Witaj Nieznajomy!
|
temat: [mod] Alternative Creatures mod komnata: Komnata Cieni (Heroes VII) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 ... 27 - 28 - 29 | |
Acid Dragon |
Nowe portrety Ifrytów wykonane przez Darkema: |
Godzilla B |
Moim zdaniem stare były lepsze, ale i tak wygląda to dobrze. Zauważyłem, że kappa nie ma gaci. |
Acid Dragon |
Uzyłem modelu dvoytka, acz zatrzymałem poprzednie tekstury i materiały. Efekt jest następujący: |
Godzilla B |
Wygląda to znacznie lepiej. Edit:nie chcę być czepialsi,ale ulepszoa kappa nie ma wody w głowie a kolce lewitują jej nad głową. Chociaż rozumiem,to mod,a nie jakiś profesjonalny dodatek. |
Kammer |
Acid robi doprawdy fenomenalną robotę. Nic, tylko bić brawo. Anyway - czy komuś się do czegoś przydał mój model jednorożca? Jeżeli zaistniałaby potrzeba - mogę w sumie wyciągnąć dowolny model z H5 (i z H6 też, chyba). Coś ktoś potrzebuje? |
Acid Dragon |
Kappa Shoya w nieco lepszym oświetleniu: (Faktycznie woda z głowy trochę wyparowała w stosunku do wcześniejszej wersji) @Kammer - jeszcze nie eksperymentowałem z jednorożcem. |
Godzilla B |
o już lepiej. |
Nicolai |
Funfact: Według podań jeśli Kappie wylać wodę z czoła (?) to ona umiera ;) |
pawllo |
Jestem pod wrażeniem :D Wielkie brawa za wytrwałość w modowaniu, bo za łatwe to raczej nie jest ;) Czy istnieje szansa, że w H7 pojawi się Mantykora? Chociażby przeniesiona z H6? :) |
Acid Dragon |
Na razie jeszcze nie wiemy (a przynajmniej ja nie wiem) jak przenieść animacje z H6, ale sądzę, że owszem, mantykory mogą kiedyś powrócić do gry. |
Godzilla B |
@Acid Dragon ile zajeło ci tworzenie moda? |
Nicolai |
Jakby co to też nadal tego nie wiem, ale nawet jeśli to i tak jest już z górki, bo mamy teksturę, model i szkielet. |
Acid Dragon |
Będę mógł to powiedzieć jak skończymy ;). Jednak wersja 1.0 (bez nowych jednostek) powstawała około tygodnia. Może trochę dłużej. |
Matheo |
Przecieram oczy ze zdumienia. Kto by pomyślał, że dostaniemy takie narzędzia od samych twórców gry. Mam nadzieję, że twory z H5 też da się zaimplementować. |
Acid Dragon |
@Kammer - Przejrzałem właśnie pliki jednorożca. Nie mam jednak zielonego pojęcia co to są pliki .gr2. Animacje w H7 są w formacie .fbx. Oprócz tego plik mesha nie ma rozszerzenia i nie wiem w jakim może być formacie. Być może ktoś mądrzejszy ode mnie to rozpracuje. (link do paczki Kammera z jednorożcem) |
Kammer |
Szczerze? Sam nie wiem, JAK tego użyć. Anyway - plik mesh jest otwierany za pomocą Archangela (dzięki, Nikoś). Trzeba przy okazji podać teksturę. Potem... trzeba kliknąć na Tools->Load GR2 Skeleton i to dodaje szkielet, ponoć nawet z animacją. Problem w tym, że nie mam pojęcia, jak uczynić z tego cokolwiek przydatnego. Aczkolwiek mogę potwierdzić, że to SĄ animacje, pliki gry wyraźnie na to wskazują. |
Andruids |
Nicolai: Z tego co czytałem, jeśli Kappie wyleje się woda z głowy, to nie może się ruszać na lądzie. Dlatego też łatwo można wykiwać poczwarę, kłaniając się jej przy spotkaniu w tradycyjny, japoński sposób (co stwór zwykle odwzajemnia i... UPS! Wylewa sobie wodę z czachy). Fakt, pozostawionego tak nieszczęśnika czeka zapewne marny koniec, ale jeśli uzupełni się gagatkowi wodę w łepetynie, to będzie nam dozgonnie wdzięczny i będzie na nasze usługi.
Funfact: Według podań jeśli Kappie wylać wodę z czoła (?) to ona umiera ;) |
J. M. Sower |
Zaraz zaraz. Jak to w końcu z tymi modelami. Wypakowaliście model Kappy z H6 i H7, połączyliście je w 3DsMaxie, zaimportowaliście do gry, po czym animacje działają poprawnie? W takim razie można przypisać dowolny nowy model do starych kości. Wystarczy aby miał podobne ułożenie i rozmiar do oryginalnie przypisanego modelu. Zatem nie powinno być problemów z przypisaniem modelu nieulepszonego niszczyciela z H6 do kości ulepszenia z H7. Wystarczy najpierw zadbać o odpowiednie ustawienie samego modelu. Jeśli problemem jest dla was samo przekształcenie mesha z Szóstki to ja mogę spróbować pomóc. No chyba, że ja coś źle zrozumiałem i sprawa jest bardziej skomplikowana. |
Nicolai |
No z tego co ja rozumiem to tak dokładnie robią na chwilę obecną. |
dvoytek |
Portety ifrytów od Darkema są świetne, dobrze że na ulepszenie nie zostaje czerwony Solmyr :D Wyglądają lepiej niż oryginalny z gry, ale tu uwaga z mojej strony. Podstawa ifryta nie ma warkocza, więc na portrecie też go nie powinno być. Przez to oryginalna wersja z H7 bardziej pasuje. Ifryt Sułtan za to idealny. @J. M. Sower Sam byłem zdziwiony, że nie musiałem nic ruszać z przypisaniem kości do nowych wierzchołków i zadziałało wszystko z automatu. Ale pamiętam, że jak kiedyś próbowałem dawać elementy modeli z szóstki, to wierzchołki się już tak ładnie nie zachowały :P Sprawdzę czy się da tak samo zrobić jak z kappą. Edit: Jak się przypatrzyłem, to widzę na screenach cień pod palcami Kappy, więc jeszcze muszę go dać lekko na dół :P Spójrzcie na tylne łapy. |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 ... 27 - 28 - 29 |
temat: [mod] Alternative Creatures mod | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel