Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] ERA - wtyczki, łatki, sprawy ogólne i techniczne komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 8 - 9 - 10 ... 15 - 16 - 17 | |
AmiDaDeer |
VCMI nie ma edytora map i jeszcze długo prawdopodobnie go mieć nie będzie. VCMI w ogóle nie wymaga WoG-a. |
Sirielle |
A tak, początkowo chyba był na WoGu, teraz widzę jest niezależny. Przeglądam akurat temat VCMI, ale jestem na 5 stronie i chyba sobie daruję prześledzenie całości, szczególnie, że na programowaniu się nie znam, a tego dotyczy część wpisów. Co do edytora map - informacja z acidcave.net odnośnie VCMI 0.96: "Wnosi ona wiele nowości, między innymi dodawanie zaklęć, modyfikację wyglądu obiektów na mapie przygody, a także nowe możliwości systemu modów." - myślałam, że to oznacza wbudowany edytor. Czyli re-instaluję HoMM3, na to WoGa ze skarbca i łatę na edytor map. W kopii zapasowej mam już Erę na SoD. Jeszcze czysty HoMM3 wypadałoby gdzieś wrzucić, na wszelki wypadek. |
Sirielle |
Nic z tego, to chyba nie była wina Ery - na czystym WoGu 3.58F wyskakuje mi ten sam błąd: "Exception EOSError in H3WMapEdPatch.dll at 0000E709. System Error. Code: 2. Nie można odnaleźć określonego pliku." Przy czym H3WMapEdPatch.dll jest w katalogu z grą. Skopiowałam go na wszelki wypadek raz jeszcze, potem z oryginalnej wersji (wcześniej instalowałam PL) i nic, to samo. Mam pasek narzędzi WoGa, ale jego opcje wywalają ten błąd. Za to działa edytowanie budynków. Google mi podpowiedziało, że jeszcze 2 osoby miały ten problem (z tych, którzy przepisali zamiast screena), ale na Heroes Community nikt go nie wyjaśnił, a po chińsku nawet tłumacz Google mi niewiele pomógł ;) |
voncur |
Mam tak samo na polskiej złotej edycji h3 + wog 3.58f. Spróbuj sciągnąć ang wersje h3 |
Sirielle |
Mam Złotą edycję PL. Masz na myśli zmianę języka gry? |
Kammer |
Wątpię. voncur prawie na pewno ma na myśli ściągnięcie pirackiej wersji, co ja odradzam. |
Sirielle |
Może wystarczy podmienić jakiś plik z angielskiej wersji? Edit. Napisałam mail do autora pliku, może on pomoże (o ile odpowiada na takie listy). |
voncur |
jakiego pirata znowu? Ja mam h3 gold pol z playa, a myślałem raczej o gogu. |
Sirielle |
No tak, dopiero co kupiłam Złotą Edycję PL, nie będę dublować. Aż tak nie siedzę w temacie, przeżyję bez możliwości konwersji mapy. Zresztą chyba nie będę mieć teraz na HoMM za wiele czasu. Co do problemu - autor łatki/propgramu mi nie odpisał na e-mail, więc nadal nie ma rozwiązania (poza proponowaną przez voncura zamianą instalacji z polskiej na angielską, co odpada). BTW, nie ma tu możliwości subskrypcji tematów? |
Kaazam |
Wydaje mi się to odpowiedni temat ma zgłoszenie znalezionych przeze mnie bugów w ERA. Poniżej zamieszczam link do paczki, z savem, screenem i ustawieniami, na których te bugi znalazłem. - po wygranej bitwie otrzymałem w wolnym slocie 0 jednostek. Widać na screenie. Podczas robienia save'u gra się wywaliła po czym był problem z jej odpaleniem. Po wywaleniu save'a wszystko wróciło do normy. Chyba ktoś to powinien zbadać. - jeśli napotkamy na mapie artefakt księgę czarów a mamy komplet artefaktów w plecaku tak, że nie można nic podnieść, to nie tylko nie podnosimy książki, ale nasza jest usuwana - siedliska z jednostkami 8 poziomu nie akumulują jednostek - na obecnych ustawieniach znajduję się na mapie te wielkie klejnoty, które mają dawać dowódcy umiejętności, po podniesieniu nie daję one nic, a w ustawieniach zaznaczałem, że ma tych itemków nie być na mapie (teraz nie mogę znaleźć tego w ustawienia). Powoduje to, że z przydatnych itemków robione bezużyteczne. http://s000.tinyupload.com/?file_id=05223810635386981294 Ktoś napotkał podobny problemy? Dodam, że grywam w grę na Ubuntu 14.04 LTS. Nie bywa tutaj problemów z oryginalną wersją gry. |
Nieznajomy2 |
Witam. wie ktoś może, jak rozwiązać ten bug z Heroes III ERA2. Pojawia się za każdym razem gdy próbuje odpalić jakąś mapę: ERM syntax Error File String Reason String : Index already used. Save all ERM vars to Wogermlog.txt (may take time) |
majaczek |
@nieznajomy2 jest to konflikt modów dwa pliki ert o różnej nazwie deklarują tą samą zmienną tekstową (o tym samym ID) pliki ert i erm w erze mają inne nazwy niż w 3.58f, więc zgaduje że próbowałeś wgrać mod do 3.58f na erę, ale to może być coś innego. PS: mody na erę instaluje się wypakowując z paczki folder z modem do folderu mods. nie korzystamy z h3wupdate |
zmudziak22 |
Jeśli jest to mod-mapa, to nie możesz wogifikować mapy. A jak zwykła(losowa), wyłącz opcje wog. |
majaczek |
zmudziak nieprawda. ERA nie powinna korzystać ze skryptów osadzonych w mapach (choć technicznie jest to możliwe). mod-mapy (takie jak 300 Spartans) zawierają skrypty w oddzielnych plikach i TRZEBA wogifikować mapę aby działała jak trzeba. Specjalny wpis w modzie (nie pamiętam szczegółów) pozwala ignorować domyślne skrypty więc nie gryzą się z mapą bo są niezaładowane. zwykłe (nie-mapowe) skrypty powinny przeżyć wogifikację. ---------------------------------------------------------- błąd z "z variable already used" bierze się stąd że dwa mody używają tego samego wpisu ert w plikach ert o różnej nazwie (o tej smej nie przeszkadza bo jeden zamienia drugi). prawdopodobnie błąd wynika z użycia starego nazewnictwa w skryptach modu (scriptNN.erm) co jest nieprawidłowe (jeśli podmieniasz skrypt musisz użyć tej samej nazwy pliku) |
zmudziak22 |
Możliwe majaczek. Nie mniej w przypadku kampanii woga lub mapy Cave of Gefrex nie można było wogifikować mapy. |
minijack |
Witam, zainstalowałem erę 2.4 z WoGiem, ale w mod manager nie działa mi włączanie i wyłączanie(w zasadzie nic nie działa) modów. Klikam enable i nic, podobnie z disable-zero reakcji ze strony programu. reinstalowałem chyba z 5 razy i dalej nie działa. Co mogę zrobić? |
Baronus |
Mody w Erze dopisuje się do listy. Jaki menedżer? Rozpakowujesz albo samoistnie, albo programem do rarów i zipów. Wpisujesz tytuł na list i koniec. Grasz. Jedyny problem jaki mam to taki, że samoistna instalacja modu nie działa. Wtedy programem do zipów. A mody na WoGa nie pójdą na Erze. Trzeba je dostosować. A przy okazji. Działa wam Covenant Town? |
Kammer |
Zasadniczo - można i dopisywać, i poprzez menadżera. Ta druga wersja jest bardziej... estetyczna. I skuteczniejsza, gdy nie zna się nazwy moda. Co do problemu z brakiem efektu działanie menadżera - spotkałem się już z tym, ale, niestety, nie udało mi się znaleźć na to remedium. Może uprawnienia administratora? |
minijack |
Gdy instaluję mody instalatorem to w menadżerze pojawiają się jako włączone, ale nie mogę ich wyłączyć. Gdy rozpakowuje woga, albo mody bez instalatora to widzi je, ale nie mogę ich włączyć. Tak, mam uprawnienia administratora. |
Baronus |
Rozpakowujesz WoGa? Przecież instaluje sie z Erą od razu? Ja nie używam menedżera więc ci nie powiem. Może Windows niedopasowany? Nowe systemy robią takie cyrki, że wszystko możliwe. A próbowałeś po prostu wpisać tytuł na listę? Skopiuj z folderu aby był taki sam. Wtedy ustalimy czy to menedżer fiksuje czy coś innego. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 8 - 9 - 10 ... 15 - 16 - 17 |
temat: [ważne] ERA - wtyczki, łatki, sprawy ogólne i techniczne | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel