![]() |
![]() |
![]() |
Witaj Nieznajomy!
|
![]() komnata: Sala Bohaterów (Heroes I - IV) |
![]() |
![]() Tarnoob ![]() |
Wyraża więcej niż tysiąc słów. |
![]() Lord Baffourd ![]() |
Prawdziwy spektakl nostalgii i wspomnień. To moim zdaniem duża część sukcesu trzeciej części serii - jej styl graficzny. Bez przesadzonych świecidełek, odpowiednio poważny i wiarygodny. Szkoda że czasy takiej grafiki już nie wrócą. Tęsknię na przykład za wyglądem szkieletów z dawnych gier. Współczesne produkcje spod znaku fantasy robią z tych jednostek pokaz ornamentacji wszelkiej maści (jak chociażby wygląd szkieleta w Disciples 3 albo nawet w H6) a tak naprawdę (jak było widać w filmiku i w grze) wystarczy dać im tylko miecz do ręki - zwłaszcza że nie jest to elita wśród wojsk. Z innymi jednostkami jest podobnie... Tak jakby wyścig zbrojeń był w istocie wyścigiem zdobień. Jednocześnie styl graficzny trzeciej części był dla mnie mocno charakterystyczny i nie kojarzył się z innymi grami - po byle renderze można było poznać z jakiej gry pochodzi. Wciąż pamiętam jak mocno spodobał mi się odtworzony po raz pierwszy wstęp do "Diabelskiego Planu". I te słowa: "Kreegans to dobrzy żołnierze...Ta rzeź z pewnością sprawi im radość!". I sprawiła... a raczej sprawia do dziś... |
![]() Fandor ![]() |
Patrzę na te grafiki, potem na heroes 4 i kolejne części, a na koniec na ten "re-make" i myślę co poszło nie tak, że cały taki dorobek został zmarnowany, że Ci wszyscy graficy przestali tworzyć takie cuda :c. |
![]() jerrys89 ![]() |
haha, aż łezka się w oku kręci! świetna robota |
![]() Dren ![]() |
(szloch,płacz,wzruszenie) to to to... jest przepiękne (szloch,płacz,wzruszenie) |
![]() Sheogorath ![]() |
Piękna sprawa, zastanawia mnie tylko jedna rzecz. Czy naprawdę nie da się zrobić Herosów z nowoczesną grafiką, wysoką rozdzielczością i w pełnym 3D a zachowaniem tego wspaniałego stylu, który cechował część trzecią? Póki co widać, że nie i dlatego od części 5. przestałem grywać w nowe Herosy, a do części trzeciej, no i czasem czwartej będę już chyba wracał zawsze. |
![]() Tarnoob ![]() |
Sheogorath: oczywiście obecne technologie na to pozwalają, tylko nie wiem po co Ubisoft kolejny raz projektuje wszystkie grafiki od nowa, zamiast zrekonstruować te z czasów H3, no i może H4 trochę. „Problemem” jest to, że przyjęli styl *komiksu* (!) – autentyk, sami tak ponoć pisali w czasach H5. |
![]() Nerevar ![]() |
Bo wtedy nasłuchaliby się, że próbują ludziom wciskać to samo (a dokładniej, nasłuchaliby się jeszcze bardzie niż przy okazji H7)? Do tego doszłoby jęczenie, że jeśli odtwarzają modele z H3, to MUSZĄ wrócić do starego uniwersum. A zrobienie tego byłoby dla Ubi otwarciem puszki Pandory. |
![]() avatar ![]() |
Ja w ogóle się zastanawiam, po co w strategiach turowych w ogóle implementują 3D. W końcu najlepsza i najbardziej znana strategia turowa, jakim są... SZACHY nie potrzebuje 3d, by stać się lepsza - ba nie widzę sensu by tracisz czas na kręcenie kamerą, skoro można go poświęcić na obmyślania kolejnych ruchów. Odświeżanie grafiki by nie było pikselozy, jakieś fajne dodane efekciki graficzne - jak najbardziej za. Ale obroty kamerami pod 3d... Meh. |
![]() Tarnoob ![]() |
Avatarze, miło Cię widzieć po takiej nieobecności. :-) Dodam tylko, że któryś z mistrzów szachowych miał powiedzieć: „jeśli szachy są królem gier, to go jest ich cesarzem”. ;-) Komputery ogrywają już niektórych arcymistrzów szachowych (znany przykład to Kasparow), a za napisanie programu, który ogra w go średniozaawansowanego człowieka, jest wyznaczona nagroda. Mówi się też (to chyba Bobby Fischer), że szachy umrą na remis i drogą rozwoju są modyfikacje, np. z możliwością ustawienia kolejności figur na początku gry. Mimo to strategie komputerowe to nie to samo co szachy, go, karcianki czy inne gry logiczne. 3D faktycznie nie jest jakieś pilne, ale cieszy oko i pozwala się „zanurzyć” w świat, oczywiście jeśli jest zrobione dobrze. |
![]() Tallos ![]() |
Cytat: Mała ciekawostka: wygrana komputera z Kasparowem jest wynikiem... błędu. Algorytmy stały się w pewnym momencie za słabe i komp wykonał ruch całkowicie losowy, który był tak dziwny, że się Kasparow pogubił i w rezultacie wtopił. Tak ostatnio na JM czytałem.
Komputery ogrywają już niektórych arcymistrzów szachowych (znany przykład to Kasparow), |
temat: Hołd grafikom od Heroes III |
![]() |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel