Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT/gdybanie+mod] Polski Projekt Forge komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 96 - 97 - 98 ... 142 - 143 - 144 | |
Kammer |
Damn, nie rozbudziłem się. Mówię o górnym, lewym rogu. |
Tarnoob |
Jest wzorowo. Łączy dobre cechy oryginalnego tła i tego od HotA – czyli szarość, pustkowie, ponurość – z tym od polskiego Forge, czyli trochę urozmaiconym terenem. Tylko trzeba pamiętać, że pod samym pionowym klifem nikt rozsądny niczego nie buduje, chyba że się montuje specjalne siatki, jak to czasami widać przy górskich drogach. Jeżeli pod tą ścianą będzie jakiś budynek, to będzie to wyglądało nielogicznie. |
AmiDaDeer |
|
Tarnoob |
Akurat tu w Twierdzy to jest zrobione dobrze. Zamek jest wyraźnie przed klifem, w oddali, i żadne odłamki mu nie grożą. |
AmiDaDeer |
Wiesz, Forge to jednak jest zaawansowana technologia rodem z sci-fi... :P |
Shin0bi |
Co to ma za znaczenie, toż to zwykłe czepialstwo. Jeśli ktoś serio siedzi i analizuje położenie zamku na ekranie miasta pod kątem ewentualnych spadających na niego kamieni to proponuję takiej osobie iść na spacer i odpocząć trochę od internetu :P |
Nerevar |
Cytat: Powszechnie zaś wiadomo, że rozsądni ludzie stawiają potężne twierdze w sercach bagien i w głębokich jaskiniach (gdzie na pewno nic nie może spaść im na głowy).
Tylko trzeba pamiętać, że pod samym pionowym klifem nikt rozsądny niczego nie buduje |
Matheo |
Bagna jak i jaskinie, to teren trudno dostępny. Nic w tym dziwnego. |
Kammer |
No to jak oni przenieśli te ogromy materiałów w te trudno dostępne tereny? |
Matheo |
Twoje naturalne środowisko nie jest dla Ciebie trudno dostępne, bo jesteś do niego naturalnie przystosowany. Ma być trudno dostępne dla wroga. |
Nerevar |
To, że ty przywykłeś do poruszania się w jakimś terenie nie ułatwia bezpośrednio transportu ton materiałów niezbędnych do budowy. |
Degraf |
Inkowie dawali sobie radę z budownictwem wysokogórskim, na skraju urwisk, a nie znali koła ani zwierząt pociągowych. Podejrzewam, że mieli jednak mniej zaawansowaną technologię niż Kastore i spółka. http://peru-tours.com.au/wp-content/uploads/2013/06/inca-trail.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/88/Ollantaytambo_granaries_Stevage.jpg |
AmiDaDeer |
Construction works in mysterious ways? |
Freodon |
I jak tam projekt? Bo widzę, że dużo macie już zrobione a temat przygasł. |
AmiDaDeer |
Cierpliwości, musimy tylko sobie poradzić z życiem prywatnym. |
GRYFFF |
Matheo, prosiłeś o portrety bohaterów dla frakcji Forge. Zrobiłem jednego, mam nadzieję że pasuje do ogólnej koncepcji. http://chomikuj.pl/nowafrakcjaheroes3/Galeria/forge+-++projekty+wsparcia |
AmiDaDeer |
Biografie bohaterów już mamy, zatem co najwyżej pod nie można byłoby tworzyć portrety. Niemniej talent godny podziwu. |
Warmonger |
Kiedy premiera? Zagrałbym sobie Forge vs Cove na mapie losowej ;) |
Freodon |
Może to nie do końca związane z tematem, ale do Forge nieźle pasowałaby muzyka taka jak tu: https://www.youtube.com/watch?v=zEcDHk0eYAI |
AmiDaDeer |
Muzyka będzie całkiem nowa i - miejmy nadzieję - bardziej zgodna z resztą soundtracku z oryginalnej gry. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 96 - 97 - 98 ... 142 - 143 - 144 |
temat: [VCMI/MDT/gdybanie+mod] Polski Projekt Forge | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel