Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/MDT/gdybanie+mod] Polski Projekt Forge
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 96 - 97 - 98 ... 142 - 143 - 144

Kammer PW
31 sierpnia 2014, 12:31
Damn, nie rozbudziłem się. Mówię o górnym, lewym rogu.

Tarnoob PW
1 września 2014, 21:04
Jest wzorowo. Łączy dobre cechy oryginalnego tła i tego od HotA – czyli szarość, pustkowie, ponurość – z tym od polskiego Forge, czyli trochę urozmaiconym terenem.

Tylko trzeba pamiętać, że pod samym pionowym klifem nikt rozsądny niczego nie buduje, chyba że się montuje specjalne siatki, jak to czasami widać przy górskich drogach. Jeżeli pod tą ścianą będzie jakiś budynek, to będzie to wyglądało nielogicznie.

AmiDaDeer PW
1 września 2014, 21:08

Tarnoob PW
1 września 2014, 21:25
Akurat tu w Twierdzy to jest zrobione dobrze. Zamek jest wyraźnie przed klifem, w oddali, i żadne odłamki mu nie grożą.

AmiDaDeer PW
1 września 2014, 22:37
Wiesz, Forge to jednak jest zaawansowana technologia rodem z sci-fi... :P

Shin0bi PW
1 września 2014, 22:42
Co to ma za znaczenie, toż to zwykłe czepialstwo. Jeśli ktoś serio siedzi i analizuje położenie zamku na ekranie miasta pod kątem ewentualnych spadających na niego kamieni to proponuję takiej osobie iść na spacer i odpocząć trochę od internetu :P

Nerevar PW
1 września 2014, 23:04
Cytat:
Tylko trzeba pamiętać, że pod samym pionowym klifem nikt rozsądny niczego nie buduje
Powszechnie zaś wiadomo, że rozsądni ludzie stawiają potężne twierdze w sercach bagien i w głębokich jaskiniach (gdzie na pewno nic nie może spaść im na głowy).

Matheo PW
1 września 2014, 23:38
Bagna jak i jaskinie, to teren trudno dostępny. Nic w tym dziwnego.

Kammer PW
1 września 2014, 23:47
No to jak oni przenieśli te ogromy materiałów w te trudno dostępne tereny?

Matheo PW
1 września 2014, 23:52
Twoje naturalne środowisko nie jest dla Ciebie trudno dostępne, bo jesteś do niego naturalnie przystosowany. Ma być trudno dostępne dla wroga.

Nerevar PW
2 września 2014, 00:45
To, że ty przywykłeś do poruszania się w jakimś terenie nie ułatwia bezpośrednio transportu ton materiałów niezbędnych do budowy.

Degraf PW
2 września 2014, 07:01
Inkowie dawali sobie radę z budownictwem wysokogórskim, na skraju urwisk, a nie znali koła ani zwierząt pociągowych. Podejrzewam, że mieli jednak mniej zaawansowaną technologię niż Kastore i spółka.

http://peru-tours.com.au/wp-content/uploads/2013/06/inca-trail.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/88/Ollantaytambo_granaries_Stevage.jpg

AmiDaDeer PW
2 września 2014, 09:19
Construction works in mysterious ways?

Freodon PW
20 września 2014, 22:46
I jak tam projekt? Bo widzę, że dużo macie już zrobione a temat przygasł.

AmiDaDeer PW
20 września 2014, 23:55
Cierpliwości, musimy tylko sobie poradzić z życiem prywatnym.

GRYFFF PW
27 września 2014, 01:03
Matheo, prosiłeś o portrety bohaterów dla frakcji Forge. Zrobiłem jednego, mam nadzieję że pasuje do ogólnej koncepcji.

http://chomikuj.pl/nowafrakcjaheroes3/Galeria/forge+-++projekty+wsparcia

AmiDaDeer PW
27 września 2014, 01:08
Biografie bohaterów już mamy, zatem co najwyżej pod nie można byłoby tworzyć portrety. Niemniej talent godny podziwu.

Warmonger PW
27 września 2014, 07:42
Kiedy premiera? Zagrałbym sobie Forge vs Cove na mapie losowej ;)

Freodon PW
15 listopada 2014, 23:49
Może to nie do końca związane z tematem, ale do Forge nieźle pasowałaby muzyka taka jak tu: https://www.youtube.com/watch?v=zEcDHk0eYAI

AmiDaDeer PW
16 listopada 2014, 14:38
Muzyka będzie całkiem nowa i - miejmy nadzieję - bardziej zgodna z resztą soundtracku z oryginalnej gry.
strona: 1 - 2 - 3 ... 96 - 97 - 98 ... 142 - 143 - 144
temat: [VCMI/MDT/gdybanie+mod] Polski Projekt Forge

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel