Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 122 - 123 - 124 ... 135 - 136 - 137 | |
Drwal |
W tym przypadku akurat podstęp graficzny był największy. Ostatnie propozycje to najładniejsze jednostki w całym mieście! |
Szaman |
http://lh6.ggpht.com/_4MUf6T4VzPw/TPkfhW5TV3I/AAAAAAAASHk/G8SellnXQ3U/s800/starcraft-2-spectre-papercraft.jpg Bohater forge jak malowany:) |
Warmonger |
Cytat: Moim zdaniem wersja 2/3 osy jest dużo lepsza (bardziej wyraźna) od tych po prawej.
|
Drwal |
Zgadzam się z Warmongerem - co za dużo to nie zdrowo. Umiar zawsze sprzyjał efektom wizualnym. :) |
Arcanus |
Te insektoidy rzeczywiście są trochę przekolorowane. |
Darkem |
Osy w grze prezentują się bardzo dobrze. Gdyby Neph pozostał przy projekcie z uniesionymi skrzydłami, to pojawiłyby się problemy z wielkością jednostki. |
Warmonger |
Nie kwestionuję pozycji skrzydeł, tylko ogólną pikselozę. |
Darkem |
Mój błąd, jakimś cudem nie zauważyłem fragmentu w nawiasie. Na szczęście render w nieco lepszej rozdzielczości nie powinien być problemem. Szczególnie dla Nepha. Co powiecie o Lamassu? Czy wy również uważacie, że ulepszenie powinno być ciemniejsze? Tak jak to. Czy ja naprawdę napisałem „pojawiły-by”? Wracam do lasu... |
Nephretes |
Miałem nie wstawiać więcej zdjęć jednostek do czasu sfinalizowania miasta, ale nie dotyczy to wstępnych modeli dla nowych jednostek. Oto Rakshasa, nie wiem jeszcze na którym poziomie pojawi się jako alternatywa. |
Aayren |
Great and magnificent beast! Wysoko go, na 6lvl! |
Drwal |
Dobra jednostka, tylko mam nadzieje, że tak nie będzie wyglądać grafika standing. :) Zgadzam się też, że Rakshasa powinna być na wysokim poziomie (4-6). Ogólnie mam tylko jedną obawę - wszystkie jednostki z tego miasta są zbyt podobne kolorystycznie. Całość w kupie może razić oczy i zwyczajnie się trochę zlewać. |
Kammer |
Proponowałbym dorzucenie drugiej pary łapek, jak rakszase kszatrije, które są nawet podobne kolorystycznie. A co z mechaniką? Osobiście uważam, że dobrym pomysłem byłoby danie im, poprzez wgląd na H5, zdolność do rzucenia masowego przyśpieszenia na swoich sojuszników po udanym ataku, oczywiście, z pewną szansą. Ewentualnie, przez wzgląd na DoC-a - dać mu redukcję obrażeń z dystansu, a ulepszeniu również wręcz. |
Andruids |
Kammer: Nie ma potrzeby, druga para łap do wymysł projektantów Ubisoftu. Rakshasa to jeden z najstarszych potworów z DnD, gdzie pojawił się jako przebiegły i używający magii humanoid z głową tygrysa.Proponowałbym dorzucenie drugiej pary łapek @modnotka musiałem |
Mistrz |
No właśnie, czy Rakshasa nie powinien mieć tygrysiej głowy? Model jak zwykle pierwsza klasa! Ok. To generalnie dlatego, że piszę z komórki, ale będę pamiętał; ) |
Matheo |
Model genialny. Jednak: Cytat: Ogólnie mam tylko jedną obawę - wszystkie jednostki z tego miasta są zbyt podobne kolorystycznie. Nephetresie, nie wiem, dlaczego uparłeś się, by wszystkie jednostki były w tym samym kolorze, to nie H5, to H3. |
Saki |
Kammer: poprzez wgląd Przez wZgląd (wgląd można mieć W coś), do tego myślnik po przecinku przy wtrąceniu wygląda dość pokracznie (albo wtrącamy za pomocą przecinków, albo za pomocą myślników). EDIT: To popraw jeszcze "poprzez", bo wyrażenie brzmi "przez wzgląd na". Nawet wujek google nie szuka "poprzez wzgląd" (trochę kiepsko, że nie mogę z powodu notki edytować postu w całości). Łomatkoboskoczęstochosko, temat kolorystyki był wałkowany już wiele razy. W HoMM3 jak najbardziej pojawiają się frakcje jednolite kolorystycznie (lub z akcentami tu i ówdzie), Oaza jak najbardziej się w ten schemat wpisuje. O ile przy nieulepszonych jednostkach faktycznie można by się pokusić o zarzucenie frakcji jakiejś monotonii kolorystycznej, tak jednostki ulepszone jak najbardziej wpisują się w stylistykę HoMM3 z czernią, brązem i czerwienią. Co do nawiązywania do tradycji dedekowej - z jednej strony się ku temu przychylam, z drugiej strony mamy już magów od czarowania, i to oni mieli być magiczną osią zamku. Rakszasy wzorem tych z D&D mogłyby nieco przyćmić ten fakt. |
Nephretes |
Joł, Ostatnia szansa zasugerowania gdzie można dorzucić trochę koloru. Pokoloruj to sam~! |
Andruids |
Say no more. |
MinosKing |
Drogi Nephretes moim skromnym zdaniem nic nie trzeba już kolorować, wszystkie jednostki mają bardzo dobry kolor. A tak z innej beczki to fajny skład jednostek, czy jest on już ostateczny? Czy być może w niedalekiej przyszłości coś jeszcze może się w nim zmienić? |
Drwal |
Ciężko coś tu doradzić, tu nie jest problem raczej pojedynczej jednostki, a ogólnej koncepcji kolorystycznej. Wybrałeś w sumie najtrudniej jak mogłeś - Heroes III to dość mroczna gra i siłą rzeczy jaskrawe kolory trudno wkomponować (zwłaszcza żółte/złote). Musiałbym to zobaczyć w grze chyba, by nie wprowadzić w błąd. Ciesze się, że 6 poziom ma jakieś niebieskie elementy, niby mała rzecz, ale oczy jakby mniej bolą. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 122 - 123 - 124 ... 135 - 136 - 137 |
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel