Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: [mod/projekt] Wrota Żywiołów w Heroes VII
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)
strona: 1 - 2 - 3 ... 16 - 17 - 18 ... 21 - 22 - 23

Górski Krasnolud PW
6 października 2016, 22:53
Jam bym dał Ćmy Malassy (latały sobie w M&M X w Grobowcu Tysiąca Trwóg xP), Świetliki (na zasadzie duszków, jak coś z Wroty Żywiołów z Heroes V) i nie wiem co dalej. :p Dlatego ja jestem za tym, by cztery podstawowe żywioły zdegradować na jednostkę drugiego poziomu, zaś niech żywiołaki światła i ciemności zostaną na czwartym poziomie. Przynajmniej ja był tak zrobił, ale to decyzja Kurka, co zrobi.

Green Dragon PW
11 października 2016, 13:33
Kurek:
Nie będę zmieniał struktury poziomów jednostek.
Na razie to wygląda tak jakbyś chciał zrobić Conflux niezbalansowany, tak jak to zrobiono za pierwszym razem.

Matikun PW
11 października 2016, 15:24
Popieram przedmówcę, same elity są za mocne, miasto będzie niszczyć wszystko inne, nie mówiąc o potężnym early game, które będzie pozwalało wychodzić z bitew kompletnie bez strat (co w H7 jest dosyć ciężkie). Przewaga w early + przewaga w late? Nie lepiej zmodyfikować statystyki miastowych żywiołaków? Przecież nie po to są poziomy i rozwój miasta, żeby bohater latał z elitami na samym początku gry.

Turtle PW
11 października 2016, 15:33
Kurek tworząc moda najpewniej pomyślał o balansie. Skoro jego wizja jeszcze nie została poddana próbie, Nam pozostaje wierzyć w decyzje autora. Dopiero po premierze Wrót będzie można określić słuszność decyzji.

Matikun PW
11 października 2016, 15:42
Mam jeszcze pytanie, czy mod będzie kompatybilny z podstawką, czy tylko z dodatkiem?

Kurek PW
11 października 2016, 23:34
@UP
Nie wiem czy zadziała bez dodatku, trzeba będzie to sprawdzić.

kochan PW
21 października 2016, 03:23
http://heroes3wog.net/conflux-heroes-vii

https://youtu.be/RF4nUzwUnoA


Kurek, ja Cię nie poganiam, ale świat czeka.

Ursus PW
21 października 2016, 21:06
Nie wolno poganiać twórcy moda. Wyda wtedy, kiedy uzna, że gotowe. WoGle to bardzo miło, że słowacki fandom wykazuje zainteresowanie projektem Kurka.

Kurek PW
23 października 2016, 12:30
Pracuję aktualnie nad oblężeniem fortu/miasta. Na razie idzie mi średnio, bo nikt wcześniej żadnej mapy oblężeniowej nie zrobił. Problemów jest multum. Jutro wejściówka z niemca, dziś odwiedzałem dziewczynę i idę z kuplem na mecz. Bardzo chciałbym mieć więcej czasu, ale pamiętajcie, że batman musi czasem pobyć Brucem Waynem :p

kochan PW
8 grudnia 2016, 03:00
Umarł mod?

Andruids PW
8 grudnia 2016, 11:10
Niech żyje mod!

Kurek PW
12 grudnia 2016, 02:14
Żyje żyje, ale autor moda jest ciągle zajęty i ciągle w wyjazdach i uczy się :(
Bardzo chciałbym dokończyć, ale dopiero w święta posiedzę nad nim :/

CZS PW
9 stycznia 2017, 18:44
Jakieś wieści? Nie ukrywam, że bardzo liczę na tego moda i nie mogę się już go doczekać ;)

Kurek PW
10 stycznia 2017, 01:47
Strasznie wolno mi to idzie, bo ostatnio często się zawiesza. Pcha mam strasznego, a do tego brak czasu wciąż. Miałem już prawie gotowy ekran miasta, ale się zawiesiło i utrata danych :(
Na szczęście robię kopie zapasowe itp.

asgraf PW
15 stycznia 2017, 00:01
Co do balansu myślę, że najsensowniejszym rozwiązaniem było by sprawienie, aby nieulepszone "zamkowe" wersje żywiołaków miały statystyki obniżone w stosunku do obecnych, a ulepszonym żywiołakom "zamkowym" nadać dokładnie te same statystyki, które obecnie posiadają istniejące "neutralne" żywiołaki.

Fandor PW
15 stycznia 2017, 11:53
Jednostki itd. to w tej chwili myślę nie problem, najpierw Kurek musi zrobić ekran, wrzucić całość do gry, a potem zajmie się podziałem jednostek i balansem, który będzie trzeba i tak testować podczas gry. ;)

Kurek PW
15 stycznia 2017, 15:41
@fandor
Otóż to.

Kurek PW
22 lutego 2017, 00:18
Moi drodzy!

Dawno nic nie pisałem. Robię postępy w tworzeniu ekranu miasta tak, żeby wszystko działało. 30% zrobiłem, ale niestety dalej wszystko się sypie. Klikam se w coś, uploaduję coś i... CRASH. Ok... Próbuję drugi raz... i CRASH w innym miejscu. Walczę, chciałbym coś wam wreszcie pokazać, gameplay udostępnić, ale ilość errorów, problemów z zapisem jest tak duża, że jakikolwiek postęp jest przy każdym odpaleniu edytora na 80% niemożliwy. Cokolwiek zmienię, ustawię, popracuję, niszczy się i nie zapisuje przez ten toporny program, jakim jest edytor.

Przysięgam, że kiedyś w końcu dokończę, ale na razie wściekłość mnie taka wzięła, że Conflux wciąż musi poczekać.

W ramach odreagowania zrobiłem kilka innych rzeczy, mam nadzieję, że fajne. Edytor oczywiście nie zapisał większości z nich, ale w finałowej wersji na pewno wszystkie się pojawią:

Smok Świtu z Heroes Online


Wszystkie Hydry z Ashanu i wzorowany na HV Czerwony Smok z Lochu:
KLIK

Hydry od lewej: Kwasowa z HV, Tysiąc Twarzy z Heroes Online, Głębinowa z HV, Wielogłowy Pożeracz z Heroes Online, z Jadeitowego Wybrzeża, Mroczna, Zwykła(zakładam, że zwykła z HV i z HVII to prawie to samo).

Liszmistrz z HV:
KLIK

Tytan Burz:


3 Wiedźmy z Lochu z HV:
KLIK

Mag i Arcymag z HV:
KLIK

Marmurowy Gargulec z HV::
KLIK

Książę Wampirów z HV:
KLIK

Rakszasa-Kszatridża z HV, z której jest bardzo dumny:
KLIK

Górski Krasnolud PW
22 lutego 2017, 00:23
Hydra z Jadeitowego Wybrzeża w Heroes VII? :D To doprawdy ciesząca nowina. Zawsze może posłużyć jako ewentualna jednostka do Sanktuarium... nie żebym coś sugerował. :D Fajnie, iż robisz postępy, reszta jednostek też super (faktycznie Raksasza trzyma naprawdę wysoki poziom). Ogólnie cieszy, że działasz, oby tak dalej. ;)

Fandor PW
22 lutego 2017, 00:30
Najpewniej jedynym zastosowaniem tych jednostek, będzie podmiana aktualnych, niemniej fajnie byłoby mieć możliwość co jakiś czas zmieniać sobie "skórkę" stworzeń z gry zwłaszcza w lochu w całej jego fioletowości czy w przystani, gdzie miło byłoby móc pograć którymś z innych księstw, jakimiś uniwersalnymi wojskami imperium lub fanatykami albo czymś na wzór Cathedral.
strona: 1 - 2 - 3 ... 16 - 17 - 18 ... 21 - 22 - 23
temat: [mod/projekt] Wrota Żywiołów w Heroes VII

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel