Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 139 - 140 - 141 ... 162 - 163 - 164 | |
Fandor |
Cieszę się, że coraz lepiej idą Ci animacje, nie mogę się doczekać, aż zaanimujesz wszystkie swoje modele. :) |
Warmonger |
Cytat: Chyba nie zrozumiałeś. Podczas animacji hit on stoi na jednej nodze.
Ale koncept jest taki, aby właśnie stał na 4 łapkach, i nie jak kaczucha. :P |
Kuririn |
A zerknij Warmongerze do oryginalnych smoków :] |
Warmonger |
Oryginalne smoki nie stoją na czterech łapach, tak więc nie wiem, do czego zmierzasz. Jedno powtórzę: słonie nie podskakują na jednej nodze. |
Kuririn |
Warmonger: O to właśnie.
Podczas animacji hit on stoi na jednej nodze |
J. M. Sower |
Po całej sekwencji animacji move wklej jeszcze raz ustawienie jej z pierwszej klatki (jeśli w tym miejscu masz klatki kończące ruch, to tymczasowo przekopiuj je gdzieś dalej, albo usuń i wykonaj je później całkiem od nowa). Pozwoli ci to poprawić animację tak, aby nie było takich przeskoków. Oczywiście, gdy skończysz możesz zastąpić dodaną klatkę sekwencją kończącą ruch. |
Kuririn |
Sower: Tak wiem. :)Po całej sekwencji animacji move wklej jeszcze raz ustawienie jej z pierwszej klatki (jeśli w tym miejscu masz klatki kończące ruch, to tymczasowo przekopiuj je gdzieś dalej, albo usuń i wykonaj je później całkiem od nowa). Pozwoli ci to poprawić animację tak, aby nie było takich przeskoków. Oczywiście, gdy skończysz możesz zastąpić dodaną klatkę sekwencją kończącą ruch. Naszła mnie ochota, ^^ aby odświeżyć Drakolicza z WoGa... Ktoś coś zapoda, małą inspiracje? |
Erui |
Drakolicz jeszcze ujdzie. Zrób coś lepiej z Diamentowym i Krwawym Smokiem. |
Kuririn |
To nie ten temat :P |
Warmonger |
Temat nosi nazwę "nasze własne jednostki WoG", więc jak najbardziej ten :P Może powinieneś założyć własny temat pod nazwą "radosna twórczość Kuririna" czy cuś? |
Kuririn |
Wyżej wymienione smoki będą w Nowych ulepszeniach. Więc nie ten. :P |
Mistrz |
Hmmm Drakolicz to dobry pomysł na drugi upgrade! Krwawy Smok to naprawdę głupiutka nazwa na ulepszenie widmowego. |
Kuririn |
Zabawa/nauka/efekty... Atak Straight: |
Hayven |
Wybacz, Kuririnie, to wygląda brzydko :( W H4 atak chyba przypominał taki pióropusz płomieni, a ten tutaj wygląda, jakby kaszlał ognistymi pociskami :o |
Kuririn |
No niestety, uczę się dopiero cząsteczek w blenderze, i efektami dziele się w grocie. :) |
Zachari |
Hayven: a ten tutaj wygląda, jakby kaszlał ognistymi pociskami :o No to wygląda na to że udało nam się znaleźć alternatywę dla 7 poziomu forge :D |
Kuririn |
|
Warmonger |
Już lepiej, przy czym płomień powinien unosić się do góry. |
Drwal |
Trochę chyba za sztywny ten płomień, a i kolor jakby się smoczkowi paliwo kończyło. :) |
J. M. Sower |
Tworząc go, korzystasz z Quick Smoke? Wygląda to jak "zamrożony" płomień, który się przemieszcza. Poszukaj w internecie filmików o Quick Smoke i przyjrzyj się jak ja zrobiłem zionięcie u Megasmoka. Sprawiłem tam, że Quick Smoke(w tym przypadku tylko Fire ;P), jest generowany z cząstek, które są niewidoczne i są generowane z niewielkiego, również niewidocznego obiektu w jamie ustnej smoka. Sam Quick Smoke jest podatny na działanie wiatru (Add>Force Field>Wind), który przyczepiony do głowy stwora sprawia, iż płomienie są dodatkowo wypychane w kierunku zionięcia. Niestety na razie nie mogę ci bardziej przy nim pomóc, ale po tym weekendzie rozpoczynają mi się ferie, zatem powinienem mieć wtedy więcej czasu. Proponuję ci na chwilę odstąpić od samych jednostek i na luzie poeksperymentować z Quick Smoke w celu dobrego poznania. ;) Przyda ci się to w przyszłości. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 139 - 140 - 141 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel