Witaj Nieznajomy!
|
temat: Heroes 7 komnata: Komnata Cieni (Heroes VII) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 21 - 22 - 23 ... 105 - 106 - 107 | |
Dofcio |
Iwan nie jest bez wad. Prawdopodobnie właśnie słabość do kobiet może być wadą. Możliwe też że kobiety będą wpływać na jego decyzje |
Alamar |
Raaany... kolejny nudny artykuł i do tego sama imperialna propaganda. Już nie wspominając o tym, że tak naprawdę w ogóle nie było nam to potrzebne do szczęścia. Czy naprawdę tak trudno przedstawić bohatera w pozytywnym świetle, ale bez robienia z niego "świętego"? Autor tej biografii (tym razem to Kurt McClung) chyba minął się z powołaniem - powinien pisać podręczniki Gwardzistów dla Imperium Ludzkości w 41 wieku. :P |
Alamar |
W ramach przypomnienia: Dzisiaj o 18:00 czat z twórcami Heroes 7 na kanale twitcha Ubisoftu. Nie spodziewajcie się zbyt wielu nowych informacji, ale może kilka wyjaśnień się pojawi. |
flapdzak |
Oglądam dopiero stream od 5 min. Wcześniej było pokazane coś nowego? |
Arial |
Potwierdzone informacje: - nie będzie bossów! - budynki będzie można niszczyć i dostawać trochę surowców w zamian [tylko jeden na turę] - nie będzie systemu krwi/łez - nie będzie systemu dynastycznych broni - magowie na dywanach zajmują 4 pola : O - na pewno zobaczymy minotaura (jeśli Loch wygra), sukkuba (jeśli wygra inferno - będzie można niszczyć/odbudowywać mosty - nie będzie modeli miast 3D - są za drogie :I - ogniste jaszczurki są odporne na ogień - będziemy głosowali na lineup Lochu/Inferna! |
Alamar |
Cytat: ...rodem z H6, a nie że w ogóle- nie będzie bossów! Cytat: ...jeśli będzie miało się odpowiednia umiejetnosć- budynki będzie można niszczyć i dostawać trochę surowców w zamian Cytat: trąbiono o tym od zapowiedzi gry- nie będzie systemu krwi/łez Cytat: j.w. ale będzie coś w zamian (chyba jak w MMX, ale nie słuchałem uważnie)- nie będzie systemu dynastycznych broni Cytat: ...co było widać na screenshotach z dema na Gamescomie :P- magowie na dywanach zajmują 4 pola : O Cytat: trąbiono o tym od dawna :P- będzie można niszczyć/odbudowywać mosty Cytat: j.w.- nie będzie modeli miast 3D - są za drogie :I Cytat: nikt by nie zgadł, że duchy ognia z ognia nic sobie nie robią. :P- ogniste jaszczurki są odporne na ogień Cytat: wiadomo od jakiegoś czasu, jednak nowa informacja to to, że będą dwa głosowania: na trzy line-upy i potem wybór spośród dwóch zwycięskich
- będziemy głosowali na lineup Lochu/Inferna! |
Nemomon |
Czyli ciekawości nie powiedzieli, czego można było się spodziewać, ale dobre info jest takie, iż jest cień szansy, iż równowaga Elfów wygra. Zgadza się? |
Alamar |
Jeśli będzie u Mrocznych Elfów, to może tak. :P Armia Leśnych Elfów jest już ustalona (na 99,9%). |
Dofcio |
Mam nadzieje że nie będzie podziału na ofensywne, defensywne i zbalansowane. Nie wyobrażam sobie defensywnego Lochu (przynajmniej w Ashanie) |
Alamar |
A hydry to co? Oplątujące mantykory oraz zamieniające w kamień meduzy też można na upartego dodać. I tak, meduzy to teraz nagi z Sanktuarium, ale Marzhin wspomniał, że jakieś mogą żyć pod ziemią (skoro żyją na pustyni...). |
Zehir-12 |
@Dofcio I oto chodzi! Trąbię o tym od dawna, żeby nie robili wybierania między ofensywną/zrównoważoną/defensywną opcją, tylko żeby głosowano na jednostki, zaś sam charakter rasy powinien wybrać UbiSoft.:P Ale po co, skoro można zrobić leśne elfy z fajnym stylem gry i kiepską armią. :/ A propos tych ekranów 3D, to niech ich już nawet nie będzie, byle by te obecne upiększyli, bo najlepsze póki co to nie są. :P |
Nicolai |
Arial: A szkoda, wolałbym mieć jak najwięcej urozmaiceń. Wprawdzie większość bossów była powiększoną wersją Czempionów, ale jakoś mi to nie przeszkadzało*.- nie będzie bossów! Arial: Widzę odwzorowali WoGowe burzenie miast (z pominięciem konwersji), w sumie nawet ciekawy pomysł. Tylko będzie można wszystkie budynki burzyć czy tylko te "wybieralne"? Druga opcja wydaje się oczywista, ale pierwsza byłaby ciekawa strategicznie. Moglibyśmy zrobić przeciwnikowi psikusa i zburzyć obiekty w zamku, który wiemy, że nie jesteśmy w stanie wybronić.- budynki będzie można niszczyć i dostawać trochę surowców w zamian [tylko jeden na turę] Arial: Szkoda, bo ścieżki rozwoju Bohatera były ciekawą nowinką. Tak, wiem, że coś takiego było w H4, ale tutaj mówimy o innym systemie ;)- nie będzie systemu krwi/łez Arial: Ulepszanie artefaktów był ciekawym konceptem, jak zresztą wszystko co zgapili z KB:L, ale realizacja była taka, że tęsknić za nią nie będę ;)- nie będzie systemu dynastycznych broni Arial: I będą Elitą, czyli z tego wynika, że Golemy będą Trzonem. Trochę szkoda, bo w tej części wyglądają tak elitarnie ;)- magowie na dywanach zajmują 4 pola : O Arial: Witaj Minotaurze :P- na pewno zobaczymy minotaura (jeśli Loch wygra), sukkuba (jeśli wygra inferno) Arial: Oraz osuszać zbiorniki wodne. Trochę śmieszne, że chwalą się oskryptowaniem kampanii.- będzie można niszczyć/odbudowywać mosty Arial: Jak HoMM było w 2D to ekrany miast były renderami 3D, jak HoMM jest w 3D to ekrany miast są rysunkami w 2D.- nie będzie modeli miast 3D - są za drogie :I Arial: W ogóle to niby mają być Duchy Ognia co jest według mnie bez sensu, bo średnio pasują do Akademii.- ogniste jaszczurki są odporne na ogień Arial: W dwóch turach ;) - będziemy głosowali na lineup Lochu/Inferna! *Tak, są rzeczy na tym świecie, które mi nie przeszkadzają :D |
flapdzak |
Ostatni tydzień głosowania! Na stronie pojawił się post o ostatnim tygodniu z takim foto: Jako zamek, wygląd by mi pasował. |
Zehir-12 |
No tak, a po co dawać obrazek inferna, by ludzie zmienili zdanie, jak można walnąć zamek lochu. A wgl już mnie wkurza to Ubi, chyba przestanę wchodzić na tą oficjalna stronę. Większość tych niusów to takie zapychacze, żeby nie musieli podawać więcej informacji z gry, a wątpię żeby byli na takim etapie by nie mogli powiedzieć nic nowego o grze bo nic nowego nie zrobili :/ Po prostu lubią nas zanudzać screenami, historyjkami i innymi rzeczami. Owszem to też jest ważne, ale bez przesady. Wszyscy już znamy jednostki akademii, ale update jej strony nie zrobią, bo po co :/ NUUUUUUDA! |
Alamar |
@Flapdzak Grafika z H6. |
flapdzak |
@Alamar Wiem. Przecież to chyba było nawet w "intro" H6 Cienie Mroku - misja Raelaga. Chodziło mi o to, że dali to do newsa H7. Wątpię, żeby im się chciało robić tę wersję Lochu na darmo. Może tak będzie wyglądał zamek w nadchodzącej części? @Zehir-12 Dali Loch prawdopodobnie dlatego, że wygrywa. Możliwe, że gdyby wygrywało Inferno to byłby pokazany zamek demonów. Albo po prostu kibicują mrocznym elfom :) . |
Zehir-12 |
YAY. Ubi drugi raz z rzędu zaczyna tydzień newsów od wtorku i po raz kolejny rehabilituje się za to... Uwaga! Historyjką! Co się z nimi raptem stało, że nawet żadnych szkiców jednostek w międzyczasie nie pokażą, tylko tłuką te historyjki. Jutro mamy ostatni dzień głosowania, więc jutrzejszy post to zapewne będzie "Ostatni dzień by głosować, ble ble ble" Kiedyś fajnie robili, że było trochę historii, a trochę nowości z gry, a teraz same opowiastki. Chyba przestanę śledzić tę oficjalną stronę, bo ostatnio mnie przynudza. Poczekam, aż na Kwasowej Grocie pojawią się jakieś nowinki z gry. :P |
łowca |
@up A za co chcesz te szkice pokarać? |
Alamar |
Kilka ciekawostek o kontroli mapy w Heroes 7. 1. Punkty kontrolne Punkty kontrolne, jak choćby mosty czy teleporty będzie można burzyć, by odizolować się od wroga. Każdy z takich punktów może być odbudowany, choć cena będzie wygórowana. 2. Forty i strefy kontroli. Strefy kontroli przypisane są do miast i fortów. Wszelkie kopalnie w takiej strefie podlegają danemu obiektowi. Forty można ulepszać, dzięki czemu będą posiadać garnizon oraz wieże obronne, co ochroni je przed zdobyciem przez bohaterów-zwiadowców. Fortów nie można podbić i przemienić, można je jedynie zniszczyć. Potem będzie można fort albo odbudować, albo zajmować kopalnie pojedynczo. 3. Karawany Podobnie jak w Heroes 5, będzie można wysyłać karawany z wojskami z siedlisk zewnętrznych do miast i pojawią się na mapie przygód. Będzie można je przechwycić, by dołączyć wojska do swojej armii lub zniszczyć wrogie posiłki. |
Pointer |
@up A już się chciałem dopominać czemu nie nowego newsa na głównej o tym ;) domyślam się, że dlatego, żeby do 2 XI na wierzchu był Kwasowy Turniej. A co do głosowania, to chyba już nie ma złudzeń. Na nieco ponad 4 h do końca Lochy triumfują 56:44. A więc nareszcie Heroes bez demonów :) |
strona: 1 - 2 - 3 ... 21 - 22 - 23 ... 105 - 106 - 107 |
temat: Heroes 7 | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel