Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI] Mniejsze modyfikacje
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 ... 24 - 25 - 26

avatar PW
19 lipca 2016, 23:07
Porada praktyczna. Po rozpakowaniu tego moda na ERA2 (czyli kliknięciu na przycisk exe) otrzymujemy pojedynczy plik players.pal. Należy go wgrać do katalogu Data i odpalić grę. Działa na SoD, WoG, HotA, VCMI, ERA, Heroes Complete (nie trzeba mieć nawet ERY).

Drwal PW
19 lipca 2016, 23:32
O tym nie wiedziałem, udało Ci się mnie zaskoczyć. W sumie to logiczne, w podobny sposób działają niemal wszystkie pliki tekstowe Heroes III. Nie trzeba się bawić w żadne podmienianie statystyk, tłumaczeń, a jedynie umieścić pliki do folderu Data.

avatar PW
20 lipca 2016, 23:32
I jeszcze jedna wygrzebana (i lekko poprawiona) modyfikacja znaleziona w necie. Tym razem autorstwa J. M. Sowera!

Sand Tower



Choć właściwie to Rock Tower :) J. M. Sower usunął z Wieży śnieg i odkrył po nim piach :) Oprócz tego golem zyskał drugie ulepszenia i odtąd można zakupić z mieście Złotego Golema. A Master Gremlin przyjął postać (tylko graficznie) Gremlinołaja z WoGa.


Drwal PW
20 lipca 2016, 23:39
A to na pewno w 100% robota Sowera? Jest już taka modyfikacja od dawna, na Ere 2 i nigdy nie słyszałem, by się chwalił, że ją zrobił. Jakby nie było, fajnie, że jest też na VCMI. Jestem dużym jej fanem i swego czasu była u mnie obowiązkowa przy każdej rozgrywce.

avatar PW
20 lipca 2016, 23:45
http://forum.vcmi.eu/viewtopic.php?t=809&postdays=0&postorder=asc&start=0
Teraz faktycznie doczytałem, że Sower zrobił tylko (?) konwersję...

avatar PW
4 sierpnia 2016, 22:29
Przepisałem z wersji 0.94 na najnowsze VCMI starego moda (autorstwa rodaka Silaneo), który dodaje do gry miasto Necropolis z grafiką rodem z H2. Jak komuś chciałoby się pobawić i dorobić brakujące grafiki - byłoby necro-cool :)





Drwal PW
4 sierpnia 2016, 23:00
Zaskakujesz avatarze. W wolnej chwili wypróbuje i może nawet coś nagram. Btw. widziałeś kiedyś mod do VCMI z Nekropolią z Heroes V? Pamiętam, że działał na jakąś starszą wersję.

avatar PW
4 sierpnia 2016, 23:04
Tak, to ten sam człowiek je zrobił. Niestety, wszystkie linki wygasły :| Wysłałem wiadomość na HC. Jak odczyta, może podeśle ewentualną kopię...

Drwal PW
5 sierpnia 2016, 10:18
Znalazłem gdzieś na starym komputerze:

Nowa Nekropolia (VCMI)

avatar PW
5 sierpnia 2016, 10:46
Dziękować, dziękować!

Drwal PW
5 sierpnia 2016, 18:22
A tu jak obiecałem video miasta avatara (między innymi): https://www.youtube.com/watch?v=I3-ruA8blpI


avatar PW
11 sierpnia 2016, 18:04
Cytat:
Znalazłem gdzieś na starym komputerze:
Nowa Nekropolia (VCMI)
Ten mod działa bez większych problemów na 0.98.

Warmongerze - to w sumie pytanie dla ciebie. Autor tego moda nie korzystał z tradycyjnych defów, tylko tworzył listy plików png podmieniające klatki w defach by uzyskać lepszą grafikę miasta (czy mu się udało to sprawa dyskusyjna). Ale załączając ten mod i wchodząc w ekran miasta gra zaczyna wyraźnie lagować. Pytanie - lagi są dlatego, że vcmi musi obsłużyć dużo plików png? Czy też przyczyna leży gdzie w bałaganie plików w tym modzie?

J. M. Sower PW
11 sierpnia 2016, 19:29
Łooo Jezu, całkiem zapomniałem, że pracowałem nad przeróbką Tower. To było aż 3 lata temu... Z tego co czytam na forum VCMI, to chyba miałem tam jeszcze coś dopracować. ;P Ehh... cały ja.

avatar PW
11 sierpnia 2016, 19:36
Jeśli chodzi o sprawy ulepszenia golemów do złotych golemów to zostało to 'dorobione' :)

Andruids PW
11 sierpnia 2016, 19:40
@Sower, Jeśli masz zamiar jeszcze dokończyć ten projekt, to nie żałuj piachu. Na ikonkach jednostek tło z miastem wygląda pięknie i piaszczyście, a na ekranie rzuca się w oczy tylko goła skała.

J. M. Sower PW
11 sierpnia 2016, 19:48
Skoro zostało 'dorobione', to muszę w jakiś dzień sobie pobrać i chwilę zagrać. ;)

@Andruids, ekran miasta jest autorstwa niejakiego totkotoriy i nie edytowałem go w ogóle poza dorobieniem ulepszenia golemów. Nie mam zatem nic przygotowanego w tym kierunku, a przeróbka całego ekranu wymaga pewnego przygotowania plików graficznych. Nie liczyłbym więc na to, że jeszcze tknę to pędzlem. ;)

Kammer PW
11 sierpnia 2016, 19:49
Hej, Sowerze, a o tym pamiętasz? ^L^'
Bo wiesz, ten mod bardzo fajnie się zapowiadał, a od dawna niczego o nim nie słychać. :/

J. M. Sower PW
11 sierpnia 2016, 19:50
Wiem, wiem. Pamiętam... ;P

W sumie to Zamek miał już chyba wszystkie (bądź niemal wszystkie) grafiki gotowe, ale i tak wymaga to jeszcze od groma pracy. Może "kiedyś" to dokończę.

Andruids PW
11 sierpnia 2016, 19:53
@Sowerze, powiedziałbym, że do poprawy jest tylko tło ekranu. Trochę piasku tu i tam, jakieś wydemki w dalszym planie zamiast gór i ogólnie przykrycie tych wszystkich szarych skał.

I nie wiedziałem, że nie jesteś autorem, ale znając twoje umiejętności, podejrzewam, że nie byłoby to dla Ciebie żadnym wyzwaniem : >

EDIT: Do usług.

J. M. Sower PW
11 sierpnia 2016, 20:07
Umiejętności umiejętnościami, ale trzeba przeznaczyć na to dość dużo czasu, gdyż po ingerencji w samo tło wiele grafik budynków wymagałoby dostosowania. Niemniej dziękuję za połechtanie mojego ego. ;)
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 ... 24 - 25 - 26
temat: [VCMI] Mniejsze modyfikacje

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel