Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ERA/mod] knightmare mods komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 | |
majaczek |
wersja rozwojowa (nowsza) https://www.dropbox.com/sh/tmjsyj81bcjmd0e/AACirUHSx0vrwKDNajHJREw0a?dl=0 temat po angielsku http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=38770&pagenumber=1 uwaga linki poniżej są przestarzałe, przepraszam =========================== https://docs.google.com/file/d/0B86cxlMj84asdTctd0w2WFAxQkE/edit?usp=sharing mod ma zamiar przebudowac skille i specjalnosci commanderow poki co osiagnieto: binary patch zezwalajacy na uzycie !!EA na commanderze (stack experience) zmieniono czary dla paladyna i szamana. Zmieniono mnóstwo secondary skills dla commanderow poprawiono ilosc otrzymywanych primary skills nowe napisy i ikony w menu commandera. Ulepszono Specjalizację dla Temple Guardian Instalacja wypakuj do folderu mods i aktywuj w modsmanager. Enchanced Commanders musi byc zaznaczone w opcjach wog. EDIT: W międzyczasie Shaman dostał nową specjalność *** Updated Knightmare Commanders https://docs.google.com/file/d/0B86cxlMj84ascTF1WVF5eDV6alU/edit?usp=sharing Changes - Rebalance changes for Temple Guardian and Shaman - Paladin and Brute multipliers set to 250% - No Enemy Retaliation is now Stings (No Enemy Retaliation + Poisonous) ======= Specjalność Szamana wbitego na max przed balansem *** Updated Knightmare Commanders mod :) https://docs.google.com/file/d/0B86cxlMj84asQnNSWTMxU1lWWjQ/edit?usp=sharing Naprawiono kilka bugów Paladyn, Soul Eater, Brute i Astral Spirit dostali nowe bonusy od specjalności Edit: naprawiono literówkę w skrypcie i poprawiono link :P Updated knightmare commanders https://docs.google.com/file/d/0B86cxlMj84asSUl2X25rc01ReHc/edit?usp=sharing changes: - Replaced Astral Spirit main speciality (script +memory patch) - Disabled commander 4PS limit (memory patch) *** Updated Knightmare commanders https://docs.google.com/file/d/0B86cxlMj84ascU0xeFI1Z2hpQVk/edit?usp=sharing Changes: Fixed Astral Spirit Defender bug Added trinity to paladin Given Brute some ladies :P a bit of Balance changes *** Updated Knightmare commanders https://docs.google.com/file/d/0B86cxlMj84asbEdLWlFnTlpRQWs/edit?usp=sharing Fixed Paladin curing enemies :P Fixed Paladin giving too much cure (now he casts after move of each one from trinity) Mod is pretty finished, it may need a bit of balancing and nice description. *** Updated Knightmare Commanders https://docs.google.com/file/d/0B86cxlMj84asTVBUbzZyUUJPQTA/edit?usp=sharing Balance changes |
majaczek |
Updated Knightmare heroes and knightmae commanders https://docs.google.com/file/d/0B86cxlMj84asWUEwZUxueDFsR0k/edit?usp=sharing https://docs.google.com/file/d/0B86cxlMj84asakExd3dVT1J1Z00/edit?usp=sharing NOTE: Fixed gameplay spoiling bugs! |
Altair |
Te foldery "backup" są potrzebne? Jeśli nie to chyba nie powinno ich być w tym modzie? |
majaczek |
updated knightmare commanders https://docs.google.com/file/d/0B86cxlMj84asei1ad3pwQkpuVG8/edit?usp=sharing Fixed newly introduced bug @altair to stare wersje tego samego skryptu/plików tekstowych. może uważasz to za bajzel ale ja taki mam styl aby zachowywać stare wersje. *** @all mam dwa dość duże mody - knightmare commanders i knightmare heroes, zapraszam na http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=38770&pagenumber=1 EDIT: czy moderator mógłby zmienić tytuł tematu na knightmare mods? nie chciałbym zakładać oddzielnego tematu na knightmare heroes, a modów z motywu knightmare przybędzie |
Altair |
W folderze backup1 można trzymać starą wersję, ale tylko dla siebie. Jeśli chcesz udostępnić to światu lepiej było nadać nazwę w stylu "old_version" razem z numerem starszych wersji. Inaczej będzie to sprawiać wrażenie zaśmieconego moda. |
majaczek |
temat o moich modach na angielskim forum http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=38770&pagenumber=1 tam najszybciej pojawiają się newsy i update'y |
majaczek |
info tutaj jest trochę przestarzałe, radzę zajrzeć na angielskie forum :) |
Matheo |
Tylko czy poprawiono najważniejsze, czyli wygląd dowódców? |
majaczek |
matheo, nie - tego drobiazgu nie poprawiono, ale może jeszcze poprawię :) miałem zamiar poprawić grafikę paladina i temple guardiana. paladin byłby serphią, a temple guardian jeszcze nie wiem. pozostałe grafiki commanderów chyba pasują? starą grafikę paladina mam zamiar wykorzystać do modu z ulepszeniami (byłby grafiką ulepszenia krzyżowca). według mnie najważniejsze są zmiany mechaniczne i niestety balans. oczywiście w przypadku modów dodających nowe stworki najważniejszy byłby zestaw statów i umiejek, a grafika bynajmniej ni e byłaby opcjonalna... ale ja zrobiłem moda dla istniejących commanderów, więc chyba nie jest tak źle że nie zamieniłem grafik? z newsów to dam że prawie wszyscy commanderzy mają zmienioną lub rozszerzoną specjalność, większość umiejętności drugorzędnych commandera zmieniono lub rozszerzono, można teraz wbijać wszystkie rodzaje skillów pierwszorzędnych (nie ma limitu do 4 skillów pierwszorzędnych). jak będę miał czas i ochotę może dodam do modu fragment który zmienia właściwości pierścienia mocy Slaavy :). tylko najpierw muszę znaleźć w pamięci jak wyłączyć jego domyślne działanie :P. Co proponujecie jako właściwość nowego pierścienia? ja mam kilka pomysłów (np. ilość stworków w stacku commandera) ale może macie lepsze :) ktoś ma ochotę choćby przetestować ten mod? pamiętajcie że oprócz knightmare commanders jest też drugi mod średniej wielkości - knightmare heroes. oba mody są pod erę i nie mają instalatora (mod wgrywa się do folderu mods i włącza w mods menager). może kiedyś zrobię instalator, ale póki co muszę znaleźć kogoś kto zobaczy czy są jakieś bugi w rozgrywce sieciowej w modzie knightmare commanders jeśli walczy dwóch graczy na róznych PC. |
majaczek |
parę poprawek https://www.dropbox.com/sh/tmjsyj81bcjmd0e/AACirUHSx0vrwKDNajHJREw0a?dl=0 (wersja rozwojowa) |
majaczek |
Knightmare Heroes 5 New (Replaced) SS: Necromancy boosts Death Ripple and Raise Undead spell Pathfinding gives free hero movement after battle Navigation is now Astromancy - Gives boost to lighting bolt chain lighting meteor shower armagedon Luck is now Life Magic - Gives boost to Cure Ressurection Sacrifice Destroy Undead Diplomacy is now Nobility (works only if there is Knightmare Commanders loaded) Basic Nobility Commander has Fortune and Mirth Advanced Nobility Commander has Fortune, Mirth and Prayer, Commander has +25% Damage and Hit Points Expert Nobility Commander has Fortune, Mirth and Prayer, Commander has +75% Damage and Hit Points NOTE: Skills have both old and new properties. ================================= New specialists list for Heroes (lot of changes) NOTE: Campaign Heroes gets uber specialities ================================= Damage spell specialists gets additional damage per level. Adventure spell specialists Casts them for decreased mana cost. Necromancy/Astromancy/Life_Magic specialists give bonus to corresponding spells ================================= Learning Specialists gets free exp daily Knightmre Commanders ====================================== mechanic changes ====================================== - commander is vulnerable to stack expeirence - there is no 4 Secondary Skills limit - memory patches for paladin, brute, astral spirit ====================================== New Commander Specialities an Spells ====================================== paladin Gains 250% of Hero's experience Casts free Expert Destroy Undead after Commander action. May cast Ressurection/Cure and Bless Hierophant Additional First Aid Tents, Number = Commander Level Casts free Mass Cure after Commander action. May cast Ressurection/Cure, Mirth and Prayer [Duration = Magic Power] Temple Guardian Restores some spell points for Hero if he/she has lost them since previous Commander turn (number = LostMana *(20% + 5% * Commander Level)) but no less than 1 Point and no more than 90% of Lost Points Also her Hero may cast multiple spells per turn. (+1 Cast per 10 levels of Temple guardian) May cast Prayer and Basic Antimagic [Duration = Magic Power] Succubus Steals a portion of neutral stacks before combat. Formula is 5%+(Commander Level-1)/2 but not more than 20% May cast Ressurection/Cure Advanced Fire Shield, and Advanced Bloodloost [Duration = Magic Power] Soul Eater Commander is Undead and gives free Death ripple cast for every 10 lvls of commander May cast Animate Dead on Level 1-5 Creatures [HP Number = (Magic Power/4)*50+60 ] Additionally casts Air Shield and Haste Brute Gives 250% of battle experience in gold Casts additional free Basic Quicksand per 10 Comander levels May cast Bloodlust, Stone Skin and Haste[Duration = Magic Power] Ogre Leader Provides additional Ballistas #=Commander Level/4+1 (plus control) May cast Stone Skin, Counterstrike and Mirth [Duration = Magic Power] Soul Shaman 150% of Hero's Attack and Defense Splits his Soul into +1 Parts per 15 levels May cast Clone (Soul Fragments may cast Cure) Astral Spirit Summons 2 stacks of Enchanters as Guard. Each Guard stack has (lvl * lvl + 9)/5 Units. Additionally gets free Basic Earthquake for every 10 levels May cast Summon Elementals ====================================== New Commander Special Skills ====================================== Horrible Wounds The Commander may gain this extra skill if he or she has Attack and Defense Master skills Commander get Reduce Enemy Defense by 50% and Age Enemy It is marked with [D] in Commander info during a battle. Fearsome The Commander may gain this extra skill if he or she has Attack and Hit Points Master skills It is marked with in Commander info during a battle. Enemies may lose their turn due to freezing with fear. Crushing Damage The Commander may gain this extra skill if he or she has Attack and Damage Master skills Commander gets Maximum Damage Always, and 50% chance to Death Blow It is marked with [M] in Commander info during a battle. Stings The Commander may gain this extra skill if he or she has Attack and Magic Power Master skills Commander gets No Enemy Retaliation and Poisonous. It is marked with [N] in Commander info during a battle. Flash Swing The Commander may gain this extra skill if he or she has Attack and Speed Master skills Commander Swings his or her blade so fast, that it have a chance to produce some Lightning The chance is (12 + 2 * Commander level) percent for each strike. Additionally commander get Attack and Return It is marked with [S] in Commander info during a battle. no no Vigor The Commander may gain this extra skill if he or she has Defense and Hit Points Master skills It is marked with [E] in Commander info during a battle. Strike back every attack, and always positive morale Strike all Enemies around The Commander may gain this extra skill if he or she has Defense and Damage Master skills It is marked with [A.] in Commander info during a battle. Magic Armor The Commander may gain this extra skill if he or she has Defense and Magic Power Master skills It is marked with [I] in Commander info during a battle. Starts Every battle with Fire Shield and weak Magic Mirror 30% chance to Block any Physical Damage The Commander may gain this extra skill if he or she has Defense and Speed Master skills It is marked with [B] in Commander info during a battle. Attack twice The Commander may gain this extra skill if he or she has Hit Points and Damage Master skills It is marked with [2] in Commander info during a battle. Commander Rebirths The Commander may gain this extra skill if he or she has Hit Points and Magic Power Master skills It is marked with [P] in Commander info during a battle. Every Death has chance to Rebirth Regeneration 250 HP every turn The Commander may gain this extra skill if he or she has Hit Points and Speed Master skills It is marked with [R] in Commander info during a battle. Every turn (in the beginning) regenerates 250 Hit Points DeathStare The Commander may gain this extra skill if he or she has Damage and Magic Power Master skills It is marked with [G] in Commander info during a battle. Every attack has the Death Stare Kills (Commander Level)/(Creature Level) creatures in the stack where Creature Level is from 1 to 7 Champion Distance Bonus The Commander may gain this extra skill if he or she has Damage and Speed Master skills It is marked with [C] in Commander info during a battle. Damage grows for 5% per square Aircraft The Commander may gain this extra skill if he or she has Magic Power and Speed Master skills Commander can Fly and casts Land Mine before every attack It is marked with [F] in Commander info during a battle. ====================================== Download here https://www.dropbox.com/sh/tmjsyj81bcjmd0e/AACirUHSx0vrwKDNajHJREw0a?dl=0 |
Shreem |
Chyba coś sknociłem: http://zapodaj.net/eee95aba81ca5.jpg.html http://zapodaj.net/0b9e7f6f35cad.jpg.html Za każdym razem, gdy wogifikuje mapę. Albo coś mam w wogifikacji włączone/wyłączone co to powoduje, albo mam jakieś mody wgrane co powodują komplikację. Lista modów włączonych pod Erę: knightmare heroes Knightmare Commanders Another heroes Four Upgrades 2+ New Music Pack Vallex Portraits New Sounds Pack NIM Rampart Morn Battlefields New interface mod Big Spell Book Secondary Skills Scrolling (missing mod) Yona WoG Polish Fast Battle Animation (missing mod) WoG |
majaczek |
To ewidentnie konflikt modów czy przypadkiem Another Heroes zmienia specjalności bohaterów? jeśli tak to wyłącz go - może nie powoduje crashy, ale będzie się kłócić z Knightmare Heroes, który też zmienia specjalności. Który z modów zawiera pliki ert? Błąd VNCopy występuje często przy konfliktach ert (dwa pliki ert definiują tekst o tym samym numerze) sprawdzę jeszcze co może psuć :P EDIT: nie jestem pewny ale chyba winny jest WoG Polish. EDIT: znalazłem! niektóre mody wymagaja SU_patch lub WoG PLUS. Błąd VNCOPY jest spowodowany brakującym makrem - makro pochodzi ze script update, skryptu wogify - który jest dołączony zarówno do WoG Plus jak i SU_PATCH. UWAGA! WoG PLUS wymaga WoG Revised, SU_PATCH nie wymaga nic oprócz WoGa. PS: mógłbyś podać linka do moda 4u? mam zamiar go skonwerować na Amethyst (ja tam lubię smoki w przeciwieństwie do twórców modu) Mój plik list.txt: WoG Fast Battle Animation Eng Czcionki Yona messengers Heroes 2 Objects New Objects Patch HOTA_objects WoG Revised New Upgrades Disable Autosave WoG PLUS Secondary Skills Scrolling Knightmare Heroes Knightmare Commanders Knightmare War Machines Invited Tavern-en YNewLevelupScreen_ENG Adventure Pillars PS: zalecam WoG PLUS raczej niż SU Patch |
Shreem |
Ponieważ i Drwal napisał do mnie z tą samą prośbą, to na szybko wrzuciłem spakowany plik z modem na jakiś tam hosting. http://przeklej.org/file/WzuKrU/Four.Upgrades.2..rar Co do modów z mojej listy, możesz wrzucić gdzieś link do tego WoGa_PLUS? EDIT: Czyli mod Another Heroes mam wyłączyć, czy włączyć, jak już tego WOG_PLUS zainstaluje? |
majaczek |
WoG Plus również na https://www.dropbox.com/sh/tmjsyj81bcjmd0e/AACirUHSx0vrwKDNajHJREw0a?dl=0 Another Heroes wyłączyć EDIT: a wersja angielskojęzyczna 4U? poproszę |
Shreem |
Niestety posiadam jedynie wersję PL. Mam pytanko odnośnie Twojego moda jeszcze. Jakbym zrobił sobie 2 kopię Heroesów i wgrał tam tylko HoLa i Twojego moda to czy będą się gryzły? EDIT: Po zrobieniu drugiej kopii wykrzaczyły mi się błędy (chyba ze 4 lata, albo i z 8 nie reinstalowałem heroesów) i muszę wszystko wgrywać od nowa. Wyczyściłem sobie rejestr i sprawdzam jak to będzie wyglądało. EDIT2: Po reinstallu dalej wykrzacza się błąd: http://zapodaj.net/bff779be6e612.jpg.html Lista modów (wgrana wersja Ery 2.4): http://zapodaj.net/0ee5259807dfb.jpg.html EDIT3: Po ponownym przeinstalowaniu gry, odkryłem, że w momencie jak odpalam mody z WOG_PLUS i tym WOG_revised to dzieje się ten błąd właśnie. Jak zainstalowałem wszystko tak jak było wcześniej bez KM_moda to działa. |
majaczek |
wog_plus widocznie kłóci się z wog_polish poza tym ściąnij mojego moda jeszcze raz. big spell book jest dołączony do WoG_plus, więc go wyłącz - po co dwa razy... EDIT: potrzebna ERA 2.46 EDIT: widzę że masz erę starszą niż 2.46 po twoim screenshoocie, proszę weź się za update, wtyczka BadLuck - część moda WoG PLUS - nie działa na ERA 2.43, za to na 2.46 ładnie śmiga |
Shreem |
Po wgraniu tak jak mówisz i aktualizacji Ery znów jest ten sam błąd. Lista modów, które mam włączone w chwili wyskakiwania błędu: WoG Yona Secondary Skills Scrolling New Objects Patch Big Spell Book New Interface Mod NIM Rampart Morn battlefields Vallex Portraits Four Upgrades 2+ WoG PLUS WoG Revised knightmare heroes Knightmare Commanders |
majaczek |
WoG PLUS powinien być załadowany PO WoG Revised, nie PRZED (jak u ciebie) jest to ważne bo oba podmieniają skrypt wogify. spróbuj jeszcze raz. PS: zazwyczaj jest domyślne że wymagany mod ładuje się wcześniej niż ten który wymaga. choć faktycznie wcześniej tego nie zgłosiłem :P |
Serd |
A skąd można pobrać NIM w wersji pod Erę 2.4? |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 |
temat: [ERA/mod] knightmare mods | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel