Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: Heroes 7
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)
strona: 1 - 2 - 3 ... 21 - 22 - 23 ... 105 - 106 - 107

Dofcio PW
15 października 2014, 21:43
Iwan nie jest bez wad. Prawdopodobnie właśnie słabość do kobiet może być wadą. Możliwe też że kobiety będą wpływać na jego decyzje

Alamar PW
15 października 2014, 22:18
Raaany... kolejny nudny artykuł i do tego sama imperialna propaganda. Już nie wspominając o tym, że tak naprawdę w ogóle nie było nam to potrzebne do szczęścia.

Czy naprawdę tak trudno przedstawić bohatera w pozytywnym świetle, ale bez robienia z niego "świętego"?
Autor tej biografii (tym razem to Kurt McClung) chyba minął się z powołaniem - powinien pisać podręczniki Gwardzistów dla Imperium Ludzkości w 41 wieku. :P

Alamar PW
16 października 2014, 13:20
W ramach przypomnienia: Dzisiaj o 18:00 czat z twórcami Heroes 7 na kanale twitcha Ubisoftu.


Nie spodziewajcie się zbyt wielu nowych informacji, ale może kilka wyjaśnień się pojawi.

flapdzak PW
16 października 2014, 19:22
Oglądam dopiero stream od 5 min.
Wcześniej było pokazane coś nowego?

Arial PW
16 października 2014, 19:33
Potwierdzone informacje:
- nie będzie bossów!
- budynki będzie można niszczyć i dostawać trochę surowców w zamian [tylko jeden na turę]
- nie będzie systemu krwi/łez
- nie będzie systemu dynastycznych broni
- magowie na dywanach zajmują 4 pola : O
- na pewno zobaczymy minotaura (jeśli Loch wygra), sukkuba (jeśli wygra inferno
- będzie można niszczyć/odbudowywać mosty
- nie będzie modeli miast 3D - są za drogie :I
- ogniste jaszczurki są odporne na ogień
- będziemy głosowali na lineup Lochu/Inferna!

Alamar PW
16 października 2014, 19:45
Cytat:
- nie będzie bossów!
...rodem z H6, a nie że w ogóle
Cytat:
- budynki będzie można niszczyć i dostawać trochę surowców w zamian
...jeśli będzie miało się odpowiednia umiejetnosć
Cytat:
- nie będzie systemu krwi/łez
trąbiono o tym od zapowiedzi gry
Cytat:
- nie będzie systemu dynastycznych broni
j.w. ale będzie coś w zamian (chyba jak w MMX, ale nie słuchałem uważnie)
Cytat:
- magowie na dywanach zajmują 4 pola : O
...co było widać na screenshotach z dema na Gamescomie :P
Cytat:
- będzie można niszczyć/odbudowywać mosty
trąbiono o tym od dawna :P
Cytat:
- nie będzie modeli miast 3D - są za drogie :I
j.w.
Cytat:
- ogniste jaszczurki są odporne na ogień
nikt by nie zgadł, że duchy ognia z ognia nic sobie nie robią. :P
Cytat:
- będziemy głosowali na lineup Lochu/Inferna!
wiadomo od jakiegoś czasu, jednak nowa informacja to to, że będą dwa głosowania: na trzy line-upy i potem wybór spośród dwóch zwycięskich

Nemomon PW
16 października 2014, 20:30
Czyli ciekawości nie powiedzieli, czego można było się spodziewać, ale dobre info jest takie, iż jest cień szansy, iż równowaga Elfów wygra. Zgadza się?

Alamar PW
16 października 2014, 20:34
Jeśli będzie u Mrocznych Elfów, to może tak. :P Armia Leśnych Elfów jest już ustalona (na 99,9%).

Dofcio PW
16 października 2014, 21:12
Mam nadzieje że nie będzie podziału na ofensywne, defensywne i zbalansowane. Nie wyobrażam sobie defensywnego Lochu (przynajmniej w Ashanie)

Alamar PW
16 października 2014, 21:14
A hydry to co? Oplątujące mantykory oraz zamieniające w kamień meduzy też można na upartego dodać. I tak, meduzy to teraz nagi z Sanktuarium, ale Marzhin wspomniał, że jakieś mogą żyć pod ziemią (skoro żyją na pustyni...).

Zehir-12 PW
16 października 2014, 21:17
@Dofcio

I oto chodzi! Trąbię o tym od dawna, żeby nie robili wybierania między ofensywną/zrównoważoną/defensywną opcją, tylko żeby głosowano na jednostki, zaś sam charakter rasy powinien wybrać UbiSoft.:P Ale po co, skoro można zrobić leśne elfy z fajnym stylem gry i kiepską armią. :/

A propos tych ekranów 3D, to niech ich już nawet nie będzie, byle by te obecne upiększyli, bo najlepsze póki co to nie są. :P

Nicolai PW
16 października 2014, 22:23
Arial:
- nie będzie bossów!
A szkoda, wolałbym mieć jak najwięcej urozmaiceń. Wprawdzie większość bossów była powiększoną wersją Czempionów, ale jakoś mi to nie przeszkadzało*.
Arial:
- budynki będzie można niszczyć i dostawać trochę surowców w zamian [tylko jeden na turę]
Widzę odwzorowali WoGowe burzenie miast (z pominięciem konwersji), w sumie nawet ciekawy pomysł. Tylko będzie można wszystkie budynki burzyć czy tylko te "wybieralne"? Druga opcja wydaje się oczywista, ale pierwsza byłaby ciekawa strategicznie. Moglibyśmy zrobić przeciwnikowi psikusa i zburzyć obiekty w zamku, który wiemy, że nie jesteśmy w stanie wybronić.
Arial:
- nie będzie systemu krwi/łez
Szkoda, bo ścieżki rozwoju Bohatera były ciekawą nowinką. Tak, wiem, że coś takiego było w H4, ale tutaj mówimy o innym systemie ;)
Arial:
- nie będzie systemu dynastycznych broni
Ulepszanie artefaktów był ciekawym konceptem, jak zresztą wszystko co zgapili z KB:L, ale realizacja była taka, że tęsknić za nią nie będę ;)
Arial:
- magowie na dywanach zajmują 4 pola : O
I będą Elitą, czyli z tego wynika, że Golemy będą Trzonem. Trochę szkoda, bo w tej części wyglądają tak elitarnie ;)
Arial:
- na pewno zobaczymy minotaura (jeśli Loch wygra), sukkuba (jeśli wygra inferno)
Witaj Minotaurze :P
Arial:
- będzie można niszczyć/odbudowywać mosty
Oraz osuszać zbiorniki wodne. Trochę śmieszne, że chwalą się oskryptowaniem kampanii.
Arial:
- nie będzie modeli miast 3D - są za drogie :I
Jak HoMM było w 2D to ekrany miast były renderami 3D, jak HoMM jest w 3D to ekrany miast są rysunkami w 2D.
Arial:
- ogniste jaszczurki są odporne na ogień
W ogóle to niby mają być Duchy Ognia co jest według mnie bez sensu, bo średnio pasują do Akademii.
Arial:
- będziemy głosowali na lineup Lochu/Inferna!
W dwóch turach ;)
*Tak, są rzeczy na tym świecie, które mi nie przeszkadzają :D

flapdzak PW
24 października 2014, 17:03
Ostatni tydzień głosowania!

Na stronie pojawił się post o ostatnim tygodniu z takim foto:



Jako zamek, wygląd by mi pasował.

Zehir-12 PW
24 października 2014, 18:42
No tak, a po co dawać obrazek inferna, by ludzie zmienili zdanie, jak można walnąć zamek lochu. A wgl już mnie wkurza to Ubi, chyba przestanę wchodzić na tą oficjalna stronę. Większość tych niusów to takie zapychacze, żeby nie musieli podawać więcej informacji z gry, a wątpię żeby byli na takim etapie by nie mogli powiedzieć nic nowego o grze bo nic nowego nie zrobili :/ Po prostu lubią nas zanudzać screenami, historyjkami i innymi rzeczami. Owszem to też jest ważne, ale bez przesady. Wszyscy już znamy jednostki akademii, ale update jej strony nie zrobią, bo po co :/ NUUUUUUDA!

Alamar PW
24 października 2014, 19:06
@Flapdzak



Grafika z H6.

flapdzak PW
24 października 2014, 19:15
@Alamar
Wiem. Przecież to chyba było nawet w "intro" H6 Cienie Mroku - misja Raelaga.
Chodziło mi o to, że dali to do newsa H7. Wątpię, żeby im się chciało robić tę wersję Lochu na darmo. Może tak będzie wyglądał zamek w nadchodzącej części?

@Zehir-12
Dali Loch prawdopodobnie dlatego, że wygrywa. Możliwe, że gdyby wygrywało Inferno to byłby pokazany zamek demonów. Albo po prostu kibicują mrocznym elfom :) .

Zehir-12 PW
28 października 2014, 20:25
YAY. Ubi drugi raz z rzędu zaczyna tydzień newsów od wtorku i po raz kolejny rehabilituje się za to... Uwaga! Historyjką!

Co się z nimi raptem stało, że nawet żadnych szkiców jednostek w międzyczasie nie pokażą, tylko tłuką te historyjki. Jutro mamy ostatni dzień głosowania, więc jutrzejszy post to zapewne będzie "Ostatni dzień by głosować, ble ble ble"

Kiedyś fajnie robili, że było trochę historii, a trochę nowości z gry, a teraz same opowiastki. Chyba przestanę śledzić tę oficjalną stronę, bo ostatnio mnie przynudza. Poczekam, aż na Kwasowej Grocie pojawią się jakieś nowinki z gry. :P

łowca PW
28 października 2014, 20:47
@up A za co chcesz te szkice pokarać?

Alamar PW
29 października 2014, 18:46
Kilka ciekawostek o kontroli mapy w Heroes 7.

1. Punkty kontrolne
Punkty kontrolne, jak choćby mosty czy teleporty będzie można burzyć, by odizolować się od wroga. Każdy z takich punktów może być odbudowany, choć cena będzie wygórowana.

2. Forty i strefy kontroli.
Strefy kontroli przypisane są do miast i fortów. Wszelkie kopalnie w takiej strefie podlegają danemu obiektowi.
Forty można ulepszać, dzięki czemu będą posiadać garnizon oraz wieże obronne, co ochroni je przed zdobyciem przez bohaterów-zwiadowców. Fortów nie można podbić i przemienić, można je jedynie zniszczyć. Potem będzie można fort albo odbudować, albo zajmować kopalnie pojedynczo.

3. Karawany
Podobnie jak w Heroes 5, będzie można wysyłać karawany z wojskami z siedlisk zewnętrznych do miast i pojawią się na mapie przygód. Będzie można je przechwycić, by dołączyć wojska do swojej armii lub zniszczyć wrogie posiłki.

Pointer PW
30 października 2014, 19:25
@up

A już się chciałem dopominać czemu nie nowego newsa na głównej o tym ;) domyślam się, że dlatego, żeby do 2 XI na wierzchu był Kwasowy Turniej. A co do głosowania, to chyba już nie ma złudzeń. Na nieco ponad 4 h do końca Lochy triumfują 56:44. A więc nareszcie Heroes bez demonów :)
strona: 1 - 2 - 3 ... 21 - 22 - 23 ... 105 - 106 - 107
temat: Heroes 7

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel