Witaj Nieznajomy!
|
temat: [mod] The Halflings komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
avatar |
Trochę wstyd nie? Każdy wierzy w ślepo i ekscytuje się nawet najmniejszymi wskazankami o nowych miastach a tu... po cichu, bez rozgłosu powstał mini-mod oparty na fajnym pomyśle. Co najważniejsze - można go od razu pobrać i cieszyć się grą. Nie ma wydumanych grafik, o nowych animacjach zapomnijmy - jest pomysł i wyobraźnia. W takich rzeczach jest siła WoGa, a tu nawet nikt nie napomknął o nim, mimo wielu czytelników heroescommunity. http://www.wog.acidcave.net/halflings.php |
AmiDaDeer |
A po co o tym mówić? Niziołki nikogo nie obchodzą, wiem coś o tym... Moda nie ściągałem, ale gdy popatrzyłem na screeny, jakoś mi się odechciało. Spodziewałbym się czegoś nieco lepiej przygotowanego... przynajmniej jakichś ładnych portretów. Sam pomysł - też kiepski. Golemy nie pasują do niziołków, rusałki też mi jakoś się tutaj nie widzą... No i nie ma - jak mi się dobrze zdaje - ani jednego człowieka wśród bohaterów. Same niziołki... no i drzewiec. |
Drwal |
Zgadzam się z Hobbitem, pomysł raczej kiepski. Na plus to, że udało się w ogóle go zrealizować, innych pozytywów raczej brak. |
avatar |
Cóż, widzę że przedmówców nie interesuje rozgrywka tylko graficzka. Można i tak. |
AmiDaDeer |
Nie tyle graficzka, co sam pomysł. No i klimat - jakoś miasto niziołków z golemami zupełnie mi nie pasuje... |
Drwal |
Ja traktuje Heroes 3 jako dzieło niemal idealne, więc po co kombinować i mieszać powstałe jednostki. Za np. tydzień pojawi się kolejny mod, w którym nie wiem, jednostką 1 poziomu będzie centaur, a drugiego harpia. Ja uważam, że jak dodawać to coś nowego, od siebie. |
Dragonar |
Mod pobrałem, trochę pograłem - nic nadzwyczajnego. Golemy zdecydowanie nie pasują do miasta niziołków. Najlepszą częścią moda są bohaterowie. :) Chciałbym zobaczyć chociaż kilka nowych jednostek, np. Dziki zamiast Golemów, oraz zmienione niektóre budowle w mieście. Rusałki w stajniach to lekkie przegięcie. ;) |
Trang Oul |
Cytat: Oj, nie grało się w H2...
Nie tyle graficzka, co sam pomysł. No i klimat - jakoś miasto niziołków z golemami zupełnie mi nie pasuje... |
marek11 |
A czy jeżeli zainstaluje ten mod to podmieni mi on misato Rampart tak że w WOG-o opcjach będzie możliwy szybki powrót do orginalnej wersji gry wyłączając skrypt??? Co do golemów to faktycznie nie najlepszy pomysł. |
avatar |
Krasnoludy i Elfy w jednym mieście to cudowny pomysł :) |
Dragonar |
Owszem, mod podmienia Bastion, ale w opcjach WoG można zmianę szybko wyłączyć i włączyć. :) Cytat: Heroes IV... Dobry pomysł. :P
Za np. tydzień pojawi się kolejny mod, w którym nie wiem, jednostką 1 poziomu będzie centaur, a drugiego harpia. |
Alamar |
avatar: A owszem. :PKrasnoludy i Elfy w jednym mieście to cudowny pomysł :) Kto powiedział, że te rasy nie mogą żyć wspólnie? Tym bardziej, że w mitologii skandynawskiej rasy te mieszkały obok siebie (wrogami krasnali były trolle). No i nie zapominaj o początkach zamku czarodziejki - baśniowe istoty, w tym elfy i kurduple. Wbrew pozorom te rasy mają dużo wspólnego ze sobą - wszystko zależy od punktu widzenia. Mam nadzieję, że twój post to była ironia. ;P |
AmiDaDeer |
Trang Oul: Grało się, grało. Niziołki jednak pasują zarówno do skał, jak i lasów, a golemy nie. Poza tym - to nie było miasto niziołków, tylko czarodziejów, a kurduple (fajnie nazywam pobratymców :P) tam tylko służyły.Oj, nie grało się w H2... Pomysł nie byłby aż tak zły, gdyby wśród bohaterów zdecydowaną większość stanowili ludzie (a niziołki jako "zapychacz") i gdyby dać coś innego na pierwszy i czwarty poziom... no i nie nazywać tego miastem niziołków. :P |
Dark Dragon |
W H2 było inne tło, klimat. Tutaj taki zamek, a raczej jego przeróbka, nie pasuje... Portrety jedynie niczego sobie... |
avatar |
Alamarze: w świadomości większość fanów fantastyki zakodowane są zasady rodem z AD&D, według których elfy i krasnoludy zawsze pałały niechęcią do siebie :) Ale ja się z tobą zgadzam i używając tych samych argumentów nie widzę podstaw by stwierdzić, że golemy nie pasują do Rampartu! drwal-siekiery: No właśnie - ile jest tych modów? Co jakiś czas ktoś ogłasza, że robi super hiper mod, pełny nowych kampanii, ileś tam nowych jednostek, zamków, szmerów i bajerów. Prawda jest taka, że już dawno nie powstał skończony mod - zwykle kończy się na słomianym zapale. Dlatego naprawdę cieszą mnie takie małe rzeczy. Z pomysłem, bazujących na ogranych schematach. Niech to będzie kolejne "Neutralne miasto 2", ale niech to ktoś w końcu zrobi - a nie urwie dyskusje po paru postach na temat "czy jednostka X w mieście Y pasuje do klimatu Z mając statystyki a/b/c/d".
Za np. tydzień pojawi się kolejny mod, w którym nie wiem, jednostką 1 poziomu będzie centaur, a drugiego harpia. |
ziomal121 |
A ja mam pytanka: 1.Jak zainstaluje się moda i włączy w opcjach WoG to co będzie np pierwszym poziomem w Confluxie?Bo jak Centaury to się nie opłaca... 2.Czy mod działa na łatkę spolszczającą???I czy WoGóle przetłumaczone są nazwy itp??? 3.Co jest ulepszeniem Strzelca?(Złotego golema to się chyba domyślam...Czyżby to Diamentowy golem?)? 4.Jak to zainstalować?!?! A na marginesie to Avatarze zapomniałeś o modzie Władcy Smoków ;p |
avatar |
Napisałem, że już dawno nie powstał skończony mod - pierwsza wersja modu Władcy już troszeczkę ma, więc... nie zapomniałem o nim :P Mod na łatkę spolszczającą da się zainstalować. Część nazw i tekstów będzie znów po angielsku, gdyż gra wczyta angielskojęzyczny skrypt, to dość oczywiste. Jak to zainstalować? Przecież na stronie jest podany opis instalacji! |
ziomal121 |
Dobra już mam.A wszystko i tak jest po Polsku ;p.A ja mod WS uważam za nowy gdyż ściągnąłem go niedawno(z jakieś 3 miesiące temu xp). |
temat: [mod] The Halflings | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel