Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/mod] Dragon Sounds
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2

Zetanaros PW
16 sierpnia 2012, 22:02
Witam. Na wstępie powiem, że nie bardzo znam się na moddingu HoMM3. Pomimo to chcę umilić graczom zabawę na Antagarichu. Nie chcę wprowadzać żadnych wyimaginowanych nowych jednostek, ponieważ nie potrafię zrobić animacji czy skryptów. Obrazki, siedliska... To nie dla mnie, moje umiejętności graficzne ograniczają się do robienia ikon.

Postanowiłem więc podmienić dźwięki z gry.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Aktualne zmiany:
Nekropolia - Utwór Flagowy :)
Bastion
Twierdza
Zamek - Wstęp ciut nie pasuje, ale dalej jest ok.
Inferno
Loch

Mapa Przygody #1
Mapa Przygody #2
Mapa Przygody #3
Mapa Przygody #4

Theme Bitewny #1
Theme Bitewny #2

Menu - 7th Movement autorstwa Vangelis, o ile tytuł może wam nic nie mówić, to wystarczy że odsłuchacie, a pamięć się wam "odświeży" :)



---
Oczywiście w modzie będą podani autorzy tych utworów.

Ullialnor PW
16 sierpnia 2012, 22:53
To co chcesz użyć jako podkładu pod Zamek ja widzę w przyszłości w HotA w Katedrze :P

Może ten dźwięk wykorzystasz do na przykład Fortecy?

http://www.tinyurl.pl?LWFA36fl

Masław PW
16 sierpnia 2012, 23:40
Do HoMM III można skompilować niekończący się soundtrack przez łączenie ze sobą dowolną ilość utworów jako podkład np. dla miasta lub bitwy. A to dlatego, że w Trójce muzyka nie jest odtwarzana cały czas od początku, jak to ma miejsce w pozostałych częściach, a ciągle tzn. od momentu na którym ostatnio się zatrzymała. Radzę poeksperymentować i połączyć ze sobą kilka utwrów jako tło dla jakiegoś miasta, lub bitwy, bo ciągłe zapętlanie jednego utworu szybko nudzi.

Ważne też jest granie na HD Modzie, gdyż ten używa najnowszych bibliotek muzycznych i gwarantuje dźwięk w stereo o częstotliowści 44 100 kHz (w wersji zwykłej mamy mono i 22 KHz )

TopFunny525 PW
17 sierpnia 2012, 00:35
Nie testowałem "Jeszcze", jak dasz filmiki z wykorzystanymi utworami to się zastanowię:)

Zetanaros PW
17 sierpnia 2012, 11:58
Pierwszy post edytowany. Zapraszam do słuchania.

Ullialnor PW
17 sierpnia 2012, 19:54
Tak się zastanawiam... Może jest możliwość generowania różnych utworów? Tak, żeby były dobierane losowo. Na przykład w Zamku byłby podstawowy dźwięk i inne dodatkowe, a pojawiałyby się one na przemian gdyby wchodziło się do miasta.

Ullialnor PW
17 sierpnia 2012, 22:07
P.S. Widzę, że link z dźwiękiem wypadł, to dam do niego linka przez filmik.

Forteca

Bardziej wyniosłe MENU

Zetanaros PW
20 sierpnia 2012, 17:48
1. Poprawiłem link do odsłuchania zamku, bo ten który był urywał się zaraz po 1 minucie.

2. Dodałem theme inferna.
3. Dodałem kolejne theme mapy przygody.

Ps. Postanowiłem przyjrzeć się soundtrackowi z Disciples II.

Zombie PW
20 sierpnia 2012, 19:02
a mógłbyś wszystko spakować w jeden plik?
Dziękuje

Zetanaros PW
20 sierpnia 2012, 20:44
Spakuję jak skończę. Moim celem jest podmiana większości dźwięków gry. Będzie to taki skromny mod. Jednak cały czas pokazuję postępy, ponieważ chciałbym usłyszeć wasze opinie.

Ps. Zaraz edytuję posta i wstawię kolejne utwory.
Będą to dwa utwory z mapy przygody, jeden bitewny i theme Lochu.

Już są.

krx1988 PW
20 sierpnia 2012, 21:06
Hmm, może Ci się spodoba jeden z moich ulubionych utworów pod batalie:

http://www.youtube.com/watch?v=-KTys3UJhSg

Azon PW
21 sierpnia 2012, 02:48
Cytat:
Do HoMM III można skompilować niekończący się soundtrack przez łączenie ze sobą dowolną ilość utworów jako podkład np. dla miasta lub bitwy. A to dlatego, że w Trójce muzyka nie jest odtwarzana cały czas od początku, jak to ma miejsce w pozostałych częściach, a ciągle tzn. od momentu na którym ostatnio się zatrzymała. Radzę poeksperymentować i połączyć ze sobą kilka utwrów jako tło dla jakiegoś miasta, lub bitwy, bo ciągłe zapętlanie jednego utworu szybko nudzi.

Tyle lat grałem w Herosów a nigdy tego nie zauważyłem.

Zetanaros PW
21 sierpnia 2012, 09:46
Ja zauważyłem, że tak się dzieje (zatrzymuje się muzyka a potem odtwarza od tego samego momentu), ale jakoś nie mam pomysłu jak to wykorzystać. Mówisz, że da się przypisać kilka utworów do jednego miasta?

Azon PW
22 sierpnia 2012, 01:07
Przypuszczam, że Masławowi chodziło o stworzenie swego rodzaju składanki kilku utworów w jednym pliku muzyk, dzięki czemu utwory będą się zmieniać podczas gry.

Chris PW
27 sierpnia 2012, 09:15
http://www.youtube.com/watch?v=23p_k2Nc-34

Moim zdaniem to się też nadaje do twierdzy :)

BUS PW
27 sierpnia 2012, 10:47
Dobra, pora na ocenę z mojej strony:
Nekropolia: Całkiem niezły utwór, jednak mógłby być bardziej mroczny ;] 6/10
Bastion: Moim zdaniem dość średnio się nadaje. Oryginalną muzykę Bastionu uważam za jedną z najlepiej dobranych do gry i osobiście nie widzę powodu by ją zamieniać. Ale to zależy oczywiście od gustu każdego gracza. ;] 5/10
Twierdza: Bardzo fajny utwór. Pasuje do twierdzy 8/10
Zamek: Tak jak napisałeś, początek trochę nie pasuje reszta jak najbardziej. Jak na razie najlepiej pasujący utwór ;] 9/10
Inferno: Głośny i szalony. Całkiem niezły, jednak wolę domyślną muzykę Inferno 7/10
Loch: Całkiem, całkiem jednak mi zawsze będzie się kojarzył przez H5 z krasnoludami, a nie z lochami. ;] 7/10
Mapa Przygody1: Może być;] 6/10
Mapa Przygody2: Jeden z moich ulubionych utworów z H4. Pasuje idealnie. Lepszy od oryginalnej wody z H3. 9/10
Mapa przygody3: Motyw z Disciples 2 jak najbardziej pasuje ;] 9/10
Mapa przygody4: Jak powyżej ;]
Bitwa: Dobre chociaż ten zgrzyt może przeszkadzać 8/10
Bitwa2: Patrz Mapa przygody3 ;]
Menu: Nie trzeba komentować ;]

Masz dobry gust. Trzymaj tak dalej ;]

Zetanaros PW
27 sierpnia 2012, 15:59
Jak ktoś ma jakieś pomysły, niech pisze. Chętnie posłucham.

TopFunny525 PW
27 sierpnia 2012, 17:15
Proponuje poszukać w soundtracku z Diablo II jak i Dawn of War Dark Crusade(może też być i Soulstorm:P). Obydwie gry mają epickie Soundtracki które pasują wręcz do Heroes III. Jak chcesz Zetanaros mogę dać ci linka:). Poza tym, bardzo ładna ikonka z tymi Dragon Sounds:). Spodobała mi się:P...

Pozdrawiam

Edit : Co do muzyki wodnej proponuje zajrzeć do Sindbada. Oto moja propozycja, sam zresztą ją sobie wybrałem do moda:P :

http://www.youtube.com/watch?v=MTf0bekwmjo

Początek cichy, ale szybko się rozwija:P... Jedna z moich ulubionych nutek:P...

magius123123 PW
27 sierpnia 2012, 17:50
Myślałem, że sam zrobisz tę muzykę... do każdego zamku muzyka jest wręcz ukradziona z innych gier... twierdza to utwór z Elder Scrools V skyrim... Bastion to muzyka z Heroes 4.. Zamek to BFME2... Inferno i Necro nie wiem, bo pewnie w gry z których "wziąłeś" (żeby nie powiedzieć przywłaszczyłeś czy ukradłeś)nie grałem ;P... Każdy umie ściągnąć muzykę z neta, zmienić nazwę i zamienić z oryginalną muzyką w grze... zajmij się czymś innym, bo tak samo jak do animacji do tego się nie nadajesz, jeżeli ma to być taka kradzież... Ale ikonki to masz se fantastyczne.. to Ci na serio wychodzi...

Zetanaros PW
27 sierpnia 2012, 18:38
Czy wiesz, że większość modyfikacji fanowskich (tych niszowych, a nawet nie zawsze) opiera się na plikach pochodzących od innych autorów? Nawet WoG posiada co nieco plików "ukradzionych" - jak to nazwałeś.

Podam też inny przykład. Wiele osób w swoich modach używa jednostek "wyciągniętych" z innych gier, choćby gier z serii Might & Magic, Divine Divinity czy gier strategicznych typu Age of Empires. Oni wszyscy ich używają i tworzą z nich modyfikacje w które jest prawdopodobieństwo, że zagrasz i ty.

I kolejny, ostatni przykład. Wiele modyfikacji (tych większych też) posiada jednostki, tak zwane "sklejanki" i "przekolorowywanki". Te części jednostek też nie należą do nich. Oni też są złodziejami?

Nasuwa się pytanie. Czy twórcy WoG-a to złodzieje? Czy twórcy Grove to złodzieje?
Przemyśl to sobie.

strona: 1 - 2
temat: [H3/mod] Dragon Sounds

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel