Witaj Nieznajomy!
|
temat: [mod] M&M8 - Rebirth komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 | |
J. M. Sower |
Kammer, propozycja z enklawami jest spoko. Pozostaje pytanie czym one mają dokładnie być. Czy ma to dotyczyć miast, wiosek itp. Czy może masz na myśli jakieś specyficzne lochy. |
Shael |
Może coś w stylu obozowiska/warowni bez npców na świeżym powietrzu? |
Kastore |
J. M. Sower: Tak. Po co nakładać sobie ograniczenia co ma być enklawą. Jest jakieś skupisko domków albo zamek, są NPC-e, jest enklawa.
Pozostaje pytanie czym one mają dokładnie być. Czy ma to dotyczyć miast, wiosek itp. Czy może masz na myśli jakieś specyficzne lochy. |
J. M. Sower |
Zatem coś dzięki wam ustaliłem. ;) |
Kammer |
Kastore dobrze wyraził, co mam na myśli. Niech każda enklawa będzie w jakiś sposób powiązana z charakterem frakcji. chcesz dostać się do enklawy rabusiów/łotrzyków w kanałach? Musisz poznać tajne hasło, które poda jakiś członek po zrobieniu questa dla nich. Chcesz do paladynów? Złóż przysięgę i nie miej w drużynie liszów/wampirów. Chcesz się zbratać z minotaurami? Słyszałeś o olbrzymach i serze...? Możliwości jest multum - trzeba tylko wymyślić i zrealizować. |
Kastore |
Cytat: Ej ale bez takich, albo niech będzie jakiś sposób, żeby to obejść.
Złóż przysięgę i nie miej w drużynie liszów/wampirów |
Hayven |
Żeby tylko nie przedobrzyć i żeby to wciąż było M&M. |
Kastore |
Przecież będzie miało "Might and Magic" w tytule. ;) |
Garett |
@Kastore Wystarczy zostawić lisze i wampiry w gospodzie awanturników. ;P |
Kastore |
To niech będzie jakiś sposób, który nie sprawia, że czynność jest bezcelowa. |
Andruids |
Kastore: Na przykład zabicie strażników, przebicie się przez wypełnioną paladynami placówkę, zabranie klucza z truchła mistrza zakonu i splądrowanie skarbca?
To niech będzie jakiś sposób, który nie sprawia, że czynność jest bezcelowa. |
Sir Galuf |
Ja tam uważam, że tą reputację można sobie odpuścić. Gra wydaje mi się trochę przekombinowana. Moim zdaniem fakt, że niektórych stworów i zadań nie będzie można wykonać po prostu spowolni całą rozgrywkę. Po za tym-trochę to nie pasuje do M&M (oczywiście to tylko moje zdanie). |
mervell |
Brzmi świetnie. Obym tylko dożył premiery. ;) Co do wpływu zabijanych stworzeń na reputację, to może warto ograniczyć to do jednostek przyjaznych. Na przykład: jeśli pozabijasz dużo NPC-ów w osadzie jakiejś tam frakcji, to przestanie ona z tobą chcieć gadać. |
AmiDaDeer |
Za pozwoleniem Sowera wrzucam tutaj oficjalną wstępną wersję soundtracku do moda. 32 utwory, ponad godzina materiału, więc jak chcecie sobie puścić w tle, to droga wolna. :P Zaznaczę przy tym, że ostateczna muzyka w modzie będzie się (trochę) różnić. |
J. M. Sower |
Osobiście polecam się zapoznać, każdemu kto pewnym sentymentem darzy muzykę z oryginalnych gier. Uważam, że Hobbit naprawdę dobrze potrafi wbić się w ten styl. |
Kastore |
Wiesz jak to jest z sentymentem, Sower. ;) |
AmiDaDeer |
Dla leniwych niechętnych ściąganiu całych plików RAR do posłuchania muzyki wrzucam też wersję na YT: |
J. M. Sower |
O, będzie mi wygodniej w pracy ponownie rozpisać gdzie mogą się przydać (pierwotna lista gdzieś mi się zapodziała). |
J. M. Sower |
Rewizja wizerunku Gnoma. Jeszcze w wersji bardziej "vintage" ;P Ps. Tak, wiem. Poziom mojej produktywności ostatnio szaleje. ;P Aczkolwiek zdarzyło mi się w międzyczasie pracować nad paroma rzeczami, o których się nie chwaliłem. |
Andruids |
Bardzo ładne ma te pętelki pod szyją ^^ |
strona: 1 - 2 - 3 ... 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 |
temat: [mod] M&M8 - Rebirth | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel