Zamek po lewej nie pasuje stylistycznie
Ten zamek to byłoby akurat siedlisko homunkulusów. Chciałem do tego tematu podejść nieco inaczej. Budynek, który byłby bardziej podejrzany przez stylistykę, coś co by pasowało bardziej do Niebiańskiej Kuźni, gdyż wyobrażam sobie proces tworzenia homunkulusów jako coś co by wymagało bardziej nowoczesnych metod niż domowa alchemia z paleniska, garnka i słoika.

J. M. Sower PW
22 czerwca 2017, 18:38
Jeśli chodzi o ziemię, to polecam nanieść na nią nieco jakichś kamieni itp. w 2D, korzystając z jakichś zdjęć z neta. Teraz to chyba ona najbardziej razi w oczy... no i ten wspomniany, czarny zamek. ;)

Edit: Pobawiłem się chwilę w Photoshopie. Może w jakiś sposób cię zainspiruję. ;) Dodałem miejscami nieco cienia, zmniejszyłem trochę nasycenie budynków i trochę wyostrzyłem całość. Na koniec dodałem blask zachodzącego słońca.
strona: 1 - 2 - 3 ... 5 - 6 - 7 ... 20 - 21 - 22
temat: [VCMI/projekt] Dwór

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel