Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI] New Preserve and Asylum komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
avatar |
Ależ to będą wakacje. 1.5 nowego miasta pod VCMI! Półtora, bo Preserve dorobiło nowego wyglądu miasta - line-up pozostał bez zmian. http://forum.vcmi.eu/viewtopic.php?p=15424 I mam nadzieję, że nasi modderzy pokażą, jak nie odwalać chińszczyzny, którą mimo wszystko pachną te dwa mody :P |
Kuririn |
A mi to śmierdzi Gajem. :P |
Warmonger |
Cytat: Nie wyświetlają się z powodu tajemniczego błędu :P. Twoje ikony są tam, gdzie były - ale też się nie wyświetlają.Powiedz, dlaczego nie wyświetlają się ikony umiejętności w najnowszej wersji VCMI. I gdzie się podziały ikony które dorabiałem ja? Pół-nowe miasto wygląda tak: A tak całkowicie nowe Asylum: |
Drwal |
To nie są przypadkiem miasta z The Forgotten Fields? Zapowiedzieli je chyba jakiś czas temu jako osobny dodatek do Heroes III. |
avatar |
Tak, to ci sami ludzie. Widocznie mają wciąż problemy grzebiąc w kodzie by dodać miasta do czystych H3 jak HotA. A w VCMI robi się to relatywnie łatwo. Więc pewnie dalej będą dłubać by zrobić Forgotten Fields, ale cieszy że zdecydowali się pokazać swoje prace w ten sposób. |
Alistair |
Szczerze mówiąc, to prawie nie widać co to są za jednostki. |
krasnolud99 |
Ściągnąłem sobie tego moda. Grając miastem Asylum nie da się atakować. Wyskakuje błąd: Disaster happened Reason: 0xe06d7363 - UNKNOWN EXCEPTION at 0023 : 75,305,C60 Thread ID: 1844 [1844] Crash info will be put in VCMI_client.exe_crashinfo.dmp Mógłbym zrobić screena kodu, ale nie chciało mi się. Z góry dziękuję za pomoc. |
Nicolai |
Cytat: Mógłbym zrobić screena rozwiązania Twojego problemu, ale nie chciało mi się. Nie ma za co. ;) A tak na serio to jak mamy Ci pomóc? Szklaną kulą?
Mógłbym zrobić screena kodu ale nie chciało mi się. Z góry dziękuję za pomoc. |
Warmonger |
To błąd twórców moda (który wygląda na mocno niedorobiony). Chłopaki na forum VCMI już rozpracowali brakujące animacje. |
avatar |
Tu jest szybki fix: http://www22.zippyshare.com/v/A2dFmp4Y/file.html Trzeba podmienić te dwa jsony w katalogu config/asylum/creatures |
krasnolud99 |
Podmieniłem te 2 jsony i nadal ten sam crash. |
avatar |
W tej paczce powinny być działające Asylum i Preserve, z poprawionymi jsonami problematycznych jednostek strzelających, z skonfigurowanymi jsonami do zewnętrznych siedlisk i co najważniejsze - w poprawionymi dźwiękami stworzeń (wydaje mi się, że nic już nie trzeszczy, czasami klika z clippingu jak sztucznie podbijałem głośność). https://www.mediafire.com/?500dbnzj88qc0q8 |
Drwal |
Dzięki pracy Felaga w komnacie VCMI mamy podstronę o Asylum. :) |
Kammer |
Brawo, tylko przyklasnąć temu. |
avatar |
Bardzo schludnie, czytelnie i stylowo prezentuje się ta odsłona. Z kronikarskiego obowiązku dodam, że w wersji 1.01 jest nowy (nie zdublowany z Preserve) Dowódca (dla tych co grają z WoGiem). (tak w ogóle przydałaby się aktualizacja strony o Preserve, gdyż obecnie miasto owe posiada nowy ekran miasta). |
Drwal |
avatar: (tak w ogóle przydałaby się aktualizacja strony o Preserve, gdyż obecnie miasto owe posiada nowy ekran miasta Wiem, wiem... :( Mało czasu ostatnio, nawet bardzo mało. Raczej w tym momencie skupiam się na komnacie WoG, a potem w planie jest mocna aktualizacja VCMI. ;) |
Felag |
To ja przy okazji chciałbym dodać i podziękować Drwalowi, Kammerowi i Irhakowi za pomoc i dobrą radę w razie potrzeby. |
temat: [VCMI] New Preserve and Asylum | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel