Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/MDT] The Tides of War
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 74 - 75 - 76 ... 86 - 87 - 88

Kertra PW
25 czerwca 2018, 12:40
Wiele razy to słyszałem naprawdę... Więc... Optymalnie przypuszczam, że premiera nastąpi dopiero za rok, dwa :)

Oczywiście mod musi być dokończony, albo wypuszczony i aktualizowany. Jednak nie sądzę że to się stanie w tym roku :)

diabełek412 PW
25 czerwca 2018, 13:30
Albo w tym millennium ;)

Fandor PW
25 czerwca 2018, 19:49
W przeciwieństwie do wielu innych projektów ten jest cały czas w trakcie tworzenia i co jakiś czas (może i długi) pojawiają się jakieś smaczki co nowego zostało zrobione. To nie jest zawodowa firma która ma wam moda zrobić w miesiąc bo nie zapłacicie (z resztą CDP Red często przesuwa premiery bo ważniejsza jest jakość nie termin, a oni mają budżet i to ogromny w przeciwieństwie do MDT, które nie ma żadnego). Także czekajcie cierpliwie, kiedyś się doczekacie, a jeżeli nawet nie uda im się ukończyć to myślę, (ale oczywiście nie mam 100% pewności, to leży w gestii autorów) że opublikują dotychczasowe prace aby ktoś mógł je dokończyć. Aczkolwiek nie zapowiada się na to ponieważ grupa jest duża i fajnie pracuje i myślę że ukończy swoje projekty tylko potrzebuje na to dużo czasu, ale warto czekać, bo wiele grafik przebija jakością HotA moim skromnym zdaniem.

Kertra PW
25 czerwca 2018, 22:48
Pewnie jak będę stary to ten mod wyjdzie... Wiem, że to nie jest prosto stworzyć taki mod, bo wiem że to zajmuje dużo czasu... Mówię tak tylko, bo czekam już bardzo długo. Jednak moim zdaniem nie powinno się o modzie wspominać, do momentu ukończenia, ale...

Cieszę się, że MDT tworzy ten mod, bo jednostki są świetnie zrobione. Zresztą... Zawszę chciałem mieć w Nekropolii Wilkołaka. Najbardziej mi go brakowało w Trójce.

Szkoda, że Rakshasa trafił do Oazy, zamiast do Fortecy. Bardziej go widzę u Magów. Wygląd powinien przypominać Tygrysa, bo Rakshasa jest z mitologii Hinduskiej.

A tu art z innej gry. Gdybym umiał tworzyć jednostki, to stworzyłbym takiego Rakshase.

witchking PW
26 czerwca 2018, 18:02
Cytat:
Gdybym umiał tworzyć jednostki, to stworzyłbym takiego Rakshase.
Wszystko jest do zrobienia, jeżeli chcesz się nauczyć to daj znać chętnie pomogę.

Kertra PW
26 czerwca 2018, 18:09
Gdybym chciał się nauczyć to bym już dawno w tym siedział. Znam się tylko na Hex Edycji, bo modelowanie mnie nie kręci :D

Kertra PW
26 czerwca 2018, 18:29
Aczkolwiek, mam nadzieje że Rakshaza z tego starego Artu wraz z ulepszeniem trafi na forum do pobrania, bo jest to jak dla mnie, najbardziej (zaraz po Wilkołaku) oczekiwana jednostka. ;)

Zachari PW
13 października 2018, 00:25
Powoli zbliża się koniec roku, więc zadam ważne pytanie. Czy wciąż są plany wypuszczenia moda w 2018?

Kertra PW
18 listopada 2018, 11:40
Nie ma i nie będzie. Dopiero za rok pewnie mod będzie w pełni gotowy, albo i nie wyjdzie wcale. Ludzie czekają już pare lat, a tu mod nadal jest tworzony. Nie wiem dlaczego, ale powinien być już dawno wypuszczony i co kilka miesięcy aktualizowany. No bo sorry, ale można się wściec. Nigdy nie czekałem na żadny mod do gry tyle lat. Zawsze jak ktoś tworzy moda to wypuszcza wersje alpha, beta, regularnie aktualizuje, a tu? Co raz bardziej wątpie że to kiedyś w ogóle ujrzy światło dzienne...

AmiDaDeer PW
18 listopada 2018, 12:04
Kertral nie jest członkiem zespołu, więc możecie zignorować jego przypuszczenia stawiane jako fakt. Prace nad modem/dodatkiem trwają, jest jeszcze trochę do zrobienia, ale jesteśmy zdecydowanie bliżej końca niż początku prac. Daty wydania przewidzieć nie możemy, bo to nie od nas zależy - nikt nam za to nie płaci.

Zachari PW
18 listopada 2018, 12:23
Słyszałem że ostatnio absolutnie żaden członek zespołu nie ma zapasu czasu wolnego, więc nie dziwne że oczekiwanie się przedłuża... ALE mam dwa fundamentalne pytania i jedno z czystej ciekowości.
1. Czy przez ostatni miesiąc cokolwiek ruszyło do przodu?
2. Czy macie zamiar wydać coś w rodzaju alfy?
3. W sumie co jeszcze wymaga dopracowania? Na trailerze wszystko wyglada na ukończone.

Kastore PW
18 listopada 2018, 12:32
Po co wydawać alfę?

Kertra PW
18 listopada 2018, 12:56
Po co? A po to żeby gracze mieli, a moderzy aktualizowali. Bez sensu. Jeden wielki wieloletni nie wypał. Zawszę gdy się robi moda, hacka, czy dodatek fanowski to wypuszcza się alphe, a nie każe się czekać graczą na wydanie moda wiele lat. Mogę sobie rękę uciąć, że pomimo tego wieloletniego czekania i dopieszczenia moda to gdy już zostanie wypuszczony to i tak zostanie wydana jakaś łatka. Poza tym każdy ma świadomość, że nikt wam nie płaci, ale to tylko papierki, więc po cholere o tym gadać. No i nikt tu nie jest złodziejem, ale fanem hirosów, więc od graczy dla graczy, powinniście wypuścić wstępną wersje i aktualizować, a nie trzymać fanów wiele lat wydając tylko "syrenke". Na tym koniec.

Kastore PW
18 listopada 2018, 13:09
Nie ma co robić złego pierwszego wrażenia alfą.
Ketral:
Bez sensu. Jeden wielki wieloletni nie wypał.
Jeszcze tupnij nóżką. ;)

avatar PW
18 listopada 2018, 13:17
Mam nadzieję, że koledzy nie będą mieli mi za złe, ale pokazuję spoilera co zrobiliśmy w ostatnim miesiącu.

Zachari PW
18 listopada 2018, 13:18
Kastore:
Po co wydawać alfę?
Testy balansu i te sprawy? (Chociaż pewnie to co robią wewnątrz zespołu wystarczy)

@avatar zwracam honor :)

Kastore PW
18 listopada 2018, 13:25
Testy balansu można zrobić w becie, jak już mod będzie wyglądać tak jak chcą autorzy.

Kammer PW
18 listopada 2018, 14:21
Ja tam rozumiem Кɘɾtɾę! (czy jakkolwiek by to się nie odmieniało) - częstsze wrzucanie w sumie czegokolwiek nakręca zainteresowanie, podsyca apetyt i pokazuje ewolucję.


A tak takie milczenie dość łatwo interpretować jako projekt martwy, proszę się nie interesować, rozejść się.

Umka redukująca szczęście wydaje się być poprawna, acz nazwa sugeruje dawanie dostęp do jakichś nowych zaklęć (rzucanych automatycznie na początku bitwy), które debuffowałyby wroga. Może warto byłoby pójść taką drogą?

Kastore PW
18 listopada 2018, 15:43
Kammer:
nazwa sugeruje dawanie dostęp do jakichś nowych zaklęć rzucanych automatycznie na początku bitwy
No właśnie nazwa jest bardzo myląca, też myślałem, że to jakieś nowe debuffujące zaklęcia rzucane automatycznie na początku bitwy. ;/

Dydzio PW
18 listopada 2018, 16:16
Mod w końcu i tak wyjdzie bo mam wersję roboczą którą w razie najgorszego szkoda będzie zostawić. W jakimśtam zakresie balans był już robiony swego czasu i sam byłem o niego pytany. Tyle z mojej strony.
strona: 1 - 2 - 3 ... 74 - 75 - 76 ... 86 - 87 - 88
temat: [VCMI/MDT] The Tides of War

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel