Witaj Nieznajomy!
|
temat: [mod/projekt] Wrota Żywiołów w Heroes VII komnata: Komnata Cieni (Heroes VII) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 16 - 17 - 18 ... 21 - 22 - 23 | |
Górski Krasnolud |
Jam bym dał Ćmy Malassy (latały sobie w M&M X w Grobowcu Tysiąca Trwóg xP), Świetliki (na zasadzie duszków, jak coś z Wroty Żywiołów z Heroes V) i nie wiem co dalej. :p Dlatego ja jestem za tym, by cztery podstawowe żywioły zdegradować na jednostkę drugiego poziomu, zaś niech żywiołaki światła i ciemności zostaną na czwartym poziomie. Przynajmniej ja był tak zrobił, ale to decyzja Kurka, co zrobi. |
Green Dragon |
Kurek: Na razie to wygląda tak jakbyś chciał zrobić Conflux niezbalansowany, tak jak to zrobiono za pierwszym razem.
Nie będę zmieniał struktury poziomów jednostek. |
Matikun |
Popieram przedmówcę, same elity są za mocne, miasto będzie niszczyć wszystko inne, nie mówiąc o potężnym early game, które będzie pozwalało wychodzić z bitew kompletnie bez strat (co w H7 jest dosyć ciężkie). Przewaga w early + przewaga w late? Nie lepiej zmodyfikować statystyki miastowych żywiołaków? Przecież nie po to są poziomy i rozwój miasta, żeby bohater latał z elitami na samym początku gry. |
Turtle |
Kurek tworząc moda najpewniej pomyślał o balansie. Skoro jego wizja jeszcze nie została poddana próbie, Nam pozostaje wierzyć w decyzje autora. Dopiero po premierze Wrót będzie można określić słuszność decyzji. |
Matikun |
Mam jeszcze pytanie, czy mod będzie kompatybilny z podstawką, czy tylko z dodatkiem? |
Kurek |
@UP Nie wiem czy zadziała bez dodatku, trzeba będzie to sprawdzić. |
kochan |
http://heroes3wog.net/conflux-heroes-vii https://youtu.be/RF4nUzwUnoA Kurek, ja Cię nie poganiam, ale świat czeka. |
Ursus |
Nie wolno poganiać twórcy moda. Wyda wtedy, kiedy uzna, że gotowe. WoGle to bardzo miło, że słowacki fandom wykazuje zainteresowanie projektem Kurka. |
Kurek |
Pracuję aktualnie nad oblężeniem fortu/miasta. Na razie idzie mi średnio, bo nikt wcześniej żadnej mapy oblężeniowej nie zrobił. Problemów jest multum. Jutro wejściówka z niemca, dziś odwiedzałem dziewczynę i idę z kuplem na mecz. Bardzo chciałbym mieć więcej czasu, ale pamiętajcie, że batman musi czasem pobyć Brucem Waynem :p |
kochan |
Umarł mod? |
Andruids |
Niech żyje mod! |
Kurek |
Żyje żyje, ale autor moda jest ciągle zajęty i ciągle w wyjazdach i uczy się :( Bardzo chciałbym dokończyć, ale dopiero w święta posiedzę nad nim :/ |
CZS |
Jakieś wieści? Nie ukrywam, że bardzo liczę na tego moda i nie mogę się już go doczekać ;) |
Kurek |
Strasznie wolno mi to idzie, bo ostatnio często się zawiesza. Pcha mam strasznego, a do tego brak czasu wciąż. Miałem już prawie gotowy ekran miasta, ale się zawiesiło i utrata danych :( Na szczęście robię kopie zapasowe itp. |
asgraf |
Co do balansu myślę, że najsensowniejszym rozwiązaniem było by sprawienie, aby nieulepszone "zamkowe" wersje żywiołaków miały statystyki obniżone w stosunku do obecnych, a ulepszonym żywiołakom "zamkowym" nadać dokładnie te same statystyki, które obecnie posiadają istniejące "neutralne" żywiołaki. |
Fandor |
Jednostki itd. to w tej chwili myślę nie problem, najpierw Kurek musi zrobić ekran, wrzucić całość do gry, a potem zajmie się podziałem jednostek i balansem, który będzie trzeba i tak testować podczas gry. ;) |
Kurek |
@fandor Otóż to. |
Kurek |
Moi drodzy! Dawno nic nie pisałem. Robię postępy w tworzeniu ekranu miasta tak, żeby wszystko działało. 30% zrobiłem, ale niestety dalej wszystko się sypie. Klikam se w coś, uploaduję coś i... CRASH. Ok... Próbuję drugi raz... i CRASH w innym miejscu. Walczę, chciałbym coś wam wreszcie pokazać, gameplay udostępnić, ale ilość errorów, problemów z zapisem jest tak duża, że jakikolwiek postęp jest przy każdym odpaleniu edytora na 80% niemożliwy. Cokolwiek zmienię, ustawię, popracuję, niszczy się i nie zapisuje przez ten toporny program, jakim jest edytor. Przysięgam, że kiedyś w końcu dokończę, ale na razie wściekłość mnie taka wzięła, że Conflux wciąż musi poczekać. W ramach odreagowania zrobiłem kilka innych rzeczy, mam nadzieję, że fajne. Edytor oczywiście nie zapisał większości z nich, ale w finałowej wersji na pewno wszystkie się pojawią: Smok Świtu z Heroes Online Wszystkie Hydry z Ashanu i wzorowany na HV Czerwony Smok z Lochu: KLIK Hydry od lewej: Kwasowa z HV, Tysiąc Twarzy z Heroes Online, Głębinowa z HV, Wielogłowy Pożeracz z Heroes Online, z Jadeitowego Wybrzeża, Mroczna, Zwykła(zakładam, że zwykła z HV i z HVII to prawie to samo). Liszmistrz z HV: KLIK Tytan Burz: 3 Wiedźmy z Lochu z HV: KLIK Mag i Arcymag z HV: KLIK Marmurowy Gargulec z HV:: KLIK Książę Wampirów z HV: KLIK Rakszasa-Kszatridża z HV, z której jest bardzo dumny: KLIK |
Górski Krasnolud |
Hydra z Jadeitowego Wybrzeża w Heroes VII? :D To doprawdy ciesząca nowina. Zawsze może posłużyć jako ewentualna jednostka do Sanktuarium... nie żebym coś sugerował. :D Fajnie, iż robisz postępy, reszta jednostek też super (faktycznie Raksasza trzyma naprawdę wysoki poziom). Ogólnie cieszy, że działasz, oby tak dalej. ;) |
Fandor |
Najpewniej jedynym zastosowaniem tych jednostek, będzie podmiana aktualnych, niemniej fajnie byłoby mieć możliwość co jakiś czas zmieniać sobie "skórkę" stworzeń z gry zwłaszcza w lochu w całej jego fioletowości czy w przystani, gdzie miło byłoby móc pograć którymś z innych księstw, jakimiś uniwersalnymi wojskami imperium lub fanatykami albo czymś na wzór Cathedral. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 16 - 17 - 18 ... 21 - 22 - 23 |
temat: [mod/projekt] Wrota Żywiołów w Heroes VII | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel