Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] VCMI komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 71 - 72 - 73 ... 129 - 130 - 131 | |
Morglin |
Wilczy Jeździec: Aby na pewno? :P
Nie, moja nazwa użytkownika to Właściciel. |
voncur |
Przecież polskie znaki to inaczej literki takie Ł czy Ś.. |
Warmonger |
Niestety, w takim wypadku gra nie działa poprawnie. To zapewne ten sam błąd. |
voncur |
Dlatego własnie War odpisał Ci 12 marca co jest powodem błędu. A tak BTW co za poroniony pomysł na polskie znaki w tak ważnym miejscu? |
Kuririn |
Czy każdy, po za mną ma błąd w modzie Cove, chodzi o kupienie budynku stoczni, mnie wywala z gry... I czy owy problem będzie naprawiony w najlepszym czasie Warmongerze? |
Pointer |
Warmongerze, w najnowszej wersji powrócił problem, o którym już kiedyś wspominałem. W przypadku niektórych bohaterów sterowanych przez AI znowu prawdziwą lokalizację bohatera widać tylko na minimapce, natomiast na mapie przygody jest on niewidzialny, zaś w miejscach, w których stał wcześniej są jego fikcyjne kopie bez flagi. Dodatkowo zaatakowanie ostatniego bohatera gracza komputerowego po odebraniu mu wszystkich miast wywala grę. Jedyny sposób na pokonanie komputerowego wroga, to odebrać mu miasta, zostawić z 1 bohaterem i czekać aż minie 7 dni... |
Warmonger |
Na wszelki wypadek przypominam: bugtracker. Zapisane gry też będą mile widziane. Sama informacja o tym, że gdzieś czasem coś do końca nie działa, jest mało przydatna. |
Tarnoob |
Jak uczył klasyk Dru albo Trang Oul – chyba w FAQ w dziale Equilibris: „– Ratunku! Coś mi nie działa! – Niestety nie umiemy odpowiedzieć na takie pytanie. :-P” Podobnie na tym forum WoG popularne stało się komentowanie takich pytań „nie jestem wróżką” czy bardziej skrótowe i nieco mniej zrozumiałe dla niewtajemniczonych: „wróżka ma wolne”. ;-) |
Pointer |
Cytat: Na wszelki wypadek przypominam: bugtracker. Już o tym wspominałem, ale może dla przypomnienia. Niestety, nie mogę korzystać z bugtrackera, bo niby mam konto, ale nie mogę się zalogować, bo wyświetla mi się komunikat o nieprawidłowym nicku użytkownika. I nie, nie jest tak, że nie pamiętam, bo jak chcę założyć nowe konto na nicku Pointer, to okazuje się, że już taki nick jest. Więc proszę, przekaż tą uwagę o błędzie w VCMI dalej, albo przekaż adminowi bugtrackera, żeby zlikwidował konto użytkownika Pointer, tak jakby go tam nie było, a ja spróbuję założyć wtedy konto od nowa. |
Drwal |
Nie łatwiej stworzyć nowe konto (z innym nickiem) i tam już napisać o problemie? - zarówno z VCMI, jak i kontem. |
Warmonger |
Usunąłem konta Pointer i Pointer86. Spróbuj zarejestrować się z gmaila. |
Andriej |
Warmonger: Zmieniłem nazwę użytkownika na taką, która nie zawiera polskich znaków, a problem nadal jest. Mogę przynajmniej wiedzieć co go powoduje i jak go rozwiązać?
Niestety, w takim wypadku gra nie działa poprawnie. To zapewne ten sam błąd. |
Shin0bi |
To jakiś troll? |
Morglin |
Akurat lenistwo jest ostatnią rzeczą o jaką mógłbym posądzić zespół VCMI. Nowe wersje ukazują się regularnie od kilku lat, a każda wprowadza nowe możliwości i poprawia część błędów (i niestety przy okazji dodaje nowe...). Nad Heroes 3 pracował szereg zawodowych programistów, którzy za swoją pracę otrzymywali kasiorę. W VCMI mamy zaledwie kilku zapaleńców, którzy tworzą tę platformę całkowicie za darmo i w wolnym czasie. VCMI jest najgorszą platformą (dla graczy, bo moderom nieznającym inżynierii wstecznej oferuje póki co najwięcej) nie przez lenistwo jej twórców, a przez to, że odtworzenie tak skomplikowanej gry jak H3 jest naprawdę trudnym i czasochłonnym zadaniem. |
mrgolec |
krasnolud99: A według mnie to najlepsza platforma do H3 :P
Ale lenie są w tym Vcmi teamie, nie chce im się naprawić błędów. A wszyscy dziwią się czemu Vcmi jest najgorszą platformą do H3. |
Warmonger |
Cytat: Nie wiemy, a przynajmniej ja nie wiem. Jeśli zgłosisz problem na bugtrackerze, jest większa szansa, że ktoś coś poradzi.Zmieniłem nazwę użytkownika na taką, która nie zawiera polskich znaków, a problem nadal jest. Mogę przynajmniej wiedzieć co go powoduje i jak go rozwiązać? Tymczasem udało się nam naprawić podziemia na mapach losowych: Wersja 0.98 już w kwietniu :) |
Matheo |
Morglin mistrz. Niech ktoś to wklei w pierwszym poście tematu. |
Kuririn |
Nowa wersja VCMI 0.98 JUŻ jest!! |
Morglin |
Strasznie niefortunną datę wybrali sobie na premierę. :P Muszę przyznać (nie, nie pierwszokwietniowo), że jestem pod wrażeniem. Po raz pierwszy udało mi się ukończyć pojedynczy scenariusz bez żadnego crasha - błędy owszem, miałem dalej, ale małe i w niewpływające w destruktywny sposób na rozgrywkę. VCMI działa teraz o wiele płynniej, choć zdarza się mu jeszcze klatkować. Wciąż dużo mu brakuje do oryginalnego H3 (mimo kilku nowych funkcji ułatwiających rozgrywkę), ale według mnie obecna wersja jest już grywalna. Największą bolączką dalej pozostaje sztuczna inteligencja, ale grając w wersję 0.98 wreszcie czuje to, czego grając w VCMI nigdy wcześniej do tej pory nie czułem - syndrom jeszcze jednej tury. :) Co tu dużo mówić, naprawdę dobra robota. W końcu jestem w stanie uwierzyć, że wersja 1.0 będzie już całkowicie grywalna. |
zmudziak22 |
Kiexy otrzymamy edytory map i kampanii obsługujące nowe formaty map oraz mody VCMI? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 71 - 72 - 73 ... 129 - 130 - 131 |
temat: [ważne] VCMI | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel