Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] VCMI komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 60 - 61 - 62 ... 129 - 130 - 131 | |
Warmonger |
Pracujemy nad wersją Windows, może to pomoże: https://www.dropbox.com/s/xbfzdmntfmcfug4/msvcp110.zip Sugestie dotyczące portu Androida należy kierować tu, bo tylko jedna osoba zajmuje się tym systemem. |
Etharil |
Próba uruchomienia VCMI Launchera: to samo, co uprzednio. Próba uruchomienia Klienta VCMI: Uruchomił się, gra ruszyła, po 5s stwierdził, że napotkał poważny problem i zamknął grę (która nadal działała) Innymi słowy nadal nic z tego. |
MinosKing |
To samo co u kolegi wyżej, cokolwiek byśmy nie zrobili zawsze wychodzi na to samo vcmi odmawia współpracy;/ pozostaje nam tylko czekać na dalszy rozwój vcmi np. do wersji 0.96b może coś w niej zmienią. Ale jeśli i dalsze jej rozwoje nic nie dadzą to pozostanie nam czekać do vcmi 0.97 która może w końcu da się odpalić na innych systemach niż Win. Vista,Win. 7, czy lepszych a np. uda się też na starym dobrym XP:x |
Dru |
U mnie gra i launcher uruchomiły się po wgraniu tegoż pliku. Musiałem tylko odinstalować stare mody i wszystko działa. |
Etharil |
Coż, uruchamiałem grę na czystym VCMI, więc konfliktujące mody nie są u mnie źródłem problemu. |
Warmonger |
Dobra, jest jakiś postęp. Proponuję zatem powtórzyć procedurę zaproponowaną przez Zibiego, zaczynając od najnowszych bibliotek zgodnych z własną wersją systemu. |
MinosKing |
Warmongerze mam ten program który został podany przez Zibiego visual c++ 2008 redistributable x86 wersję 9.0.30729.6161 a wgrałem go jeszcze przed tym tematem. A w obecnej sytuacji mojego systemu nie mogę wgrać nowszej niż mam;/ ale dobrze że przynajmniej komuś już odpaliło to vcmi, znaczy to że jeśli się ktoś uprze to da się to uruchomić. Ja zaś zaczekam na nowszą wersję bo nic więcej nie mogę zrobić. |
Gotrekus |
Po zamianie pliku od Warmonger działa:) https://www.dropbox.com/s/xbfzdmntfmcfug4/msvcp110.zip Win 7 64bit.Dzięki:) |
MinosKing |
Nie ma to jak kolejna zadowolona osoba;d no cóż przynajmniej większości z was mod vcmi 0.96 zaczął działać. Ja zaś próbowałem już wszystkiego, no ale jakoś to przeżyję;] |
Kosmateusz |
Mi także pomogło, wielkie dzięki. :) |
Etharil |
Ok, sprawdziłem plik z modami. Okazało się, że miałem tam nieusunięte pliki Głębi oraz TrueTypeFonts z poprzednich wersji. Po usunięciu klient gry ruszył i normalnie się uruchomił, jednak launcher VCMI nadal nie działa. |
Etharil |
Bardzo przepraszam za drugi post pod rząd, ale minęło kilka dni i jestem ciekaw, Warmongerze, czy udało Ci się rozwiązać problem z Windowsem XP. |
zeryss |
Kammer моим друзьям с форума интересно как обстоят дело с вории будет ли он когда то слелан? |
Kammer |
Gdy upłynie 1111000010011001110000000_2 s, przepowiednia wypełni się. :P |
Warmonger |
Losowe mapy Wake of Gods, anyone? |
MinosKing |
Warmonger widzę że generowanie map losowych w vcmi idzie w dobrym kierunku;] |
Arszonto |
Tak z ciekawości: Czy w VCMI istnieje techniczna możliwość utworzenia umiejętności pikowania (jak gryfy w HoMM5) ? Tz. jednostka znika na kilka tur, po czym atakuje uprzednio wybrane pole. |
AmiDaDeer |
Technicznie w VCMI wszystko jest możliwe. |
Morglin |
Hej. Zainstalowałem VCMI 0.95 świeżo po formacie kompa i launcher już mi działa. Informuję, żebyście się nie martwili :P |
Warmonger |
Cytat: Aaa, Hobbit załapał ;)Technicznie w VCMI wszystko jest możliwe. Praktycznie... jak zwykle, nie ma kto się tym zająć. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 60 - 61 - 62 ... 129 - 130 - 131 |
temat: [ważne] VCMI | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel