Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ważne] VCMI
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 71 - 72 - 73 ... 128 - 129 - 130

Morglin PW
13 marca 2015, 17:17
Wilczy Jeździec:
Nie, moja nazwa użytkownika to Właściciel.
Aby na pewno? :P

voncur PW
14 marca 2015, 01:48
Przecież polskie znaki to inaczej literki takie Ł czy Ś..


Warmonger PW
14 marca 2015, 18:47
Niestety, w takim wypadku gra nie działa poprawnie. To zapewne ten sam błąd.

voncur PW
14 marca 2015, 22:15
Dlatego własnie War odpisał Ci 12 marca co jest powodem błędu.
A tak BTW co za poroniony pomysł na polskie znaki w tak ważnym miejscu?

Kuririn PW
17 marca 2015, 15:59
Czy każdy, po za mną ma błąd w modzie Cove, chodzi o kupienie budynku stoczni, mnie wywala z gry...
I czy owy problem będzie naprawiony w najlepszym czasie Warmongerze?

Pointer PW
18 marca 2015, 13:45
Warmongerze, w najnowszej wersji powrócił problem, o którym już kiedyś wspominałem. W przypadku niektórych bohaterów sterowanych przez AI znowu prawdziwą lokalizację bohatera widać tylko na minimapce, natomiast na mapie przygody jest on niewidzialny, zaś w miejscach, w których stał wcześniej są jego fikcyjne kopie bez flagi.

Dodatkowo zaatakowanie ostatniego bohatera gracza komputerowego po odebraniu mu wszystkich miast wywala grę. Jedyny sposób na pokonanie komputerowego wroga, to odebrać mu miasta, zostawić z 1 bohaterem i czekać aż minie 7 dni...

Warmonger PW
19 marca 2015, 07:40
Na wszelki wypadek przypominam: bugtracker.

Zapisane gry też będą mile widziane. Sama informacja o tym, że gdzieś czasem coś do końca nie działa, jest mało przydatna.

Tarnoob PW
19 marca 2015, 16:59
Jak uczył klasyk Dru albo Trang Oul – chyba w FAQ w dziale Equilibris:
„– Ratunku! Coś mi nie działa!
– Niestety nie umiemy odpowiedzieć na takie pytanie. :-P”

Podobnie na tym forum WoG popularne stało się komentowanie takich pytań „nie jestem wróżką” czy bardziej skró­to­we i nieco mniej zrozumiałe dla niewtajemniczonych: „wróżka ma wolne”. ;-)

Pointer PW
20 marca 2015, 09:16
Cytat:
Na wszelki wypadek przypominam: bugtracker.

Już o tym wspominałem, ale może dla przypomnienia. Niestety, nie mogę korzystać z bugtrackera, bo niby mam konto, ale nie mogę się zalogować, bo wyświetla mi się komunikat o nieprawidłowym nicku użytkownika. I nie, nie jest tak, że nie pamiętam, bo jak chcę założyć nowe konto na nicku Pointer, to okazuje się, że już taki nick jest. Więc proszę, przekaż tą uwagę o błędzie w VCMI dalej, albo przekaż adminowi bugtrackera, żeby zlikwidował konto użytkownika Pointer, tak jakby go tam nie było, a ja spróbuję założyć wtedy konto od nowa.

Drwal PW
20 marca 2015, 10:20
Nie łatwiej stworzyć nowe konto (z innym nickiem) i tam już napisać o problemie? - zarówno z VCMI, jak i kontem.

Warmonger PW
20 marca 2015, 10:24
Usunąłem konta Pointer i Pointer86. Spróbuj zarejestrować się z gmaila.

Andriej PW
23 marca 2015, 14:37
Warmonger:
Niestety, w takim wypadku gra nie działa poprawnie. To zapewne ten sam błąd.
Zmieniłem nazwę użytkownika na taką, która nie zawiera polskich znaków, a problem nadal jest. Mogę przynajmniej wiedzieć co go powoduje i jak go rozwiązać?

Shin0bi PW
28 marca 2015, 16:40
To jakiś troll?

Morglin PW
28 marca 2015, 16:42
Akurat lenistwo jest ostatnią rzeczą o jaką mógłbym posądzić zespół VCMI. Nowe wersje ukazują się regularnie od kilku lat, a każda wprowadza nowe możliwości i poprawia część błędów (i niestety przy okazji dodaje nowe...). Nad Heroes 3 pracował szereg zawodowych programistów, którzy za swoją pracę otrzymywali kasiorę. W VCMI mamy zaledwie kilku zapaleńców, którzy tworzą tę platformę całkowicie za darmo i w wolnym czasie. VCMI jest najgorszą platformą (dla graczy, bo moderom nieznającym inżynierii wstecznej oferuje póki co najwięcej) nie przez lenistwo jej twórców, a przez to, że odtworzenie tak skomplikowanej gry jak H3 jest naprawdę trudnym i czasochłonnym zadaniem.

mrgolec PW
28 marca 2015, 16:42
krasnolud99:
Ale lenie są w tym Vcmi teamie, nie chce im się naprawić błędów. A wszyscy dziwią się czemu Vcmi jest najgorszą platformą do H3.
A według mnie to najlepsza platforma do H3 :P

Warmonger PW
28 marca 2015, 20:13
Cytat:
Zmieniłem nazwę użytkownika na taką, która nie zawiera polskich znaków, a problem nadal jest. Mogę przynajmniej wiedzieć co go powoduje i jak go rozwiązać?
Nie wiemy, a przynajmniej ja nie wiem. Jeśli zgłosisz problem na bugtrackerze, jest większa szansa, że ktoś coś poradzi.

Tymczasem udało się nam naprawić podziemia na mapach losowych:


Wersja 0.98 już w kwietniu :)

Matheo PW
28 marca 2015, 22:48
Morglin mistrz. Niech ktoś to wklei w pierwszym poście tematu.

Kuririn PW
1 kwietnia 2015, 11:45
Nowa wersja VCMI 0.98 JUŻ jest!!

Morglin PW
1 kwietnia 2015, 18:44
Strasznie niefortunną datę wybrali sobie na premierę. :P

Muszę przyznać (nie, nie pierwszokwietniowo), że jestem pod wrażeniem. Po raz pierwszy udało mi się ukończyć pojedynczy scenariusz bez żadnego crasha - błędy owszem, miałem dalej, ale małe i w niewpływające w destruktywny sposób na rozgrywkę. VCMI działa teraz o wiele płynniej, choć zdarza się mu jeszcze klatkować. Wciąż dużo mu brakuje do oryginalnego H3 (mimo kilku nowych funkcji ułatwiających rozgrywkę), ale według mnie obecna wersja jest już grywalna. Największą bolączką dalej pozostaje sztuczna inteligencja, ale grając w wersję 0.98 wreszcie czuje to, czego grając w VCMI nigdy wcześniej do tej pory nie czułem - syndrom jeszcze jednej tury. :)

Co tu dużo mówić, naprawdę dobra robota. W końcu jestem w stanie uwierzyć, że wersja 1.0 będzie już całkowicie grywalna.

zmudziak22 PW
1 kwietnia 2015, 20:01
Kiexy otrzymamy edytory map i kampanii obsługujące nowe formaty map oraz mody VCMI?
strona: 1 - 2 - 3 ... 71 - 72 - 73 ... 128 - 129 - 130
temat: [ważne] VCMI

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel