Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ERA/mod] knightmare mods
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 - 4

majaczek PW
12 marca 2013, 00:45
wersja rozwojowa (nowsza) https://www.dropbox.com/sh/tmjsyj81bcjmd0e/AACirUHSx0vrwKDNajHJREw0a?dl=0

temat po angielsku
http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=38770&pagenumber=1
uwaga linki poniżej są przestarzałe, przepraszam
===========================

https://docs.google.com/file/d/0B86cxlMj84asdTctd0w2WFAxQkE/edit?usp=sharing

mod ma zamiar przebudowac skille i specjalnosci commanderow

poki co osiagnieto:
binary patch zezwalajacy na uzycie !!EA na commanderze (stack experience)
zmieniono czary dla paladyna i szamana.
Zmieniono mnóstwo secondary skills dla commanderow
poprawiono ilosc otrzymywanych primary skills
nowe napisy i ikony w menu commandera.
Ulepszono Specjalizację dla Temple Guardian

Instalacja wypakuj do folderu mods i aktywuj w modsmanager. Enchanced Commanders musi byc zaznaczone w opcjach wog.

EDIT: W międzyczasie Shaman dostał nową specjalność

***

Updated Knightmare Commanders
https://docs.google.com/file/d/0B86cxlMj84ascTF1WVF5eDV6alU/edit?usp=sharing

Changes
- Rebalance changes for Temple Guardian and Shaman
- Paladin and Brute multipliers set to 250%
- No Enemy Retaliation is now Stings (No Enemy Retaliation + Poisonous)

=======
Specjalność Szamana wbitego na max przed balansem



***

Updated Knightmare Commanders mod :)
https://docs.google.com/file/d/0B86cxlMj84asQnNSWTMxU1lWWjQ/edit?usp=sharing

Naprawiono kilka bugów
Paladyn, Soul Eater, Brute i Astral Spirit dostali nowe bonusy od specjalności

Edit: naprawiono literówkę w skrypcie i poprawiono link :P

Updated knightmare commanders
https://docs.google.com/file/d/0B86cxlMj84asSUl2X25rc01ReHc/edit?usp=sharing

changes:
- Replaced Astral Spirit main speciality (script +memory patch)
- Disabled commander 4PS limit (memory patch)

***

Updated Knightmare commanders
https://docs.google.com/file/d/0B86cxlMj84ascU0xeFI1Z2hpQVk/edit?usp=sharing

Changes:
Fixed Astral Spirit Defender bug
Added trinity to paladin
Given Brute some ladies :P
a bit of Balance changes

***

Updated Knightmare commanders
https://docs.google.com/file/d/0B86cxlMj84asbEdLWlFnTlpRQWs/edit?usp=sharing

Fixed Paladin curing enemies :P
Fixed Paladin giving too much cure (now he casts after move of each one from trinity)

Mod is pretty finished, it may need a bit of balancing and nice description.

***

Updated Knightmare Commanders
https://docs.google.com/file/d/0B86cxlMj84asTVBUbzZyUUJPQTA/edit?usp=sharing
Balance changes

majaczek PW
30 marca 2013, 22:18
Updated Knightmare heroes and knightmae commanders

https://docs.google.com/file/d/0B86cxlMj84asWUEwZUxueDFsR0k/edit?usp=sharing

https://docs.google.com/file/d/0B86cxlMj84asakExd3dVT1J1Z00/edit?usp=sharing

NOTE: Fixed gameplay spoiling bugs!

Altair PW
30 marca 2013, 23:27
Te foldery "backup" są potrzebne? Jeśli nie to chyba nie powinno ich być w tym modzie?

majaczek PW
31 marca 2013, 00:42
updated knightmare commanders
https://docs.google.com/file/d/0B86cxlMj84asei1ad3pwQkpuVG8/edit?usp=sharing

Fixed newly introduced bug

@altair to stare wersje tego samego skryptu/plików tekstowych. może uważasz to za bajzel ale ja taki mam styl aby zachowywać stare wersje.

***

@all mam dwa dość duże mody - knightmare commanders i knightmare heroes, zapraszam na http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=38770&pagenumber=1

EDIT: czy moderator mógłby zmienić tytuł tematu na knightmare mods? nie chciałbym zakładać oddzielnego tematu na knightmare heroes, a modów z motywu knightmare przybędzie

HobbitHobbitAs you wish.

Altair PW
1 kwietnia 2013, 10:22
W folderze backup1 można trzymać starą wersję, ale tylko dla siebie. Jeśli chcesz udostępnić to światu lepiej było nadać nazwę w stylu "old_version" razem z numerem starszych wersji. Inaczej będzie to sprawiać wrażenie zaśmieconego moda.

majaczek PW
12 kwietnia 2013, 11:23
temat o moich modach na angielskim forum
http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=38770&pagenumber=1

tam najszybciej pojawiają się newsy i update'y

majaczek PW
16 maja 2013, 01:01
info tutaj jest trochę przestarzałe, radzę zajrzeć na angielskie forum :)

Matheo PW
16 maja 2013, 09:37
Tylko czy poprawiono najważniejsze, czyli wygląd dowódców?

majaczek PW
16 maja 2013, 23:54
matheo, nie - tego drobiazgu nie poprawiono, ale może jeszcze poprawię :)
miałem zamiar poprawić grafikę paladina i temple guardiana.

paladin byłby serphią, a temple guardian jeszcze nie wiem. pozostałe grafiki commanderów chyba pasują? starą grafikę paladina mam zamiar wykorzystać do modu z ulepszeniami (byłby grafiką ulepszenia krzyżowca).

według mnie najważniejsze są zmiany mechaniczne i niestety balans. oczywiście w przypadku modów dodających nowe stworki najważniejszy byłby zestaw statów i umiejek, a grafika bynajmniej ni e byłaby opcjonalna... ale ja zrobiłem moda dla istniejących commanderów, więc chyba nie jest tak źle że nie zamieniłem grafik?

z newsów to dam że prawie wszyscy commanderzy mają zmienioną lub rozszerzoną specjalność, większość umiejętności drugorzędnych commandera zmieniono lub rozszerzono, można teraz wbijać wszystkie rodzaje skillów pierwszorzędnych (nie ma limitu do 4 skillów pierwszorzędnych). jak będę miał czas i ochotę może dodam do modu fragment który zmienia właściwości pierścienia mocy Slaavy :). tylko najpierw muszę znaleźć w pamięci jak wyłączyć jego domyślne działanie :P. Co proponujecie jako właściwość nowego pierścienia? ja mam kilka pomysłów (np. ilość stworków w stacku commandera) ale może macie lepsze :)

ktoś ma ochotę choćby przetestować ten mod? pamiętajcie że oprócz knightmare commanders jest też drugi mod średniej wielkości - knightmare heroes. oba mody są pod erę i nie mają instalatora (mod wgrywa się do folderu mods i włącza w mods menager). może kiedyś zrobię instalator, ale póki co muszę znaleźć kogoś kto zobaczy czy są jakieś bugi w rozgrywce sieciowej w modzie knightmare commanders jeśli walczy dwóch graczy na róznych PC.

majaczek PW
7 grudnia 2014, 23:43
parę poprawek

https://www.dropbox.com/sh/tmjsyj81bcjmd0e/AACirUHSx0vrwKDNajHJREw0a?dl=0 (wersja rozwojowa)

majaczek PW
14 grudnia 2014, 16:19
Knightmare Heroes
5 New (Replaced) SS:
Necromancy boosts Death Ripple and Raise Undead spell

Pathfinding gives free hero movement after battle

Navigation is now Astromancy - Gives boost to
lighting bolt
chain lighting
meteor shower
armagedon

Luck is now Life Magic - Gives boost to
Cure
Ressurection
Sacrifice
Destroy Undead

Diplomacy is now Nobility (works only if there is Knightmare Commanders loaded)
Basic Nobility Commander has Fortune and Mirth
Advanced Nobility Commander has Fortune, Mirth and Prayer, Commander has +25% Damage and Hit Points
Expert Nobility Commander has Fortune, Mirth and Prayer, Commander has +75% Damage and Hit Points

NOTE: Skills have both old and new properties.
=================================
New specialists list for Heroes
(lot of changes)
NOTE: Campaign Heroes gets uber specialities
=================================
Damage spell specialists gets additional damage per level.
Adventure spell specialists Casts them for decreased mana cost.
Necromancy/Astromancy/Life_Magic specialists give bonus to corresponding spells
=================================
Learning Specialists gets free exp daily




Knightmre Commanders
======================================
mechanic changes
======================================
- commander is vulnerable to stack expeirence
- there is no 4 Secondary Skills limit
- memory patches for paladin, brute, astral spirit
======================================
New Commander Specialities an Spells
======================================
paladin
Gains 250% of Hero's experience
Casts free Expert Destroy Undead after Commander action.
May cast Ressurection/Cure and Bless
Hierophant
Additional First Aid Tents, Number = Commander Level
Casts free Mass Cure after Commander action.
May cast Ressurection/Cure, Mirth and Prayer [Duration = Magic Power]
Temple Guardian
Restores some spell points for Hero if he/she has lost them since previous Commander turn
(number = LostMana *(20% + 5% * Commander Level))
but no less than 1 Point and
no more than 90% of Lost Points
Also her Hero may cast multiple spells per turn. (+1 Cast per 10 levels of Temple guardian)
May cast Prayer and Basic Antimagic [Duration = Magic Power]
Succubus
Steals a portion of neutral stacks before combat.
Formula is 5%+(Commander Level-1)/2 but not more than 20%
May cast Ressurection/Cure Advanced Fire Shield, and Advanced Bloodloost [Duration = Magic Power]
Soul Eater
Commander is Undead and gives free Death ripple cast for every 10 lvls of commander May cast Animate Dead on Level 1-5 Creatures
[HP Number = (Magic Power/4)*50+60 ]
Additionally casts Air Shield and Haste
Brute
Gives 250% of battle experience in gold
Casts additional free Basic Quicksand per 10 Comander levels
May cast Bloodlust, Stone Skin and Haste[Duration = Magic Power]
Ogre Leader
Provides additional Ballistas #=Commander Level/4+1 (plus control) May cast Stone Skin, Counterstrike and Mirth [Duration = Magic Power]
Soul Shaman
150% of Hero's Attack and Defense
Splits his Soul into +1 Parts per 15 levels May cast Clone (Soul Fragments may cast Cure)
Astral Spirit
Summons 2 stacks of Enchanters as Guard.
Each Guard stack has (lvl * lvl + 9)/5 Units.
Additionally gets free Basic Earthquake for every 10 levels May cast Summon Elementals
======================================
New Commander Special Skills
======================================

Horrible Wounds

The Commander may gain this extra skill if he or she has
Attack and Defense Master skills

Commander get Reduce Enemy Defense by 50% and Age Enemy

It is marked with [D] in Commander info during a battle.


Fearsome

The Commander may gain this extra skill if he or she has
Attack and Hit Points Master skills

It is marked with in Commander info during a battle.

Enemies may lose their turn due to freezing with fear.


Crushing Damage

The Commander may gain this extra skill if he or she has
Attack and Damage Master skills

Commander gets Maximum Damage Always, and 50% chance to Death Blow

It is marked with [M] in Commander info during a battle.


Stings

The Commander may gain this extra skill if he or she has
Attack and Magic Power Master skills

Commander gets No Enemy Retaliation and Poisonous.

It is marked with [N] in Commander info during a battle.


Flash Swing

The Commander may gain this extra skill if he or she has
Attack and Speed Master skills

Commander Swings his or her blade so fast, that it have a chance to produce some Lightning
The chance is (12 + 2 * Commander level) percent for each strike. Additionally commander get Attack and Return

It is marked with [S] in Commander info during a battle.

no
no

Vigor

The Commander may gain this extra skill if he or she has
Defense and Hit Points Master skills

It is marked with [E] in Commander info during a battle.

Strike back every attack, and always positive morale


Strike all Enemies around

The Commander may gain this extra skill if he or she has
Defense and Damage Master skills

It is marked with [A.] in Commander info during a battle.


Magic Armor

The Commander may gain this extra skill if he or she has
Defense and Magic Power Master skills

It is marked with [I] in Commander info during a battle.

Starts Every battle with Fire Shield and weak Magic Mirror


30% chance to Block any Physical Damage

The Commander may gain this extra skill if he or she has
Defense and Speed Master skills

It is marked with [B] in Commander info during a battle.


Attack twice

The Commander may gain this extra skill if he or she has
Hit Points and Damage Master skills

It is marked with [2] in Commander info during a battle.


Commander Rebirths

The Commander may gain this extra skill if he or she has
Hit Points and Magic Power Master skills

It is marked with [P] in Commander info during a battle.

Every Death has chance to Rebirth


Regeneration 250 HP every turn

The Commander may gain this extra skill if he or she has
Hit Points and Speed Master skills

It is marked with [R] in Commander info during a battle.

Every turn (in the beginning) regenerates 250 Hit Points


DeathStare

The Commander may gain this extra skill if he or she has
Damage and Magic Power Master skills

It is marked with [G] in Commander info during a battle.

Every attack has the Death Stare
Kills (Commander Level)/(Creature Level)
creatures in the stack
where Creature Level is from 1 to 7


Champion Distance Bonus

The Commander may gain this extra skill if he or she has
Damage and Speed Master skills

It is marked with [C] in Commander info during a battle.

Damage grows for 5% per square

Aircraft

The Commander may gain this extra skill if he or she has
Magic Power and Speed Master skills

Commander can Fly and casts Land Mine before every attack

It is marked with [F] in Commander info during a battle.
======================================

Download here https://www.dropbox.com/sh/tmjsyj81bcjmd0e/AACirUHSx0vrwKDNajHJREw0a?dl=0


Shreem PW
22 grudnia 2014, 19:13
Chyba coś sknociłem:

http://zapodaj.net/eee95aba81ca5.jpg.html

http://zapodaj.net/0b9e7f6f35cad.jpg.html

Za każdym razem, gdy wogifikuje mapę. Albo coś mam w wogifikacji włączone/wyłączone co to powoduje, albo mam jakieś mody wgrane co powodują komplikację.

Lista modów włączonych pod Erę:

knightmare heroes
Knightmare Commanders
Another heroes
Four Upgrades 2+
New Music Pack
Vallex Portraits
New Sounds Pack
NIM Rampart
Morn Battlefields
New interface mod
Big Spell Book
Secondary Skills Scrolling (missing mod)
Yona
WoG Polish
Fast Battle Animation (missing mod)
WoG

majaczek PW
22 grudnia 2014, 20:33
To ewidentnie konflikt modów

czy przypadkiem Another Heroes zmienia specjalności bohaterów? jeśli tak to wyłącz go - może nie powoduje crashy, ale będzie się kłócić z Knightmare Heroes, który też zmienia specjalności.

Który z modów zawiera pliki ert? Błąd VNCopy występuje często przy konfliktach ert (dwa pliki ert definiują tekst o tym samym numerze)

sprawdzę jeszcze co może psuć :P

EDIT: nie jestem pewny ale chyba winny jest WoG Polish.

EDIT: znalazłem! niektóre mody wymagaja SU_patch lub WoG PLUS. Błąd VNCOPY jest spowodowany brakującym makrem - makro pochodzi ze script update, skryptu wogify - który jest dołączony zarówno do WoG Plus jak i SU_PATCH. UWAGA! WoG PLUS wymaga WoG Revised, SU_PATCH nie wymaga nic oprócz WoGa.

PS: mógłbyś podać linka do moda 4u? mam zamiar go skonwerować na Amethyst (ja tam lubię smoki w przeciwieństwie do twórców modu)

Mój plik list.txt:

WoG
Fast Battle Animation
Eng
Czcionki
Yona
messengers
Heroes 2 Objects
New Objects Patch
HOTA_objects
WoG Revised
New Upgrades
Disable Autosave
WoG PLUS
Secondary Skills Scrolling
Knightmare Heroes
Knightmare Commanders
Knightmare War Machines
Invited Tavern-en
YNewLevelupScreen_ENG
Adventure Pillars

PS: zalecam WoG PLUS raczej niż SU Patch

Shreem PW
22 grudnia 2014, 21:43
Ponieważ i Drwal napisał do mnie z tą samą prośbą, to na szybko wrzuciłem spakowany plik z modem na jakiś tam hosting.

http://przeklej.org/file/WzuKrU/Four.Upgrades.2..rar

Co do modów z mojej listy, możesz wrzucić gdzieś link do tego WoGa_PLUS?

EDIT: Czyli mod Another Heroes mam wyłączyć, czy włączyć, jak już tego WOG_PLUS zainstaluje?

majaczek PW
23 grudnia 2014, 12:46
WoG Plus również na https://www.dropbox.com/sh/tmjsyj81bcjmd0e/AACirUHSx0vrwKDNajHJREw0a?dl=0

Another Heroes wyłączyć

EDIT: a wersja angielskojęzyczna 4U? poproszę

Shreem PW
23 grudnia 2014, 23:08
Niestety posiadam jedynie wersję PL.
Mam pytanko odnośnie Twojego moda jeszcze. Jakbym zrobił sobie 2 kopię Heroesów i wgrał tam tylko HoLa i Twojego moda to czy będą się gryzły?

EDIT: Po zrobieniu drugiej kopii wykrzaczyły mi się błędy (chyba ze 4 lata, albo i z 8 nie reinstalowałem heroesów) i muszę wszystko wgrywać od nowa. Wyczyściłem sobie rejestr i sprawdzam jak to będzie wyglądało.

EDIT2: Po reinstallu dalej wykrzacza się błąd:
http://zapodaj.net/bff779be6e612.jpg.html

Lista modów (wgrana wersja Ery 2.4):

http://zapodaj.net/0ee5259807dfb.jpg.html

EDIT3: Po ponownym przeinstalowaniu gry, odkryłem, że w momencie jak odpalam mody z WOG_PLUS i tym WOG_revised to dzieje się ten błąd właśnie. Jak zainstalowałem wszystko tak jak było wcześniej bez KM_moda to działa.

majaczek PW
26 grudnia 2014, 20:57
wog_plus widocznie kłóci się z wog_polish

poza tym ściąnij mojego moda jeszcze raz.
big spell book jest dołączony do WoG_plus, więc go wyłącz - po co dwa razy...

EDIT: potrzebna ERA 2.46

EDIT: widzę że masz erę starszą niż 2.46 po twoim screenshoocie, proszę weź się za update, wtyczka BadLuck - część moda WoG PLUS - nie działa na ERA 2.43, za to na 2.46 ładnie śmiga

Shreem PW
4 stycznia 2015, 11:49
Po wgraniu tak jak mówisz i aktualizacji Ery znów jest ten sam błąd. Lista modów, które mam włączone w chwili wyskakiwania błędu:

WoG
Yona
Secondary Skills Scrolling
New Objects Patch
Big Spell Book
New Interface Mod
NIM Rampart
Morn battlefields
Vallex Portraits
Four Upgrades 2+
WoG PLUS
WoG Revised
knightmare heroes
Knightmare Commanders

majaczek PW
4 stycznia 2015, 14:41
WoG PLUS powinien być załadowany PO WoG Revised, nie PRZED (jak u ciebie)
jest to ważne bo oba podmieniają skrypt wogify. spróbuj jeszcze raz.

PS: zazwyczaj jest domyślne że wymagany mod ładuje się wcześniej niż ten który wymaga. choć faktycznie wcześniej tego nie zgłosiłem :P

Serd PW
4 stycznia 2015, 16:48
A skąd można pobrać NIM w wersji pod Erę 2.4?
strona: 1 - 2 - 3 - 4
temat: [ERA/mod] knightmare mods

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel