Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 139 - 140 - 141 ... 162 - 163 - 164

Fandor PW
23 stycznia 2017, 14:59
Cieszę się, że coraz lepiej idą Ci animacje, nie mogę się doczekać, aż zaanimujesz wszystkie swoje modele. :)

Warmonger PW
23 stycznia 2017, 16:18
Cytat:
Ale koncept jest taki, aby właśnie stał na 4 łapkach, i nie jak kaczucha. :P
Chyba nie zrozumiałeś. Podczas animacji hit on stoi na jednej nodze.

Kuririn PW
23 stycznia 2017, 16:33
A zerknij Warmongerze do oryginalnych smoków :]

Warmonger PW
23 stycznia 2017, 17:29
Oryginalne smoki nie stoją na czterech łapach, tak więc nie wiem, do czego zmierzasz.

Jedno powtórzę: słonie nie podskakują na jednej nodze.

Kuririn PW
23 stycznia 2017, 20:39
Warmonger:
Podczas animacji hit on stoi na jednej nodze
O to właśnie.

J. M. Sower PW
24 stycznia 2017, 07:45
Po całej sekwencji animacji move wklej jeszcze raz ustawienie jej z pierwszej klatki (jeśli w tym miejscu masz klatki kończące ruch, to tymczasowo przekopiuj je gdzieś dalej, albo usuń i wykonaj je później całkiem od nowa). Pozwoli ci to poprawić animację tak, aby nie było takich przeskoków. Oczywiście, gdy skończysz możesz zastąpić dodaną klatkę sekwencją kończącą ruch.

Kuririn PW
25 stycznia 2017, 11:49
Sower:
Po całej sekwencji animacji move wklej jeszcze raz ustawienie jej z pierwszej klatki (jeśli w tym miejscu masz klatki kończące ruch, to tymczasowo przekopiuj je gdzieś dalej, albo usuń i wykonaj je później całkiem od nowa). Pozwoli ci to poprawić animację tak, aby nie było takich przeskoków. Oczywiście, gdy skończysz możesz zastąpić dodaną klatkę sekwencją kończącą ruch.
Tak wiem. :)

Naszła mnie ochota, ^^ aby odświeżyć Drakolicza z WoGa... Ktoś coś zapoda, małą inspiracje?

Erui PW
25 stycznia 2017, 13:24
Drakolicz jeszcze ujdzie. Zrób coś lepiej z Diamentowym i Krwawym Smokiem.

Kuririn PW
25 stycznia 2017, 13:40
To nie ten temat :P

Warmonger PW
25 stycznia 2017, 15:16
Temat nosi nazwę "nasze własne jednostki WoG", więc jak najbardziej ten :P Może powinieneś założyć własny temat pod nazwą "radosna twórczość Kuririna" czy cuś?

Kuririn PW
25 stycznia 2017, 15:41
Wyżej wymienione smoki będą w Nowych ulepszeniach. Więc nie ten. :P

Mistrz PW
25 stycznia 2017, 15:52
Hmmm Drakolicz to dobry pomysł na drugi upgrade! Krwawy Smok to naprawdę głupiutka nazwa na ulepszenie widmowego.

Kuririn PW
26 stycznia 2017, 09:24
Zabawa/nauka/efekty...

Atak Straight:

Hayven PW
26 stycznia 2017, 10:41
Wybacz, Kuririnie, to wygląda brzydko :(

W H4 atak chyba przypominał taki pióropusz płomieni, a ten tutaj wygląda, jakby kaszlał ognistymi pociskami :o

Kuririn PW
26 stycznia 2017, 10:51
No niestety, uczę się dopiero cząsteczek w blenderze, i efektami dziele się w grocie. :)

Zachari PW
26 stycznia 2017, 12:18
Hayven:
a ten tutaj wygląda, jakby kaszlał ognistymi pociskami :o

No to wygląda na to że udało nam się znaleźć alternatywę dla 7 poziomu forge :D

Kuririn PW
26 stycznia 2017, 15:27

Warmonger PW
26 stycznia 2017, 15:29
Już lepiej, przy czym płomień powinien unosić się do góry.


Drwal PW
26 stycznia 2017, 15:48
Trochę chyba za sztywny ten płomień, a i kolor jakby się smoczkowi paliwo kończyło. :)

J. M. Sower PW
26 stycznia 2017, 16:48
Tworząc go, korzystasz z Quick Smoke? Wygląda to jak "zamrożony" płomień, który się przemieszcza. Poszukaj w internecie filmików o Quick Smoke i przyjrzyj się jak ja zrobiłem zionięcie u Megasmoka. Sprawiłem tam, że Quick Smoke(w tym przypadku tylko Fire ;P), jest generowany z cząstek, które są niewidoczne i są generowane z niewielkiego, również niewidocznego obiektu w jamie ustnej smoka. Sam Quick Smoke jest podatny na działanie wiatru (Add>Force Field>Wind), który przyczepiony do głowy stwora sprawia, iż płomienie są dodatkowo wypychane w kierunku zionięcia. Niestety na razie nie mogę ci bardziej przy nim pomóc, ale po tym weekendzie rozpoczynają mi się ferie, zatem powinienem mieć wtedy więcej czasu.

Proponuję ci na chwilę odstąpić od samych jednostek i na luzie poeksperymentować z Quick Smoke w celu dobrego poznania. ;) Przyda ci się to w przyszłości.
strona: 1 - 2 - 3 ... 139 - 140 - 141 ... 162 - 163 - 164
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel