Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 122 - 123 - 124 ... 135 - 136 - 137

Drwal PW
31 marca 2016, 19:14
W tym przypadku akurat podstęp graficzny był największy. Ostatnie propozycje to najładniejsze jednostki w całym mieście!

Szaman PW
1 kwietnia 2016, 01:41
http://lh6.ggpht.com/_4MUf6T4VzPw/TPkfhW5TV3I/AAAAAAAASHk/G8SellnXQ3U/s800/starcraft-2-spectre-papercraft.jpg
Bohater forge jak malowany:)

Warmonger PW
2 kwietnia 2016, 18:06
Cytat:
Moim zdaniem wersja 2/3 osy jest dużo lepsza (bardziej wyraźna) od tych po prawej.

Drwal PW
2 kwietnia 2016, 18:11
Zgadzam się z Warmongerem - co za dużo to nie zdrowo. Umiar zawsze sprzyjał efektom wizualnym. :)

Arcanus PW
2 kwietnia 2016, 21:13
Te insektoidy rzeczywiście są trochę przekolorowane.

Darkem PW
3 kwietnia 2016, 01:37
Osy w grze prezentują się bardzo dobrze. Gdyby Neph pozostał przy projekcie z uniesionymi skrzydłami, to pojawiłyby się problemy z wielkością jednostki.

Warmonger PW
3 kwietnia 2016, 08:27
Nie kwestionuję pozycji skrzydeł, tylko ogólną pikselozę.

Darkem PW
3 kwietnia 2016, 21:48
Mój błąd, jakimś cudem nie zauważyłem fragmentu w nawiasie. Na szczęście render w nieco lepszej rozdzielczości nie powinien być problemem. Szczególnie dla Nepha.

Co powiecie o Lamassu? Czy wy również uważacie, że ulepszenie powinno być ciemniejsze? Tak jak to.

Czy ja naprawdę napisałem „pojawiły-by”? Wracam do lasu...

Nephretes PW
22 maja 2016, 09:22
Miałem nie wstawiać więcej zdjęć jednostek do czasu sfinalizowania miasta, ale nie dotyczy to wstępnych modeli dla nowych jednostek. Oto Rakshasa, nie wiem jeszcze na którym poziomie pojawi się jako alternatywa.


Aayren PW
22 maja 2016, 10:26
Great and magnificent beast! Wysoko go, na 6lvl!

Drwal PW
22 maja 2016, 10:43
Dobra jednostka, tylko mam nadzieje, że tak nie będzie wyglądać grafika standing. :) Zgadzam się też, że Rakshasa powinna być na wysokim poziomie (4-6). Ogólnie mam tylko jedną obawę - wszystkie jednostki z tego miasta są zbyt podobne kolorystycznie. Całość w kupie może razić oczy i zwyczajnie się trochę zlewać.

Kammer PW
22 maja 2016, 11:17
Proponowałbym dorzucenie drugiej pary łapek, jak rakszase kszatrije, które są nawet podobne kolorystycznie.
A co z mechaniką? Osobiście uważam, że dobrym pomysłem byłoby danie im, poprzez wgląd na H5, zdolność do rzucenia masowego przyśpieszenia na swoich sojuszników po udanym ataku, oczywiście, z pewną szansą.
Ewentualnie, przez wzgląd na DoC-a - dać mu redukcję obrażeń z dystansu, a ulepszeniu również wręcz.

Andruids PW
22 maja 2016, 11:29
Kammer:
Proponowałbym dorzucenie drugiej pary łapek
Nie ma potrzeby, druga para łap do wymysł projektantów Ubisoftu. Rakshasa to jeden z najstarszych potworów z DnD, gdzie pojawił się jako przebiegły i używający magii humanoid z głową tygrysa.

KammerKammerNie musiałeś mi przypominać o tych przebrzydłych bestiach. jLj

@modnotka musiałem

Mistrz PW
22 maja 2016, 11:51
No właśnie, czy Rakshasa nie powinien mieć tygrysiej głowy? Model jak zwykle pierwsza klasa!

Ok. To generalnie dlatego, że piszę z komórki, ale będę pamiętał; )

DrwalDrwalUżywaj polskich znaków. :P
Edit: rozumiem, usprawiedliwione.

KammerKammerAle z interpunkcją to już na komórce powinieneś sobie dać radę. :P

Matheo PW
22 maja 2016, 13:46
Model genialny. Jednak:
Cytat:
Ogólnie mam tylko jedną obawę - wszystkie jednostki z tego miasta są zbyt podobne kolorystycznie.

Nephetresie, nie wiem, dlaczego uparłeś się, by wszystkie jednostki były w tym samym kolorze, to nie H5, to H3.

Saki PW
22 maja 2016, 15:47
Kammer:
poprzez wgląd

Przez wZgląd (wgląd można mieć W coś), do tego myślnik po przecinku przy wtrąceniu wygląda dość pokracznie (albo wtrącamy za pomocą przecinków, albo za pomocą myślników).

KammerKammerWzgląd poprawiony, dzięki. A wtrącenie moje to źle rozumiesz - wtrąceniem było ewentualnie, potem przecinek oddzielający od głównej myśli, myślnik, konkluzja.

EDIT: To popraw jeszcze "poprzez", bo wyrażenie brzmi "przez wzgląd na". Nawet wujek google nie szuka "poprzez wzgląd" (trochę kiepsko, że nie mogę z powodu notki edytować postu w całości).

Łomatkoboskoczęstochosko, temat kolorystyki był wałkowany już wiele razy. W HoMM3 jak najbardziej pojawiają się frakcje jednolite kolorystycznie (lub z akcentami tu i ówdzie), Oaza jak najbardziej się w ten schemat wpisuje. O ile przy nieulepszonych jednostkach faktycznie można by się pokusić o zarzucenie frakcji jakiejś monotonii kolorystycznej, tak jednostki ulepszone jak najbardziej wpisują się w stylistykę HoMM3 z czernią, brązem i czerwienią.

Co do nawiązywania do tradycji dedekowej - z jednej strony się ku temu przychylam, z drugiej strony mamy już magów od czarowania, i to oni mieli być magiczną osią zamku. Rakszasy wzorem tych z D&D mogłyby nieco przyćmić ten fakt.

Nephretes PW
7 lipca 2016, 00:59
Joł,

Ostatnia szansa zasugerowania gdzie można dorzucić trochę koloru. Pokoloruj to sam~!


Andruids PW
7 lipca 2016, 02:18
Say no more.


MinosKing PW
7 lipca 2016, 10:48
Drogi Nephretes moim skromnym zdaniem nic nie trzeba już kolorować, wszystkie jednostki mają bardzo dobry kolor. A tak z innej beczki to fajny skład jednostek, czy jest on już ostateczny? Czy być może w niedalekiej przyszłości coś jeszcze może się w nim zmienić?

Drwal PW
7 lipca 2016, 11:24
Ciężko coś tu doradzić, tu nie jest problem raczej pojedynczej jednostki, a ogólnej koncepcji kolorystycznej. Wybrałeś w sumie najtrudniej jak mogłeś - Heroes III to dość mroczna gra i siłą rzeczy jaskrawe kolory trudno wkomponować (zwłaszcza żółte/złote). Musiałbym to zobaczyć w grze chyba, by nie wprowadzić w błąd. Ciesze się, że 6 poziom ma jakieś niebieskie elementy, niby mała rzecz, ale oczy jakby mniej bolą.

strona: 1 - 2 - 3 ... 122 - 123 - 124 ... 135 - 136 - 137
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel