Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT] The Tides of War komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 74 - 75 - 76 ... 86 - 87 - 88 | |
Kertra |
Wiele razy to słyszałem naprawdę... Więc... Optymalnie przypuszczam, że premiera nastąpi dopiero za rok, dwa :) Oczywiście mod musi być dokończony, albo wypuszczony i aktualizowany. Jednak nie sądzę że to się stanie w tym roku :) |
diabełek412 |
Albo w tym millennium ;) |
Fandor |
W przeciwieństwie do wielu innych projektów ten jest cały czas w trakcie tworzenia i co jakiś czas (może i długi) pojawiają się jakieś smaczki co nowego zostało zrobione. To nie jest zawodowa firma która ma wam moda zrobić w miesiąc bo nie zapłacicie (z resztą CDP Red często przesuwa premiery bo ważniejsza jest jakość nie termin, a oni mają budżet i to ogromny w przeciwieństwie do MDT, które nie ma żadnego). Także czekajcie cierpliwie, kiedyś się doczekacie, a jeżeli nawet nie uda im się ukończyć to myślę, (ale oczywiście nie mam 100% pewności, to leży w gestii autorów) że opublikują dotychczasowe prace aby ktoś mógł je dokończyć. Aczkolwiek nie zapowiada się na to ponieważ grupa jest duża i fajnie pracuje i myślę że ukończy swoje projekty tylko potrzebuje na to dużo czasu, ale warto czekać, bo wiele grafik przebija jakością HotA moim skromnym zdaniem. |
Kertra |
Pewnie jak będę stary to ten mod wyjdzie... Wiem, że to nie jest prosto stworzyć taki mod, bo wiem że to zajmuje dużo czasu... Mówię tak tylko, bo czekam już bardzo długo. Jednak moim zdaniem nie powinno się o modzie wspominać, do momentu ukończenia, ale... Cieszę się, że MDT tworzy ten mod, bo jednostki są świetnie zrobione. Zresztą... Zawszę chciałem mieć w Nekropolii Wilkołaka. Najbardziej mi go brakowało w Trójce. Szkoda, że Rakshasa trafił do Oazy, zamiast do Fortecy. Bardziej go widzę u Magów. Wygląd powinien przypominać Tygrysa, bo Rakshasa jest z mitologii Hinduskiej. A tu art z innej gry. Gdybym umiał tworzyć jednostki, to stworzyłbym takiego Rakshase. |
witchking |
Cytat: Wszystko jest do zrobienia, jeżeli chcesz się nauczyć to daj znać chętnie pomogę.
Gdybym umiał tworzyć jednostki, to stworzyłbym takiego Rakshase. |
Kertra |
Gdybym chciał się nauczyć to bym już dawno w tym siedział. Znam się tylko na Hex Edycji, bo modelowanie mnie nie kręci :D |
Kertra |
Aczkolwiek, mam nadzieje że Rakshaza z tego starego Artu wraz z ulepszeniem trafi na forum do pobrania, bo jest to jak dla mnie, najbardziej (zaraz po Wilkołaku) oczekiwana jednostka. ;) |
Zachari |
Powoli zbliża się koniec roku, więc zadam ważne pytanie. Czy wciąż są plany wypuszczenia moda w 2018? |
Kertra |
Nie ma i nie będzie. Dopiero za rok pewnie mod będzie w pełni gotowy, albo i nie wyjdzie wcale. Ludzie czekają już pare lat, a tu mod nadal jest tworzony. Nie wiem dlaczego, ale powinien być już dawno wypuszczony i co kilka miesięcy aktualizowany. No bo sorry, ale można się wściec. Nigdy nie czekałem na żadny mod do gry tyle lat. Zawsze jak ktoś tworzy moda to wypuszcza wersje alpha, beta, regularnie aktualizuje, a tu? Co raz bardziej wątpie że to kiedyś w ogóle ujrzy światło dzienne... |
AmiDaDeer |
Kertral nie jest członkiem zespołu, więc możecie zignorować jego przypuszczenia stawiane jako fakt. Prace nad modem/dodatkiem trwają, jest jeszcze trochę do zrobienia, ale jesteśmy zdecydowanie bliżej końca niż początku prac. Daty wydania przewidzieć nie możemy, bo to nie od nas zależy - nikt nam za to nie płaci. |
Zachari |
Słyszałem że ostatnio absolutnie żaden członek zespołu nie ma zapasu czasu wolnego, więc nie dziwne że oczekiwanie się przedłuża... ALE mam dwa fundamentalne pytania i jedno z czystej ciekowości. 1. Czy przez ostatni miesiąc cokolwiek ruszyło do przodu? 2. Czy macie zamiar wydać coś w rodzaju alfy? 3. W sumie co jeszcze wymaga dopracowania? Na trailerze wszystko wyglada na ukończone. |
Kastore |
Po co wydawać alfę? |
Kertra |
Po co? A po to żeby gracze mieli, a moderzy aktualizowali. Bez sensu. Jeden wielki wieloletni nie wypał. Zawszę gdy się robi moda, hacka, czy dodatek fanowski to wypuszcza się alphe, a nie każe się czekać graczą na wydanie moda wiele lat. Mogę sobie rękę uciąć, że pomimo tego wieloletniego czekania i dopieszczenia moda to gdy już zostanie wypuszczony to i tak zostanie wydana jakaś łatka. Poza tym każdy ma świadomość, że nikt wam nie płaci, ale to tylko papierki, więc po cholere o tym gadać. No i nikt tu nie jest złodziejem, ale fanem hirosów, więc od graczy dla graczy, powinniście wypuścić wstępną wersje i aktualizować, a nie trzymać fanów wiele lat wydając tylko "syrenke". Na tym koniec. |
Kastore |
Nie ma co robić złego pierwszego wrażenia alfą. Ketral: Jeszcze tupnij nóżką. ;)
Bez sensu. Jeden wielki wieloletni nie wypał. |
avatar |
Mam nadzieję, że koledzy nie będą mieli mi za złe, ale pokazuję spoilera co zrobiliśmy w ostatnim miesiącu. |
Zachari |
Kastore: Testy balansu i te sprawy? (Chociaż pewnie to co robią wewnątrz zespołu wystarczy)Po co wydawać alfę? @avatar zwracam honor :) |
Kastore |
Testy balansu można zrobić w becie, jak już mod będzie wyglądać tak jak chcą autorzy. |
Kammer |
Ja tam rozumiem Кɘɾtɾę! (czy jakkolwiek by to się nie odmieniało) - częstsze wrzucanie w sumie czegokolwiek nakręca zainteresowanie, podsyca apetyt i pokazuje ewolucję. A tak takie milczenie dość łatwo interpretować jako projekt martwy, proszę się nie interesować, rozejść się. Umka redukująca szczęście wydaje się być poprawna, acz nazwa sugeruje dawanie dostęp do jakichś nowych zaklęć (rzucanych automatycznie na początku bitwy), które debuffowałyby wroga. Może warto byłoby pójść taką drogą? |
Kastore |
Kammer: No właśnie nazwa jest bardzo myląca, też myślałem, że to jakieś nowe debuffujące zaklęcia rzucane automatycznie na początku bitwy. ;/
nazwa sugeruje dawanie dostęp do jakichś nowych zaklęć rzucanych automatycznie na początku bitwy |
Dydzio |
Mod w końcu i tak wyjdzie bo mam wersję roboczą którą w razie najgorszego szkoda będzie zostawić. W jakimśtam zakresie balans był już robiony swego czasu i sam byłem o niego pytany. Tyle z mojej strony. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 74 - 75 - 76 ... 86 - 87 - 88 |
temat: [VCMI/MDT] The Tides of War | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel