Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT] The Tides of War komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 60 - 61 - 62 ... 86 - 87 - 88 | |
Andruids |
Nephretes: Pasował stylistycznie do H3. Ten nowy wygląda na zbyt odpicowanego.Nie jest on najwyższych lotów |
Nephretes |
Welp, nadal jest to WIP, ale taka jest cena rozwoju umiejętności graficznych. Jestę Axolotę. To co było już nie wróci ~ |
chaos |
@Neph - Niezmiernie się cieszę, że rozwinąłeś graficzne umiejętności, mam tylko nadzieję, że nie zapomniałeś w związku z tym o Oasis. |
Nephretes |
Ależ nie, ale teraz kiedy wrócił Trith i mamy świeżą krew do alternatyw, skupiamy się głównie na tym modzie. |
Kuririn |
Poka to w większej rozdziałce :P |
Zachari |
A masz może jeszcze stary def ulepszenia? |
Fandor |
Mógłbyś Neph pokazać kolejne postępy nad jednostką? W sensie wrzucić różne jej wersje które tu pokazywałeś. Mam wrażenie, że coś poszło nie tak jakby pierwotny koncept bardziej mi się podobał, a te zmiany nie do końca. |
Nephretes |
Kuririn: Nie. Render będzie jak będzie mi się chciało i jak jednostka będzie skończona. Nie wcześniej i nie później.Poka to w większej rozdziałce :P Toffi: Postaram się pogrzebać i może gdzieś znajdę.A masz może jeszcze stary def ulepszenia? Fandor: Mógłbyś Neph pokazać kolejne postępy nad jednostką? W sensie wrzucić różne jej wersje które tu pokazywałeś. Mam wrażenie, że coś poszło nie tak jakby pierwotny koncept bardziej mi się podobał, a te zmiany nie do końca. Mógłbym, ale jestem zbyt leniwy aby przebijać się przez 30 stron początkowych tematów gdzie powinny być pierwsze koncepty :p Proszę porównać na własną rękę. Jak będę zestawiał ze sobą wersje to na koniec procesu tworzenia, czyli nie teraz. Mogę się najwyżej nieskromnie zgodzić z tym, że moje grafiki robią się zbyt ładne i jakoś nie jest mi szczególnie przykro z tego powodu, a także z tym że obecna kolorystyka przywodzi na myśl może bardziej Asylum niż Dungeon. Dla malkontentów został udostępniony właśnie w tym celu stary def, ale podobnie jak z driadą, to nowa wersja trafi do moda. |
Kuririn |
Neph: Spodziewałem się takiej odpowiedzi :P
Nie. |
Nephretes |
Alternatywa anioła - paladyn. Dzień dobry. |
Belegor |
No no no....klasa sama w sobie. I dziwicie się, że w UP grałem właśnie paladynem. Szacunek Neph, bardzo ładna jednostka. |
Nephretes |
No no, mało która jednostka w MDT jest wysiłkiem pojedynczego grafika. W tym konkretnym przypadku najwięcej braw dla Tritha i Witcha. Moja skromna osoba odpowiada jedynie za pewne poprawki w modelu i animacji :p |
alien500 |
Powód by zagrać zamkiem. |
Kuririn |
Za skromny miecz dla tego kozaka :P A u illithida powiało mi nekropolia... |
Sir Galuf |
Ten paladyn wymiata! Najbardziej epicka jednostka do trójki ever! :-). Nurtuje mnie tylko jedno, skoro Paladyn to wersja nieuleczalna, to jaką nazwę nosi ulepszenie tej epickiej jednostki? (Bo krzyżowca już mamy) |
Mistrz |
Ślicznota! Nie wiem tylko, czy taki Paladyn miał by jakiś start do Janioła, bardziej bym widział go jako alt Championa. |
Eggyslav |
I am Sir Eggyslav, and I approve this unit. DEUS VULT! :) A tak na serio, Podoba mi się pomysł żeby Paladyn był raczej alternatywą Czempiona niż Anioła, Poza tym, Jeśli chodzi o nazwę ulepszenia, to proponuję "Mistrz Miecza", "Seneszal", albo "Komandor", lub jak kto woli "Komtur". |
Warmonger |
Alternatywa Czempiona to żadna alternatywa. Za to alternatywa Anioła może namieszać - łatwe do wybudowania siedlisko, niski koszt, większy przyrost - to byłaby interesująca opcja strategiczna. |
Nephretes |
Jest dokładnie tak jak mówi Warmonger. Na nazwie jednostki nie będziemy dyskutować, bo to forum słynie z długich i bezsensownych rozmów na ten temat, a imię jej tak czy tak już przyklepane. sir Galuf: skoro Paladyn to wersja nieuleczalna, Powiem tylko tyle, że Paladyn to nazwa dla "uleczelnia" :D |
Sir Galuf |
A! To jak brzmi nazwa wersji nieulepszonej? PS.: Sorry za tego "uleczalnego". Rano zawsze jestem trochę nieprzytomny XD |
strona: 1 - 2 - 3 ... 60 - 61 - 62 ... 86 - 87 - 88 |
temat: [VCMI/MDT] The Tides of War | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel