Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/mod] Dragon Sounds komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 | |
Zetanaros |
Witam. Na wstępie powiem, że nie bardzo znam się na moddingu HoMM3. Pomimo to chcę umilić graczom zabawę na Antagarichu. Nie chcę wprowadzać żadnych wyimaginowanych nowych jednostek, ponieważ nie potrafię zrobić animacji czy skryptów. Obrazki, siedliska... To nie dla mnie, moje umiejętności graficzne ograniczają się do robienia ikon. Postanowiłem więc podmienić dźwięki z gry. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Aktualne zmiany: Nekropolia - Utwór Flagowy :) Bastion Twierdza Zamek - Wstęp ciut nie pasuje, ale dalej jest ok. Inferno Loch Mapa Przygody #1 Mapa Przygody #2 Mapa Przygody #3 Mapa Przygody #4 Theme Bitewny #1 Theme Bitewny #2 Menu - 7th Movement autorstwa Vangelis, o ile tytuł może wam nic nie mówić, to wystarczy że odsłuchacie, a pamięć się wam "odświeży" :) --- Oczywiście w modzie będą podani autorzy tych utworów. |
Ullialnor |
To co chcesz użyć jako podkładu pod Zamek ja widzę w przyszłości w HotA w Katedrze :P Może ten dźwięk wykorzystasz do na przykład Fortecy? http://www.tinyurl.pl?LWFA36fl |
Masław |
Do HoMM III można skompilować niekończący się soundtrack przez łączenie ze sobą dowolną ilość utworów jako podkład np. dla miasta lub bitwy. A to dlatego, że w Trójce muzyka nie jest odtwarzana cały czas od początku, jak to ma miejsce w pozostałych częściach, a ciągle tzn. od momentu na którym ostatnio się zatrzymała. Radzę poeksperymentować i połączyć ze sobą kilka utwrów jako tło dla jakiegoś miasta, lub bitwy, bo ciągłe zapętlanie jednego utworu szybko nudzi. Ważne też jest granie na HD Modzie, gdyż ten używa najnowszych bibliotek muzycznych i gwarantuje dźwięk w stereo o częstotliowści 44 100 kHz (w wersji zwykłej mamy mono i 22 KHz ) |
TopFunny525 |
Nie testowałem "Jeszcze", jak dasz filmiki z wykorzystanymi utworami to się zastanowię:) |
Zetanaros |
Pierwszy post edytowany. Zapraszam do słuchania. |
Ullialnor |
Tak się zastanawiam... Może jest możliwość generowania różnych utworów? Tak, żeby były dobierane losowo. Na przykład w Zamku byłby podstawowy dźwięk i inne dodatkowe, a pojawiałyby się one na przemian gdyby wchodziło się do miasta. |
Ullialnor |
P.S. Widzę, że link z dźwiękiem wypadł, to dam do niego linka przez filmik. Forteca Bardziej wyniosłe MENU |
Zetanaros |
1. Poprawiłem link do odsłuchania zamku, bo ten który był urywał się zaraz po 1 minucie. 2. Dodałem theme inferna. 3. Dodałem kolejne theme mapy przygody. Ps. Postanowiłem przyjrzeć się soundtrackowi z Disciples II. |
Zombie |
a mógłbyś wszystko spakować w jeden plik? Dziękuje |
Zetanaros |
Spakuję jak skończę. Moim celem jest podmiana większości dźwięków gry. Będzie to taki skromny mod. Jednak cały czas pokazuję postępy, ponieważ chciałbym usłyszeć wasze opinie. Ps. Zaraz edytuję posta i wstawię kolejne utwory. Będą to dwa utwory z mapy przygody, jeden bitewny i theme Lochu. Już są. |
krx1988 |
Hmm, może Ci się spodoba jeden z moich ulubionych utworów pod batalie: http://www.youtube.com/watch?v=-KTys3UJhSg |
Azon |
Cytat: Do HoMM III można skompilować niekończący się soundtrack przez łączenie ze sobą dowolną ilość utworów jako podkład np. dla miasta lub bitwy. A to dlatego, że w Trójce muzyka nie jest odtwarzana cały czas od początku, jak to ma miejsce w pozostałych częściach, a ciągle tzn. od momentu na którym ostatnio się zatrzymała. Radzę poeksperymentować i połączyć ze sobą kilka utwrów jako tło dla jakiegoś miasta, lub bitwy, bo ciągłe zapętlanie jednego utworu szybko nudzi. Tyle lat grałem w Herosów a nigdy tego nie zauważyłem. |
Zetanaros |
Ja zauważyłem, że tak się dzieje (zatrzymuje się muzyka a potem odtwarza od tego samego momentu), ale jakoś nie mam pomysłu jak to wykorzystać. Mówisz, że da się przypisać kilka utworów do jednego miasta? |
Azon |
Przypuszczam, że Masławowi chodziło o stworzenie swego rodzaju składanki kilku utworów w jednym pliku muzyk, dzięki czemu utwory będą się zmieniać podczas gry. |
Chris |
http://www.youtube.com/watch?v=23p_k2Nc-34 Moim zdaniem to się też nadaje do twierdzy :) |
BUS |
Dobra, pora na ocenę z mojej strony: Nekropolia: Całkiem niezły utwór, jednak mógłby być bardziej mroczny ;] 6/10 Bastion: Moim zdaniem dość średnio się nadaje. Oryginalną muzykę Bastionu uważam za jedną z najlepiej dobranych do gry i osobiście nie widzę powodu by ją zamieniać. Ale to zależy oczywiście od gustu każdego gracza. ;] 5/10 Twierdza: Bardzo fajny utwór. Pasuje do twierdzy 8/10 Zamek: Tak jak napisałeś, początek trochę nie pasuje reszta jak najbardziej. Jak na razie najlepiej pasujący utwór ;] 9/10 Inferno: Głośny i szalony. Całkiem niezły, jednak wolę domyślną muzykę Inferno 7/10 Loch: Całkiem, całkiem jednak mi zawsze będzie się kojarzył przez H5 z krasnoludami, a nie z lochami. ;] 7/10 Mapa Przygody1: Może być;] 6/10 Mapa Przygody2: Jeden z moich ulubionych utworów z H4. Pasuje idealnie. Lepszy od oryginalnej wody z H3. 9/10 Mapa przygody3: Motyw z Disciples 2 jak najbardziej pasuje ;] 9/10 Mapa przygody4: Jak powyżej ;] Bitwa: Dobre chociaż ten zgrzyt może przeszkadzać 8/10 Bitwa2: Patrz Mapa przygody3 ;] Menu: Nie trzeba komentować ;] Masz dobry gust. Trzymaj tak dalej ;] |
Zetanaros |
Jak ktoś ma jakieś pomysły, niech pisze. Chętnie posłucham. |
TopFunny525 |
Proponuje poszukać w soundtracku z Diablo II jak i Dawn of War Dark Crusade(może też być i Soulstorm:P). Obydwie gry mają epickie Soundtracki które pasują wręcz do Heroes III. Jak chcesz Zetanaros mogę dać ci linka:). Poza tym, bardzo ładna ikonka z tymi Dragon Sounds:). Spodobała mi się:P... Pozdrawiam Edit : Co do muzyki wodnej proponuje zajrzeć do Sindbada. Oto moja propozycja, sam zresztą ją sobie wybrałem do moda:P : http://www.youtube.com/watch?v=MTf0bekwmjo Początek cichy, ale szybko się rozwija:P... Jedna z moich ulubionych nutek:P... |
magius123123 |
Myślałem, że sam zrobisz tę muzykę... do każdego zamku muzyka jest wręcz ukradziona z innych gier... twierdza to utwór z Elder Scrools V skyrim... Bastion to muzyka z Heroes 4.. Zamek to BFME2... Inferno i Necro nie wiem, bo pewnie w gry z których "wziąłeś" (żeby nie powiedzieć przywłaszczyłeś czy ukradłeś)nie grałem ;P... Każdy umie ściągnąć muzykę z neta, zmienić nazwę i zamienić z oryginalną muzyką w grze... zajmij się czymś innym, bo tak samo jak do animacji do tego się nie nadajesz, jeżeli ma to być taka kradzież... Ale ikonki to masz se fantastyczne.. to Ci na serio wychodzi... |
Zetanaros |
Czy wiesz, że większość modyfikacji fanowskich (tych niszowych, a nawet nie zawsze) opiera się na plikach pochodzących od innych autorów? Nawet WoG posiada co nieco plików "ukradzionych" - jak to nazwałeś. Podam też inny przykład. Wiele osób w swoich modach używa jednostek "wyciągniętych" z innych gier, choćby gier z serii Might & Magic, Divine Divinity czy gier strategicznych typu Age of Empires. Oni wszyscy ich używają i tworzą z nich modyfikacje w które jest prawdopodobieństwo, że zagrasz i ty. I kolejny, ostatni przykład. Wiele modyfikacji (tych większych też) posiada jednostki, tak zwane "sklejanki" i "przekolorowywanki". Te części jednostek też nie należą do nich. Oni też są złodziejami? Nasuwa się pytanie. Czy twórcy WoG-a to złodzieje? Czy twórcy Grove to złodzieje? Przemyśl to sobie. |
strona: 1 - 2 |
temat: [H3/mod] Dragon Sounds | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel