Witaj Nieznajomy!
|
temat: Wasze niusy ze świata M&M komnata: Podziemna Tawerna |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8 ... 15 - 16 - 17 | |
Darth Ponda |
Tarnoob, jak użyć unicodu na iOsie 10? |
Tarnoob |
Nie wiem, bo mi nie dali. Niestety zostaje Google. |
Alamar |
31 lipca MM:Shutdown zostanie odłączony od podtrzymywania życia. Ktoś w ogóle jest tym ruchem zdziwiony? Chyba tylko dlatego, że tak późno. :P |
Turtle |
Nawet nie wyszła z Wczesnego Dostępu. A już ją wycofują... To jest ciekawe. I smutne. |
Godzilla |
To tu się nada.? |
Szaman |
Heroes i RPG? Już to mamy! Jak nie patrząc doświadczenie jednostek to element RPG:) |
Nicolai |
Na pełnoprawnego niusa nie zasługuje, więc daję tutaj ;) |
Kurek |
Ale tam jest błędów.... Ehh, normiki wszystko psują. |
Kastore |
Jakie tam są błędy? |
Andruids |
@Kastore Już w pierwszych 40 sekundach dwa głupie błędy. Legenda to nie sequel King's Bounty, no i na pewno nie najnowszy. |
Kastore |
Coś jeszcze poza tym? (pomijamy wybranie WoG-a zamiast Hoty do ciekawostki nr 9 :) |
Andruids |
Coś jeszcze poza tym. Kastore: WoG to modyfikacja, nie dodatek, jakim to mianem bez problemu można nazwać Hotę. A skoro już przy tym:pomijamy wybranie WoG-a zamiast Hoty do ciekawostki nr 9 0:55 "nowe klasy dowódców" |
Kastore |
Noo... te błędy nie wydają mi się jakieś rażące, to głównie czepianie się użycia kilku nietrafnych słów. |
Kammer |
WoG rozbudowuje Trójkę o [..] nowe zamki. Jak to nie jest rażący błąd, to już nie wiem, co nim jest. :P |
Nicolai |
Ależ wysyp na YT ;) |
avatar |
Cytat: WoG bardzo długo był traktowany jako dodatek i w pewnym sensie nim jest. Zanim przyszedł patch 3.57 i cała wogifikacja to głównymi elementami WoGa były nowe kampanie, jednostki, artefakty, funkcja burzenia miast no i skrypty w zdarzeniach czasowych map. W sumie Shadow of Death nie wniósł do gry wiele więcej. WoG to modyfikacja, nie dodatek A na w/w filmiku mam wrażenie, że gość nie rozróżnia woga od hoty :) |
Alistair |
Tak to jest, gdy filmiki nagrywają ludzie mający średnie pojęcie o temacie. |
Kastore |
Ale przynajmniej mają duży feedback. Już tak nie zrzędźcie. :P |
Magiellan |
Oj tam, już bez przesady. Ja bym się zbytnio nie czepiał tego pierwszego filmiku. Może i kilka błędów by się znalazło ale nie są to jakieś strasznie rażące sprawy. Przykładowo WOG jest tak rozbudowany i wprowadza tyle nowych rzeczy, że właściwie można go nazwać dodatkiem. Natomiast w stwierdzeniu, że WOG rozbudowuje grę o nowe zamki chodziło zapewne o modyfikacje z nowymi zamkami... Poza tym chyba sami przyznacie, że mimo iż jednak w większości o tych faktach się gdzieś tam słyszało to są jednak one całkiem ciekawe XD Osobiście bardziej przyczepiłbym się drugiego filmiku... Gościu nawija przez 10 minut i właściwie stwierdził tylko, że cała rozgrywka H3 jest szybka, prosta i przyjemna, że H3 ma najlepszą ścieżkę dźwiękową i chyba padła też wzmianka o grafice... Ja bym wspomniał jeszcze o dwóch sprawach... Po primo jak dla mnie po kolejnych częściach gdzieś zagubił się ten niepowtarzalny legendarny klimat, który czuło się w H2 i H3... Taka baśniowa gra z rycerzami, potworami, diabłami, smokami, itp... (Chociaż potem okazało się, że te demony czy diabły to tak naprawdę kosmici XD). Mi jakoś też do gustu nie przypadło przeniesienie całego universum w 3D. Wiem, wiem, że to spowodowane jest postępem graficznym, itp, ale jakoś do teraz nie pasuje mi to do Herków... Przykładowo H5 nawet nawet mi się podobał, do teraz czasem w niego pogram, swego czasu grałem w niego całkiem dużo, ale jednak... Jednak to nie to samo co H3 czy nawet H2... W H6 czy H7 w ogóle nie grałem, bo mój komp nie jest w stanie ich zwładnąć, ale z każdą kolejną częścią mam wrażenie, że to zupełnie inna nowa gra. W sensie, że to nie kolejne Heroesy tylko zupełnie inna, nowa gra. Druga sprawa, to w moim odczuciu po H3 Herki jakoś za bardzo poszły w stronę RPG... Nie powiem, lubię gry RPG, ale jakoś miałem wrażenie, że już w H5 trochę za dużo elementów RPG, a z tego co słyszałem to w kolejnych Herkach jest takich elementów jeszcze więcej. Moim skromnym zdaniem jest to niepotrzebny zabieg... Herki powinny być tak jak były... Grą turową z elementami RPG, a nie grą RPG z elementami gry turowej. |
Andruids |
Gud nius? (Vivendi wstrzymuje się na chwilę obecną z próbą przejęcia Ubisoftu) https://www.cnbc.com/2017/11/20/vivendi-wont-try-to-take-over-ubisoft.html |
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8 ... 15 - 16 - 17 |
temat: Wasze niusy ze świata M&M | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel