Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI] Mniejsze modyfikacje komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 ... 24 - 25 - 26 | |
avatar |
Porada praktyczna. Po rozpakowaniu tego moda na ERA2 (czyli kliknięciu na przycisk exe) otrzymujemy pojedynczy plik players.pal. Należy go wgrać do katalogu Data i odpalić grę. Działa na SoD, WoG, HotA, VCMI, ERA, Heroes Complete (nie trzeba mieć nawet ERY). |
Drwal |
O tym nie wiedziałem, udało Ci się mnie zaskoczyć. W sumie to logiczne, w podobny sposób działają niemal wszystkie pliki tekstowe Heroes III. Nie trzeba się bawić w żadne podmienianie statystyk, tłumaczeń, a jedynie umieścić pliki do folderu Data. |
avatar |
I jeszcze jedna wygrzebana (i lekko poprawiona) modyfikacja znaleziona w necie. Tym razem autorstwa J. M. Sowera! Sand Tower Choć właściwie to Rock Tower :) J. M. Sower usunął z Wieży śnieg i odkrył po nim piach :) Oprócz tego golem zyskał drugie ulepszenia i odtąd można zakupić z mieście Złotego Golema. A Master Gremlin przyjął postać (tylko graficznie) Gremlinołaja z WoGa. |
Drwal |
A to na pewno w 100% robota Sowera? Jest już taka modyfikacja od dawna, na Ere 2 i nigdy nie słyszałem, by się chwalił, że ją zrobił. Jakby nie było, fajnie, że jest też na VCMI. Jestem dużym jej fanem i swego czasu była u mnie obowiązkowa przy każdej rozgrywce. |
avatar |
http://forum.vcmi.eu/viewtopic.php?t=809&postdays=0&postorder=asc&start=0 Teraz faktycznie doczytałem, że Sower zrobił tylko (?) konwersję... |
avatar |
Przepisałem z wersji 0.94 na najnowsze VCMI starego moda (autorstwa rodaka Silaneo), który dodaje do gry miasto Necropolis z grafiką rodem z H2. Jak komuś chciałoby się pobawić i dorobić brakujące grafiki - byłoby necro-cool :) |
Drwal |
Zaskakujesz avatarze. W wolnej chwili wypróbuje i może nawet coś nagram. Btw. widziałeś kiedyś mod do VCMI z Nekropolią z Heroes V? Pamiętam, że działał na jakąś starszą wersję. |
avatar |
Tak, to ten sam człowiek je zrobił. Niestety, wszystkie linki wygasły :| Wysłałem wiadomość na HC. Jak odczyta, może podeśle ewentualną kopię... |
Drwal |
Znalazłem gdzieś na starym komputerze: Nowa Nekropolia (VCMI) |
avatar |
Dziękować, dziękować! |
Drwal |
A tu jak obiecałem video miasta avatara (między innymi): https://www.youtube.com/watch?v=I3-ruA8blpI |
avatar |
Cytat: Ten mod działa bez większych problemów na 0.98.Znalazłem gdzieś na starym komputerze: Nowa Nekropolia (VCMI) Warmongerze - to w sumie pytanie dla ciebie. Autor tego moda nie korzystał z tradycyjnych defów, tylko tworzył listy plików png podmieniające klatki w defach by uzyskać lepszą grafikę miasta (czy mu się udało to sprawa dyskusyjna). Ale załączając ten mod i wchodząc w ekran miasta gra zaczyna wyraźnie lagować. Pytanie - lagi są dlatego, że vcmi musi obsłużyć dużo plików png? Czy też przyczyna leży gdzie w bałaganie plików w tym modzie? |
J. M. Sower |
Łooo Jezu, całkiem zapomniałem, że pracowałem nad przeróbką Tower. To było aż 3 lata temu... Z tego co czytam na forum VCMI, to chyba miałem tam jeszcze coś dopracować. ;P Ehh... cały ja. |
avatar |
Jeśli chodzi o sprawy ulepszenia golemów do złotych golemów to zostało to 'dorobione' :) |
Andruids |
@Sower, Jeśli masz zamiar jeszcze dokończyć ten projekt, to nie żałuj piachu. Na ikonkach jednostek tło z miastem wygląda pięknie i piaszczyście, a na ekranie rzuca się w oczy tylko goła skała. |
J. M. Sower |
Skoro zostało 'dorobione', to muszę w jakiś dzień sobie pobrać i chwilę zagrać. ;) @Andruids, ekran miasta jest autorstwa niejakiego totkotoriy i nie edytowałem go w ogóle poza dorobieniem ulepszenia golemów. Nie mam zatem nic przygotowanego w tym kierunku, a przeróbka całego ekranu wymaga pewnego przygotowania plików graficznych. Nie liczyłbym więc na to, że jeszcze tknę to pędzlem. ;) |
Kammer |
Hej, Sowerze, a o tym pamiętasz? ^L^' Bo wiesz, ten mod bardzo fajnie się zapowiadał, a od dawna niczego o nim nie słychać. :/ |
J. M. Sower |
Wiem, wiem. Pamiętam... ;P W sumie to Zamek miał już chyba wszystkie (bądź niemal wszystkie) grafiki gotowe, ale i tak wymaga to jeszcze od groma pracy. Może "kiedyś" to dokończę. |
Andruids |
@Sowerze, powiedziałbym, że do poprawy jest tylko tło ekranu. Trochę piasku tu i tam, jakieś wydemki w dalszym planie zamiast gór i ogólnie przykrycie tych wszystkich szarych skał. I nie wiedziałem, że nie jesteś autorem, ale znając twoje umiejętności, podejrzewam, że nie byłoby to dla Ciebie żadnym wyzwaniem : > EDIT: Do usług. |
J. M. Sower |
Umiejętności umiejętnościami, ale trzeba przeznaczyć na to dość dużo czasu, gdyż po ingerencji w samo tło wiele grafik budynków wymagałoby dostosowania. Niemniej dziękuję za połechtanie mojego ego. ;) |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 ... 24 - 25 - 26 |
temat: [VCMI] Mniejsze modyfikacje | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel