Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 21 - 22 - 23 ... 162 - 163 - 164

vinius PW
27 grudnia 2006, 11:34
Nie wygląda źle, nawet miły :)

MCaleb PW
27 grudnia 2006, 14:20
No dobrze, ale ja bym nie chciał takiego miecza brać do ręki. Czemu? Bo podczas walki nim można stracić palce - brak jelca.
Płaszcz jest ciekawym dodatkiem, ale chciałbym go zobaczyć w animacji.

tymolord PW
27 grudnia 2006, 14:27
Tutaj mam Serafina z niewielką poprawką. Niebęde więcej robił serafinów bo zaczynam zaśmiecać forum.
Nie umiem niestety póki co zrobić animacji, próbowałem ściągnąć jeden program, ale nie
_chciał się włączyć.

Quba Drake PW
27 grudnia 2006, 14:34
Można by mu dodać jeszcze jedna parę skrzydełek:) bardzo fajny wolałbym takiego w WoGu niż jakiegoś przemalowanego archanioła. Tymolordzie masz u mnie plus. Ale ja też nie próżnuje planuje zrobić projekt gryfa bojowego.

tymolord PW
27 grudnia 2006, 15:46
Mam 2 pomysły: krasnolud Gwardzista i Centaur Rycerz (jednostki dodatkowe dla Zamku).

Centaur rycerz jest udoskonalonym centaurem bojowym. Silniejszy od Sylwańskiego centura ale wolniejszy i nie strzela.


Krasnoludzki Gwardzista to krasnolud w zbroi płytowej i kolczudze. A o to Centaur rycerz, a obok krasnolud gwardzista.


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


BObo Barbarian PW
27 grudnia 2006, 18:30
Sztandarowy. Jednostka ta odejmowałaby -1 do morali wroga na daną bitwę. Sztandarowego można by rekrutować w Obozie Najemników. Było krótko.

Quba Drake PW
27 grudnia 2006, 18:58
Centaur rycerz jest bardzo dziwny ten projekt akurat mi się nie podoba zostań przy serafinie i dodaj animację.

Micki PW
27 grudnia 2006, 20:54
Tymolordzie, zamiast robić po jednej klatce nowych jednostek, radziłbym Ci zrobić pozostałe klatki do zrobionych.
Jeśli nie chodzą Ci programy do animacji, to udostępnij je w internecie, a może ktoś je scali (np. ja).
Mnie się Twoje jednostki podobają, tylko mógłbyś zmienić tarczę centaurowi.

BObo Barbarian PW
28 grudnia 2006, 10:05
Złoty Jeździec z Bastionu. Mam gotowy fotomontaż, ale nie wiem jak go zamieścić. mniejsza z tym. Oto charakterystyka:
Atak: 28
Obrona: 27
Szybkość: 14
Punkty Życia: 200
Obrażenia: 50
Przyrost: 2

Trang OulTrang OulAkurat parę liczb nie jest nam do niczego potrzebne. Potrzebne są grafiki.

Quba Drake PW
28 grudnia 2006, 13:18
Zgodzę się z Trangiem nie potrzebujemy kilku cyferek prześledz wszystkie posty w temacie.Przy mojich nie znajdziesz nic o statystykach no chyba że nabijałem się z mojego Kosyniera.
Umie ktoś wydobyć z Heroesów wszystkie klatki animcaji łucznika z zamku, Trang przepraszam że kolejny raz to pisze ale ja nie umiem tego zrobic coprawda robiłem jak kazałeś ale nic z tego...nie da się.

Vatras PW
28 grudnia 2006, 14:43
Prosze bardzo: łucznik

Quba Drake PW
28 grudnia 2006, 16:35
Vatrasie nigdy ci tego nie zapomnę naprawdę.Masz u mnie wielkiego plusa.

tymolord PW
28 grudnia 2006, 17:22
Mam pytanie, mianowicie: mówicie żeby nieprzysyłać jednej klatki danego stwora, ale całą animację. Ale niektórzy nie_chcą, nie_umieją albo nie_mają programów do tworzenia animacji, poza tym robienie takiej animacji jest długie i męczące. Nie można zrobić po prostu klatek:
-w pozycji normalnej
-w czasie ataku
-w czasie obrony
-i w czasie umierania lub martwe ciało stworzenia

Acid Dragon PW
28 grudnia 2006, 19:10
To zależy jak na to patrzeć.

Pod względem jakiejkolwiek użyteczności potrzebna jest cała animacja. Jakiekolwiek pojedyncze klatki, choćby i były bardzo ładne, i było ich kilka są absolutnie BEZużyteczne i o ile ktoś z uzdolnieniami graficznymi tu nie zajrzy, nie podejrzy takiego pomysłu i sam nie zacznie go realizować (a takie przypadki chyba w skali światowej możnaby policzyć na palcach jednej ręki), to takie tworzenie pojedynczych obrazków sensu praktycznego nie ma.

Aczkolwiek - Jeśli ktoś ma nieodpartą potrzebę tworzenia artów na temat jednostek w H3 i nie dba o ich praktyczne zastosowanie, jeśli to ma być po prostu taka 'sztuka dla sztuki', albo raczej: 'sztuka dla WoGa', którą w dodatku można pokazać publice, która może się podobać, a więc - która może służyć rozrywce, jak i rozwojowi twórczości fanowskiej.... to w sumie: dlaczego nie? Ten temat jest dla Was.

EDIT: Aczkolwiek jak o same suche statystyki ma chodzić to naprawdę lepiej dać sobie spokój - kilka cyferek do kategorii "twórczości fanowskiej" ma się chyba kompletnie nijak.

vinius PW
28 grudnia 2006, 19:20
Nie wiem, co za przyjemnością może być stworzenie statystyk, nazwy i dwóch zdań historii :P
najważniejsze jest zrobić coś porządnego - animację, znaczy się. sam chętnie bym się czymms zajął, ale pomysłów brak. chyba czas wrócić do pracy w Grove Teamie, bo mnie wzywają ;)

avatar PW
29 grudnia 2006, 08:26
Tak na boku: teraz nie jest modne tworzenie nowej pojedynczej jednostki. Teraz jest modne wymyślanie od razu całych miast :) .

Alamar PW
29 grudnia 2006, 09:14
Na szczęście ten temat nazywa się "Nasze Własne Jednostki WoG" a nie "Nowe Miasto WoG". :)

DEW PW
29 grudnia 2006, 09:49
Czy są gdzieś w dziale download jednostki, które zostały ukończone, czy wszystkie prezentowane to tylko kilka klatek i żadnej postaci do końca?

Trang Oul PW
29 grudnia 2006, 13:08
Niestety, jedyne jednostki, jakie są w dziale download, to inaczej przekolorowane jednostki 8. poziomu.

Quba Drake PW
29 grudnia 2006, 16:11
Czyli jakbym skończył mojego kosyniera to mogę sobie go dać do gry.
strona: 1 - 2 - 3 ... 21 - 22 - 23 ... 162 - 163 - 164
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel