Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ważne] VCMI
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 60 - 61 - 62 ... 128 - 129 - 130

Warmonger PW
18 lipca 2014, 22:42
Pracujemy nad wersją Windows, może to pomoże:
https://www.dropbox.com/s/xbfzdmntfmcfug4/msvcp110.zip

Sugestie dotyczące portu Androida należy kierować tu, bo tylko jedna osoba zajmuje się tym systemem.

Etharil PW
18 lipca 2014, 23:14
Próba uruchomienia VCMI Launchera: to samo, co uprzednio.
Próba uruchomienia Klienta VCMI: Uruchomił się, gra ruszyła, po 5s stwierdził, że napotkał poważny problem i zamknął grę (która nadal działała)

Innymi słowy nadal nic z tego.

MinosKing PW
18 lipca 2014, 23:22
To samo co u kolegi wyżej, cokolwiek byśmy nie zrobili zawsze wychodzi na to samo vcmi odmawia współpracy;/ pozostaje nam tylko czekać na dalszy rozwój vcmi np. do wersji 0.96b może coś w niej zmienią.

Ale jeśli i dalsze jej rozwoje nic nie dadzą to pozostanie nam czekać do vcmi 0.97 która może w końcu da się odpalić na innych systemach niż Win. Vista,Win. 7, czy lepszych a np. uda się też na starym dobrym XP:x

Dru PW
18 lipca 2014, 23:38
U mnie gra i launcher uruchomiły się po wgraniu tegoż pliku. Musiałem tylko odinstalować stare mody i wszystko działa.

Etharil PW
19 lipca 2014, 00:46
Coż, uruchamiałem grę na czystym VCMI, więc konfliktujące mody nie są u mnie źródłem problemu.

Warmonger PW
19 lipca 2014, 06:48
Dobra, jest jakiś postęp. Proponuję zatem powtórzyć procedurę zaproponowaną przez Zibiego, zaczynając od najnowszych bibliotek zgodnych z własną wersją systemu.

MinosKing PW
19 lipca 2014, 09:47
Warmongerze mam ten program który został podany przez Zibiego visual c++ 2008 redistributable x86 wersję 9.0.30729.6161 a wgrałem go jeszcze przed tym tematem.

A w obecnej sytuacji mojego systemu nie mogę wgrać nowszej niż mam;/ ale dobrze że przynajmniej komuś już odpaliło to vcmi, znaczy to że jeśli się ktoś uprze to da się to uruchomić. Ja zaś zaczekam na nowszą wersję bo nic więcej nie mogę zrobić.

Gotrekus PW
19 lipca 2014, 09:55
Po zamianie pliku od Warmonger działa:)
https://www.dropbox.com/s/xbfzdmntfmcfug4/msvcp110.zip

Win 7 64bit.Dzięki:)


MinosKing PW
19 lipca 2014, 09:58
Nie ma to jak kolejna zadowolona osoba;d no cóż przynajmniej większości z was mod vcmi 0.96 zaczął działać. Ja zaś próbowałem już wszystkiego, no ale jakoś to przeżyję;]

Kosmateusz PW
19 lipca 2014, 22:00
Mi także pomogło, wielkie dzięki. :)

Etharil PW
19 lipca 2014, 22:38
Ok, sprawdziłem plik z modami. Okazało się, że miałem tam nieusunięte pliki Głębi oraz TrueTypeFonts z poprzednich wersji. Po usunięciu klient gry ruszył i normalnie się uruchomił, jednak launcher VCMI nadal nie działa.

Etharil PW
24 lipca 2014, 17:55
Bardzo przepraszam za drugi post pod rząd, ale minęło kilka dni i jestem ciekaw, Warmongerze, czy udało Ci się rozwiązać problem z Windowsem XP.

zeryss PW
25 lipca 2014, 12:49
Kammer моим друзьям с форума интересно как обстоят дело с вории будет ли он когда то слелан?

Kammer PW
25 lipca 2014, 13:39
Gdy upłynie 1111000010011001110000000_2 s, przepowiednia wypełni się. :P

Warmonger PW
26 lipca 2014, 20:31
Losowe mapy Wake of Gods, anyone?




MinosKing PW
26 lipca 2014, 22:49
Warmonger widzę że generowanie map losowych w vcmi idzie w dobrym kierunku;]

Arszonto PW
28 lipca 2014, 12:48
Tak z ciekawości: Czy w VCMI istnieje techniczna możliwość utworzenia umiejętności pikowania (jak gryfy w HoMM5) ? Tz. jednostka znika na kilka tur, po czym atakuje uprzednio wybrane pole.

AmiDaDeer PW
28 lipca 2014, 20:49
Technicznie w VCMI wszystko jest możliwe.

Morglin PW
29 lipca 2014, 03:22
Hej. Zainstalowałem VCMI 0.95 świeżo po formacie kompa i launcher już mi działa. Informuję, żebyście się nie martwili :P

Warmonger PW
29 lipca 2014, 08:21
Cytat:
Technicznie w VCMI wszystko jest możliwe.
Aaa, Hobbit załapał ;)

Praktycznie... jak zwykle, nie ma kto się tym zająć.
strona: 1 - 2 - 3 ... 60 - 61 - 62 ... 128 - 129 - 130
temat: [ważne] VCMI

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel