Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 21 - 22 - 23 ... 162 - 163 - 164 | |
vinius |
Nie wygląda źle, nawet miły :) |
MCaleb |
No dobrze, ale ja bym nie chciał takiego miecza brać do ręki. Czemu? Bo podczas walki nim można stracić palce - brak jelca. Płaszcz jest ciekawym dodatkiem, ale chciałbym go zobaczyć w animacji. |
tymolord |
Tutaj mam Serafina z niewielką poprawką. Niebęde więcej robił serafinów bo zaczynam zaśmiecać forum. Nie umiem niestety póki co zrobić animacji, próbowałem ściągnąć jeden program, ale nie _chciał się włączyć. |
Quba Drake |
Można by mu dodać jeszcze jedna parę skrzydełek:) bardzo fajny wolałbym takiego w WoGu niż jakiegoś przemalowanego archanioła. Tymolordzie masz u mnie plus. Ale ja też nie próżnuje planuje zrobić projekt gryfa bojowego. |
tymolord |
Mam 2 pomysły: krasnolud Gwardzista i Centaur Rycerz (jednostki dodatkowe dla Zamku). Centaur rycerz jest udoskonalonym centaurem bojowym. Silniejszy od Sylwańskiego centura ale wolniejszy i nie strzela. Krasnoludzki Gwardzista to krasnolud w zbroi płytowej i kolczudze. A o to Centaur rycerz, a obok krasnolud gwardzista. |
BObo Barbarian |
Sztandarowy. Jednostka ta odejmowałaby -1 do morali wroga na daną bitwę. Sztandarowego można by rekrutować w Obozie Najemników. Było krótko. |
Quba Drake |
Centaur rycerz jest bardzo dziwny ten projekt akurat mi się nie podoba zostań przy serafinie i dodaj animację. |
Micki |
Tymolordzie, zamiast robić po jednej klatce nowych jednostek, radziłbym Ci zrobić pozostałe klatki do zrobionych. Jeśli nie chodzą Ci programy do animacji, to udostępnij je w internecie, a może ktoś je scali (np. ja). Mnie się Twoje jednostki podobają, tylko mógłbyś zmienić tarczę centaurowi. |
BObo Barbarian |
Złoty Jeździec z Bastionu. Mam gotowy fotomontaż, ale nie wiem jak go zamieścić. mniejsza z tym. Oto charakterystyka: Atak: 28 Obrona: 27 Szybkość: 14 Punkty Życia: 200 Obrażenia: 50 Przyrost: 2 |
Quba Drake |
Zgodzę się z Trangiem nie potrzebujemy kilku cyferek prześledz wszystkie posty w temacie.Przy mojich nie znajdziesz nic o statystykach no chyba że nabijałem się z mojego Kosyniera. Umie ktoś wydobyć z Heroesów wszystkie klatki animcaji łucznika z zamku, Trang przepraszam że kolejny raz to pisze ale ja nie umiem tego zrobic coprawda robiłem jak kazałeś ale nic z tego...nie da się. |
Vatras |
Prosze bardzo: łucznik |
Quba Drake |
Vatrasie nigdy ci tego nie zapomnę naprawdę.Masz u mnie wielkiego plusa. |
tymolord |
Mam pytanie, mianowicie: mówicie żeby nieprzysyłać jednej klatki danego stwora, ale całą animację. Ale niektórzy nie_chcą, nie_umieją albo nie_mają programów do tworzenia animacji, poza tym robienie takiej animacji jest długie i męczące. Nie można zrobić po prostu klatek: -w pozycji normalnej -w czasie ataku -w czasie obrony -i w czasie umierania lub martwe ciało stworzenia |
Acid Dragon |
To zależy jak na to patrzeć. Pod względem jakiejkolwiek użyteczności potrzebna jest cała animacja. Jakiekolwiek pojedyncze klatki, choćby i były bardzo ładne, i było ich kilka są absolutnie BEZużyteczne i o ile ktoś z uzdolnieniami graficznymi tu nie zajrzy, nie podejrzy takiego pomysłu i sam nie zacznie go realizować (a takie przypadki chyba w skali światowej możnaby policzyć na palcach jednej ręki), to takie tworzenie pojedynczych obrazków sensu praktycznego nie ma. Aczkolwiek - Jeśli ktoś ma nieodpartą potrzebę tworzenia artów na temat jednostek w H3 i nie dba o ich praktyczne zastosowanie, jeśli to ma być po prostu taka 'sztuka dla sztuki', albo raczej: 'sztuka dla WoGa', którą w dodatku można pokazać publice, która może się podobać, a więc - która może służyć rozrywce, jak i rozwojowi twórczości fanowskiej.... to w sumie: dlaczego nie? Ten temat jest dla Was. EDIT: Aczkolwiek jak o same suche statystyki ma chodzić to naprawdę lepiej dać sobie spokój - kilka cyferek do kategorii "twórczości fanowskiej" ma się chyba kompletnie nijak. |
vinius |
Nie wiem, co za przyjemnością może być stworzenie statystyk, nazwy i dwóch zdań historii :P najważniejsze jest zrobić coś porządnego - animację, znaczy się. sam chętnie bym się czymms zajął, ale pomysłów brak. chyba czas wrócić do pracy w Grove Teamie, bo mnie wzywają ;) |
avatar |
Tak na boku: teraz nie jest modne tworzenie nowej pojedynczej jednostki. Teraz jest modne wymyślanie od razu całych miast :) . |
Alamar |
Na szczęście ten temat nazywa się "Nasze Własne Jednostki WoG" a nie "Nowe Miasto WoG". :) |
DEW |
Czy są gdzieś w dziale download jednostki, które zostały ukończone, czy wszystkie prezentowane to tylko kilka klatek i żadnej postaci do końca? |
Trang Oul |
Niestety, jedyne jednostki, jakie są w dziale download, to inaczej przekolorowane jednostki 8. poziomu. |
Quba Drake |
Czyli jakbym skończył mojego kosyniera to mogę sobie go dać do gry. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 21 - 22 - 23 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel